Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Διαμαρτυρίες για τα λίγα δρομολόγια σε Έβρο, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Ένα δρομολόγιο την ημέρα και χωρίς κανένα το Σαββατοκύριακο, ξεκινάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο νομό Έβρου από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου, δείχνοντας άλλη μια φορά ότι θεωρεί τους κατοίκους του νομού… πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, σε συνέχεια της σταδιακής επαναφοράς των δρομολογίων μετά τη χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις που είχαν επιβληθεί λόγω κορωνοϊού, ειδικά για τον νομό Έβρου στο τμήμα Αλεξανδρούπολη-Δίκαια θα υπάρχουν οι αμαξοστοιχίες 1682 και 1683, αλλά μόνο από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή. Δεν θα υπάρχουν δρομολόγια δηλαδή το Σαββατοκύριακο, λες και τις ημέρες αυτές, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, δεν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα επέλεγαν να βρεθούν στην Αλεξανδρούπολη για να κάνουν μπάνιο, αφού δεν έχουν όλοι την άνεση να διαθέτουν αυτοκίνητο και μεγάλη οικονομική άνεση.
Συγκεκριμένα, η αμαξοστοιχία 1682 θα αναχωρεί από το σταθμό της Αλεξανδρούπολης στις 7:45 το πρωί με προορισμό τα Δίκαια και από εκεί η αμαξοστοιχία ως 1683 θα αναχωρεί επιστρέφοντας στην Αλεξανδρούπολη στις 12:08. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα άλλα δύο δρομολόγια που προϋπήρχαν και φυσικά έχουν διακοπεί, αν και κανείς δεν ξέρει πότε θα αποφασιστεί να ξαναρχίσουν, ακόμα και όταν αυτό συμβεί, θα διεξάγονται με λεωφορείο και δυστυχώς δεν θα περνούν από όλους τους αντίστοιχους σταθμούς της σιδηροδρομικής γραμμής. Δώρο-άδωρο δηλαδή.
Δυστυχώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βλέπουμε μάλιστα να ξοδεύει αρκετά χρήματα για να διαφημίζει τις… υπηρεσίες της (τις ποιες;) με ειδικά σποτ στην τηλεόραση, αντί να διαθέτει κάποια χρήματα για να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό και συγκεκριμένα τους Εβρίτες, κάνει… δημόσιες σχέσεις. Παρουσιάζοντας μια εικόνα σύγχρονης και εξυπητρετικής εταιρείας, που τουλάχιστον για τον Έβρο δεν ισχύει. Την ίδια στιγμή, αντί οι θεσμικοί εκπρόσωποι της περιοχής του Έβρου να πιέσουν για όλα αυτά, βλέπουμε κάποιους αντί να βρεθούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να απαιτήσουν στοιχειώδη αντιμετώπιση των συντοπιτών τους και καλύτερη σιδηροδρομική συγκοινωνία, να βγάζουν… πανηγυρικά δελτία Τύπου για συναντήσεις τους που αφορούν… ανέφικτα και ουτοπικά πράγματα.

Κι ο Δημοσχάκης… ονειρεύεται Orient Express
και ηλεκτροκίνητο προαστιακό σιδηρόδρομο

Αναφερόμαστε συγκεκριμένα στον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Αναστάσιο Δημοσχάκη, ο οποίος αυτή την φορά δεν… έστειλε μια από τις αγαπημένες του επιστολές, αλλά μας ενημέρωσε ότι επισκέφτηκε τον Πρόεδρο του ΟΣΕ και συζήτησε μαζί του την αναβίωση του… Orient Εxpress. Να περνάει δηλαδή το τρένο που έρχεται από το Μπακού του Αζερμπαϊτζάν απ’ το Πύθιο Διδυμοτείχου, να ανεβαίνει στο Ορμένιο και να καταλήγει στη Βιέννη. Κι ακόμα συζήτησαν λέει για προαστιακό σιδηρόδρομο όταν γίνει ηλεκτροκίνηση γραμμή στην περιοχή μας (ζήσε Μάη μου) που θα συνδέει την Αλεξανδρούπολη με διάφορες περιοχές. Κι όλα αυτά την στιγμή που βλέπουμε ότι δεν υπάρχει στοιχειώδης σιδηροδρομική συγκοινωνία στον Έβρο.
Αντί λοιπόν για φωτογραφίες και δημόσιες σχέσεις, καλό θα ήταν ο κ.Δημοσχάκης και οι άλλοι τρεις βουλευτές του νομού μας (γιατί και επί ΣΥΡΙΖΑ τα ίδια και χειρότερα γίνονταν) αλλά και όλοι οι θεσμικοί εκπρόσωποι, Αντιπεριφερειάρχης, δήμαρχοι, Πρόεδρος Επιμελητηρίου, να πιέσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου επικεφαλής μάλιστα είναι ένας Θρακιώτης, ο προερχόμενος από τους ΑΝΕΛ Φίλιππος Τσαλίδης εκ Ξάνθης, μήπως και υπάρξει μια στοιχειώδης σιδηροδρομική συγκοινωνία.

www.evros-news.gr

1 σχόλιο:

  1. εσεις που υποστηριζετε την περιβοητη τραινοσε μαπα το καρπουζιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή