Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

+ΣυνΕξέλιξη : Πιστοποιήθηκαν σε σεμινάρια "σκοιλ ελικίκου" οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης!

Συνάδελφοι, 

Καταγγέλλουμε την εμφανή προσπάθεια της Νέας Έλξης να στηρίξει τις αντεργατικές ρυθμίσεις της Κυβέρνησης που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε

χιλιάδες απολύσεις, αύξηση της ανεργίας και μείωση των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Η Νέα Έλξη αφού διαφώνησε με το Δελτίο Τύπου του Σωματείου μας στις 26 Μαρτίου, αρνούμενη τότε  να καταγγείλει την Κυβερνητική απόφαση που δίνει το δικαίωμα σε κάθε εργοδότη να θέτει  μονομερώς το 50% του προσωπικού σε εκ περιτροπής εργασία με το μισό μισθό ,  καθώς και την αναστολή των συμβάσεων εργασίας που συνιστά ουσιαστικά επιδότηση της ανεργίας, ανέφερε σε Δελτίο Τύπου της ότι οι μηχανοδηγοί ξεχρεώνουν αναπαύσεις προηγούμενων ετών λόγω …των μέτρων προστασίας από την πολιτεία!!!!! 
Η Νέα Έλξη αποκρύπτει την αλήθεια από τους μηχανοδηγούς. 
Στην συνάντηση της Παρασκευής 3ης Απριλίου με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι γνωστό ότι αυτή ανέφερε την πρόθεση της  να κάνει χρήση των αντεργατικών διατάξεων ΚΑΙ για μηχανοδηγούς ενώ ζήτησε εναλλακτικά να ξεχρεωθεί υπόλοιπο κανονικής αδείας έτους 2019 για όσο διαρκεί η υγειονομική κρίση. Δήλωσε δηλαδή ότι προτίθεται να κάνει χρήση των μέτρων που αρνήθηκε να καταδικάσει η Νέα Έλξη. 
Η καίρια παρέμβαση της παράταξης μας διασφάλισε ότι αυτό δεν θα συμβεί και έτσι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλαβε την απόφαση να «ξεχρεωθούν»  ΜΟΝΟ οφειλόμενες αναπαύσεις προηγούμενων ετών σε όσες έδρες δεν υπήρχε έργο. Σε αυτές που δεν υπήρχαν και μηχανοδηγοί με υπόλοιπα αναπαύσεων, χορηγήθηκε το 1/3 της κανονικής άδειας του 2020 και η μισθοδοσία κατεβλήθη ΚΑΝΟΝΙΚΑ και στο ακέραιο για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς. Η Νέα Έλξη  στην τηλεδιάσκεψη του  ΔΣ της ΠΕΠΕ, δεν ανέφερε ποτέ ότι η ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να καταγγελθεί με την αγωνία των εκπροσώπων της  να είναι εμφανής για την εφαρμογή των αντεργατικών μέτρων που δεν τόλμησαν να καταγγείλουν.
Η +ΣυνΕξέλιξη δεν διαπραγματεύεται τα δικαιώματα των μηχανοδηγών και  η στάση και τα αποτελέσματα της παρέμβασης  μας στην παρούσα κρίση μπορούν άνετα να συγκριθούν με την στάση της ΠΕΠΕ το 2012-2014 όταν την ευθύνη είχε η Νέα Έλξη. Τότε δηλαδή που οι μηχανοδηγοί «ΘΑ εξαιρούνταν» από τις αντεργατικές προβλέψεις των μνημονίων όπως υπόσχονταν οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης. Την τότε κατάληξη την ξέρουμε και ΚΥΡΙΩΣ την έχουμε πληρώσει όλοι οι μηχανοδηγοί με αιματηρές οικονομικές περικοπές που έκτοτε διεκδικούμε στα δικαστήρια. 
Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά στην ΠΕΠΕ, για αυτό και το αποτέλεσμα της δράσης της είναι διαφορετικό από το 2015 και μετά. Το μόνο που δεν έχει αλλάξει είναι η στάση της Νέας Έλξης απέναντι σε αντεργατικές πολιτικές. Αρνείται να τις καταγγείλει όταν στην Κυβέρνηση της χώρας βρίσκεται συγκεκριμένη πολιτική δύναμη ενώ οι εκπρόσωποι της, τις υποστηρίζουν με παθολογικό φανατισμό. 


Ο προγραμματισμός εργασίας στο ΜΑΙ 

Θα αναφερθούμε στην εμμονή της Νέας Έλξης για τον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ και μετά τις Εθνικές Εκλογές του Ιουλίου 2019. Οι συνάδελφοι θεωρούν πως επειδή άλλαξε η Κυβέρνηση πρέπει να αλλάξουν και πρόσωπα που διασφαλίζουν από το 2016  και έπειτα ότι δεν θα ξαναστηθεί παράγκα στον κλάδο μας. Μέχρι τον Ιούλιο του 2019 όλα ήταν καλά, τώρα δεν είναι, αυτό λέει η Νέα Έλξη. 
Η μοναδική πρόταση της  την περίοδο της υγειονομικής κρίσης προς την ΠΕΠΕ ήταν να αφαιρεθεί βάρδια ελιγμών από τους νέους μηχανοδηγούς- που δεν είχαν οφειλόμενα ρεπό – και να προστεθεί στους «παλιούς» που είχαν. Και μια παρατήρηση για ένα εμπορικό,που μόλις διευθετήθηκε, εκπρόσωπος της δήλωσε δημόσια ότι "εκτίει ποινή" επειδή προγραμματίστηκε σε πρωινή βάρδια, από την βραδινή που εργαζόταν πριν την αλλαγή! 

Η πρόταση της Νέας Έλξης φανερώνει την ενόχληση της  για τον καταμερισμού έργου στους νέους συναδέλφους μας, που αντιμετωπίζονται ΙΣΟΤΙΜΑ από το Σωματείο  από την ημέρα που προσλήφθηκαν στον κλάδο. 
Είναι προφανές και στον τελευταίο μηχανοδηγό  στο ΜΑΙ, ότι οι συνδικαλιστές της Νέας Έλξης έχουν περάσει σεμινάριο τηλεκατάρτισης «σκοιλ ελικικού» και για αυτό όταν  μετρούν τα  στοιχεία πάντα κάνουν λάθος γιατί μπερδεύουν στο μέτρημα τα "μέτζεα του νεουκτή". Και κατόπιν φουσκωμένοι απο υπερηφάνεια όπως δηλώνουν γραπτώς, μεταφέρουν και το λάθος αυτό σε «αυτούς που σίγουρα θα τους ακούσουν». Και αυτό-γελοιοποιούνται 10 μήνες τώρα,  τόσο σε αυτούς που "σίγουρα θα τους ακούσουν" αλλά και ιδιαίτερα στους μηχανοδηγούς στο ΜΑΙ. 

Συνάδελφοι της Νέας Έλξης, ο συνδικαλισμός του χτες που πιστά υπηρετείτε ακόμα και σήμερα,  για να επιβιώσει -διαχρονικά- επιστρατεύει  το κυνήγι φαντασμάτων, υπηρετεί την ανισοκατανομή και διαχωρίζει το προσωπικό.. Διαιρώντας αντί να προσθέστε και να πολλαπλασιάσετε, το μόνο που καταφέρνετε είναι να φανερώνετε την γενικότερη αδυναμία σας, ελλείψει προτάσεων και επιχειρημάτων. Με το να στηρίζετε τον τυφλό εγωισμό όσων σας οδήγησαν στο συνδικαλιστικό περιθώριο και ακόμα και σήμερα αρνούνται να κάνουν έστω και ένα δράμι αυτοκριτικής για τα λάθη τους, απλά επιβεβαιώνετε ότι δεν έχετε όραμα και πρόταση για το μέλλον. Το παρελθόν σας καθορίζει, δυστυχώς για εσάς, ευτυχώς για εμάς.

Συνάδελφοι,

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ καταφέραμε να βγούμε ΟΡΘΙΟΙ από την υγειονομική κρίση χωρίς καμία επίπτωση στα εργασιακά μας δικαιώματα παρά τις μοναδικές στην Ευρώπη αντεργατικές προβλέψεις της Κυβέρνησης.
Το επόμενο διάστημα θα είναι κρίσιμο για όλους  καθώς οι αντεργατικές διατάξεις παραμένουν και η Κυβερνητική πολιτική προκρίνει την ευελιξία στα εργασιακά, επιδιώκοντας την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων προς όφελος των εργοδοτών.
Αυτά είναι τα κρίσιμα ζητήματα για κάθε εργαζόμενο στην χώρα σήμερα.
 Η επερχόμενη διαπραγμάτευση της ΣΣΕ, τα εργασιακά και το μέλλον των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα, αποτελούν τεράστιες προκλήσεις για το Σωματείο μας.
Για να αντιμετωπιστούν αυτές με τον καλύτερο τρόπο χρειάζεται ξεκάθαρη κατεύθυνση απεγκλωβισμού της ΠΕΠΕ από καταστάσεις που στο παρελθόν περιόριζαν την συνδικαλιστική της αυτονομία. 
Υπηρετώντας πιστά τον στόχο αυτό από το 2015 και έχοντας ως μόνη σκέψη  τα συμφέροντα του μηχανοδηγού, θα προσέλθουμε στις επικείμενες Ετήσιες Γενικές Συνελεύσεις που θα είναι και καταστατικές για να αποφασίσουμε για το κοινό μας μέλλον.
Και αυτό δεν μπορεί να έχει σχέση με το παρελθόν, το οποίο έχουμε αφήσει πίσω από το 2015 και έπειτα.


+ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΙΟΣ 2020 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου