Σοβαρές καταγγελίες έχουν έρθει στο στέκι της έλξης για ανισοκατανομή βαρδιών (Σαββατοκύριακα-βάρδιες) στα προγράμματα εργασίας στην τεχνική βάση και ιδιαίτερα στα εργοστάσια.Το ερώτημα που προκύπτει είναι
με ποια κριτήρια γίνεται η επιλογή του προσωπικού που θα εργαστεί σε βάρδιες πέραν του πενθημέρου,σε εξαιρέσιμες, αν υπάρχει διαδικασία, αν διατηρούνται στοιχεία για όλα αυτά ή αν ένα υπηρεσιακός μηχανισμός στις θέσεις ευθύνης του οποίου συνήθως συναντά κανείς συνδικαλιστές σήμερα- δημιουργεί ανισοκατανομή για μικροπολιτικούς- συνδικαλιστικούς λόγους.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να απαντήσει στο πως ακριβώς γίνεται ο προγραμματισμός εργασίας, ποιοι τον υπογράφουν, αν υπάρχουν μηνιαία προγράμματα εργασίας αναρτημένα στους χώρους ή αν τελευταία στιγμή αποφασίζεται ποιοι θα δουλέψουν σε εξαιρέσιμες ή Σαββατοκύριακα (για να είναι ευκολότερος έτσι και ο μη εντοπισμός των στοιχείων που αποδεικνύουν την ανισοκατανομή).
Είναι αυτονόητο ότι αυτά τα ερωτήματα θα έπρεπε να είχαν τεθεί απο το συνδικαλιστικό κίνημα που θέλει να λέει ότι δραστηριοποιείται στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ και σημερινή τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δυστυχώς όχι μόνο αυτό δεν έχει συμβεί, αλλά οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές στα εργοστάσια και τα μηχανοστάσια δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα για την υπερεργασία που έχει προκύψει μετά την μη ανανέωση των συμβάσεων των 79(+21) το καλοκαίρι συναδέλφων μας.
Τίποτα απολύτως εκτός απο το να υπογράφουν δεδουλευμένα πουλώντας εκδούλευση στους τεχνίτες.
Και αυτό το απόστημα πρέπει να σπάσει.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου