Όσο όμως καθυστερεί το έργο αυτό, τόσο θα επεκτείνεται και η μονοδρόμηση προς τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας, εξέλιξη που δεν θα επιτρέπει την πύκνωση των δρομολογίων του Προαστιακού Αθήνας ή την αύξηση των δρομολογίων προς την Θεσσαλονίκη. Πόσα τρένα άλλωστε μπορούν αν διέλθουν απο την μονή γραμμή και μάλιστα χωρίς φωτοσήματα;
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το έργο θα κατασκευαστεί σε δύο φάσεις (πρώτα ο δυτικός διάδρομος και στη συνέχεια ο ανατολικός) έτσι ώστε να μη διακοπεί η κυκλοφορία προς και από το σταθμό Λαρίσης ενώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023! Δηλαδή σε 2 χρόνια απο τώρα περίπου και ενώ σήμερα βρίσκεται στο 0.9% της υλοποίησης του!
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΧΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ "ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ" .
Αυτοί που ψάχνανε την σκόνη στο Καλίδρομο, 16 μήνες τώρα παρακουλουθούν την απαξίωση του σιδηροδρόμου, τα έργα να βαλτώνουν και το μόνο που καταφέρνουν είναι να πέρνουν ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ οι συνδικαλιστές. (Ναι το ξέρουμε οι ευκαιρίες δίνονται μόνο μια φορά και τυχαία πάντα ένας συνδικαλιστής βρίσκεται μπροστά τους).
Το video απο την παρουσίαση του έργου το 2018, τότε που ο σιδηρόδρομος ήταν προτεραιότητα.
Καλύτερα να γινότανε υπογειοποιηση των διάβασεων πιο σύντομο έργο και ποιο φθηνο
ΑπάντησηΔιαγραφή