Συγκεκριμένα, μετά τη χορήγηση της άδειας, η εταιρεία είχε την υποχρέωση να προχωρήσει στις σχετικές διαδικασίες για τη χορήγηση Πιστοποιητικού Ασφαλείας, προκειμένου να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί στην ελληνική σιδηροδρομική υποδομή, κάτι το οποίο δεν έπραξε.
Η ΡΑΣ είχε επικοινωνία με την εν λόγω εταιρεία, προτού λάβει την τελική απόφασή της.
Σημειώνεται ότι στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά και με δικές τους μηχανές έλξης δραστηριοποιούνται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΣΤΑΣΥ στις επιβατικές μεταφορές και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Rail Cargo Logistics Goldair στις εμπορευματικές μεταφορές, με την αγορά να περιμένει τις επόμενες κινήσεις της PEARL και της GFR Hellas.
Φώτης Φωτεινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου