ΟΣΕ :Ελλειπή Μέτρα Ασφαλείας και προστασίας των εργαζομένων, έλλειψη προσωπικού, υπερεργασία, παραβίαση Κανονιστικών Διατάξεων. Από θαύμα δεν θρηνήσαμε ανθρώπινες ζωές
Την Τετάρτη 13 Μαΐου συμπληρώνονται 3 χρόνια από το δυστύχημα
στο Άδενδρο το οποίο στοίχισε την ζωή σε 2 συναδέλφους και 1 συμπολίτη μας.
στο Άδενδρο το οποίο στοίχισε την ζωή σε 2 συναδέλφους και 1 συμπολίτη μας.
Χτες Κυριακή 10 Μαΐου από θαύμα δεν θρηνήσαμε την απώλεια μιας ακόμα ανθρώπινης ζωής σε εργατικό ατύχημα στο Θριάσιο όταν συνάδελφος μας κεραυνοβολήθηκε από 25,000 v.
Η διαρκής απαξίωση του ΟΣΕ συνεχίζεται και συγκεκριμένα ερωτηματικά προκύπτουν για την -ανύπαρκτη για τα σοβαρά θέματα- Διοίκηση του κ. Σπηλιοπούλου και των συνταξιούχων συνεργατών που επιστράτευσε για να «εκσυγχρονίσει τάχα» τον Οργανισμό.
Ρωτάμε τον κ . Σπηλιόπουλο και τον συνταξιούχο Γενικό Διευθυντή που προσέλαβε κατά παραβίαση κάθε έννοιας αξιοκρατίας και νομιμότητας τον περασμένο Νοέμβριο, χωρίς μάλιστα να προκηρύξει ποτέ την θέση :
Από πότε έχουν να επαναπιστοποιηθούν όσοι εργάζονται σε δίκτυο υψηλής τάσης;
Τηρούνται τα όσα προβλέπονται στην κείμενη Νομοθεσία για την ανανέωση της άδειας εργασίας τους ή μήπως όλα έχουν ξεχαστεί λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού σε κλάδους αιχμής ; (Σταθμάρχες -προσωπικό ελιγμών);
Τηρούνται οι κανονισμοί για την κυκλοφορία των εμπορευματικών τρένων στην υποδομή στο Θριάσιο ; Και αν όχι τι έχει κάνει ο ΟΣΕ ως διαχειριστής της κυκλοφορίας τους τελευταίους 8 μήνες.
Τηρούνται τα νόμιμα ωράρια εργασίας; Δηλώνονται αυτά στο σύστημα Εργάνη; Η μήπως κυριαρχεί η υπερεργασία λόγω της έλλειψης προσωπικού. Τι έχει κάνει ο ΟΣΕ τους τελευταίους 8 μήνες. Ποιος ο σχεδιασμός;
Πόσες μέρες το μήνα εργάζονται οι συνάδελφοι στους κλάδους αιχμής στον ΟΣΕ λόγω της έλλειψης προσωπικού. Μήπως κάθε μέρα, όλη μέρα;
Από πότε έχουν να προμηθευτούν μέσα ατομικής προστασίας οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ;
Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει η εκπαίδευση όσων έχουν καταθέσει αίτηση για μετάταξη σε παραγωγικούς κλάδους και επέστρεψαν πρόσφατα στον Οργανισμό.
Τεράστιες οι ευθύνες της Διοίκησης
Ο κ. Σπηλιόπουλος, ο οποίος εφηύρε καταλήψεις σε πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις για να δυσφημήσει τους σιδηροδρομικούς, καλό θα είναι να μην καταφύγει στην επικοινωνιακή λογική της ατομικής ευθύνης, για να δικαιολογήσει το χτεσινό συμβάν.
Το ότι από τύχη δεν θρηνούμε σήμερα έναν ακόμα συνάδελφο μας, οφείλεται καίρια στην διοικητική του ανεπάρκεια. Στις ρουσφετολογικές επιλογές ημετέρων σε θέσεις ευθύνης, χωρίς καμία προκήρυξη τους.
Αν αφιέρωνε τον μισό χρόνο από όσον αφιερώνει για δημόσιες σχέσεις & ρουσφετολογικές τοποθετήσεις στον ΟΣΕ, για τα πραγματικά προβλήματα του Οργανισμού που έχουν διογκωθεί τους τελευταίους 8 μήνες και θέτουν σε κίνδυνο την αναπτυξιακή του πορεία του σιδηροδρόμου, η κατάσταση δεν θα είχε φτάσει στο σημερινό σημείο.
Ο ΟΣΕ κατά γενική παραδοχή όλων όσων παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις, καταρρέει καθημερινά εδώ και 8 μήνες.
Αν δεν πρόκειται για Διοικητική ανεπάρκεια, τότε πρόκειται για ένα καλά οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης του Δημόσιου Οργανισμού με στόχο την εκχώρηση των δραστηριοτήτων του σε εργολαβικά συμφέροντα.
Κύριε Σπηλιόπουλε είστε Διοικητής στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας με 150ετη Ιστορία, δεν κάνετε στον σιδηρόδρομο το αγροτικό σας, αναμένοντας την επιστροφή στην ενεργό πολιτική.
Όσο και αν προσπαθούν να διασώσουν οι πολιτικοί σας φίλοι την εμφανή διοικητική σας ανεπάρκεια -δια της ένοχης σιωπής τους ενώ διατηρούν την θέση του εκπροσώπου εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΣΕ- τόσο αυτή γίνεται εμφανής στον σιδηροδρομικό κόσμο.
Καταγγέλλουμε την Διοίκηση του ΟΣΕ για τις ελλείψεις & παραλείψεις που θέτουν σε κίνδυνο την ζωή των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο. Ο Οργανισμός εδώ και 8 μήνες πορεύεται χωρίς κανένα σχέδιο, με κίνδυνο να απαξιωθεί οριστικά.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία να δώσει τέλος στην απαξίωση και να πράξει τα αυτονόητα για την προστασία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, που πρέπει να είναι στο επίκεντρο για την συνεισφορά του στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης και για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του μέσου για την ανάκαμψη της Ελληνικής Οικονομίας.
ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
γιατι η τραινοσε ειναι σε καλυτερη κατασταση?
ΑπάντησηΔιαγραφή