Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Ξεκίνησε η εκπαίδευση σε πορεία των υποψήφιων μηχανοδηγών Rail Cargo και Pearl


Ξεκίνησε σήμερα το 2ο σκέλος της μαθητείας των υποψηφίων μηχανοδηγών των Rail Cargo και Pearl για την κτήση της άδειας μηχανοδήγησης σύμφωνα με τις
διατάξεις του Νόμου 3911. 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η μαθητεία υποψήφιων μηχανοδηγών  ιδιωτικών εταιρειών πραγματοποιείτε σε αμαξοστοιχίες άλλης ιδιωτικής εταιρείας!
Την μαθητεία πραγματοποιούν πιστοποιημένοι εκπαιδευτές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί και το ουσιαστικό άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς (το οποίο σε μεγάλο βαθμό περνά μέσα απο την πιστοποίηση των μηχανοδηγών), το οποίο χάρη στις ενέργειες και την δράση του Σωματείου μας τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα έγινε με σαφείς κανόνες που προστάτευσαν τα δικαιώματα των μηχανοδηγών αλλά και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Αυτή άλλωστε είναι και μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ΠΕΠΕ, η οποία έχει κατοχυρώσει τον θεσμικό ρόλο του πλέον αξιόπιστου συνομιλητή στα εγχώρια σιδηροδρομικά δρώμενα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Μια απο τις δεσμεύσεις μας στον εγχώριο κοινωνικό διάλογο ήταν ότι οι μηχανοδηγοί θα κάνουν όσα απαιτούνται για να ανοίξει η σιδηροδρομική αγορά ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ στην χώρα. Τηρώντας την δέσμευση μας αυτή, απέναντι στην πολιτική ηγεσία , την ΡΑΣ και τις εταιρείες που θα δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα το προσεχές διάστημα (ή ήδη δραστηριοποιούνται) παρέχουμε με πιστοποιημένους -έμπειρους και απόλυτα καταρτισμένους- εκπαιδευτές όσα απαιτεί ο Νόμος 3911. Οι εταιρείες με την σειρά τους θα πρέπει να τηρούν τους κανονισμούς -ιδιαίτερα σε ζητήματα ασφάλειας- και να διασφαλίζουν το εργασιακό περιβάλλον των μηχανοδηγών με αξιοπρεπείς μισθούς -ανάλογους της εξειδίκευσης του επαγγέλματος μας- και φυσικά ανάλογες εργασιακές συνθήκες. Στόχος της ΠΕΠΕ η υπογραφή κλαδικής ΣΣΕ. Καταφέραμε πολλά τα τελευταία χρόνια, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ως ο πλέον ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ συνομιλητής στην χώρα για τα σιδηροδρομικά δρώμενα.

    Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή