Διαφορετικά φαίνεται πως ερμηνεύουν τον Ν.4024 οι Διοικητικές και Οικονομικές Υπηρεσίες των εταιρειών στον Όμιλο ΟΣΕ !
Είναι χαρακτηριστικό ότι και η ΠΟΣ χτες απέστειλε διαφορετικά εξώδικα σε κάθε εταιρεία , εξαιτίας της διαφοράς που διαπιστώθηκε .
Το χειρότερο σενάριο όπου υποστηρίζουν και επεξεργάζονται υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΣΕ , προβλέπει πλήρη εφαρμογή του μισθολογίου και κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια με βάση την προϋπηρεσία τους . Το σενάριο αυτό θα επιφέρει μειώσεις που θα ξεπεράσουν το 40 % για το σύνολο των εργαζομένων , ενώ εξυπηρετεί και τις Διοικήσεις αφού έτσι θα μπορούν να πιάσουν τον στόχο των 1900Ε του κατά κεφαλήν κόστους που προβλέπει ο ανάλγητος και αντισυνταγματικός νόμος 4024.
Αντίθετα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε επιστολή εφαρμογής με το άρθρο 31 του 4024 , πράγμα που σημαίνει
ότι θα υπάρξει προσαρμογή (όπως άλλωστε αναφέρει και ο Νόμος ) της σύμβασης στο μισθολόγιο , με τον κάθε εργαζόμενο να λαμβάνει ως μέγιστο των τακτικών του αποδοχών το ποσό που προβλέπεται ως ταβάνι σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα .( 1688 Ε για την Μέση Εκπαίδευση , γύρω στα 2200 Ε για την Τεχνολογική , 2400 για την Πανεπιστημιακή ) .Στον κλάδο μας δεν υπάρχουν συνάδελφοι Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.
Στα ποσά αυτά προστίθενται τα οικογενειακά βάρη (50 Ε για ένα παιδί - 70 Ε για 2) καθώς και 150 Ε για επικίνδυνη κ ανθυγιεινή εργασία (ο κλάδος μας μετά την ένταξη στα ΒΑΕ τα λαμβάνει ) , 100Ε για εργασία στην παραμεθόριο και διάφορα άλλα ποσά για τους Διευθυντές .
Αυτό είναι και το σενάριο που μέχρι τώρα έχουν επεξεργαστεί οι Οικονομικές Υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , και που στην εφαρμογή του θα σημαίνει μικρότερες μειώσεις για όσους έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση ή μέχρι και 25-30 χρόνια προϋπηρεσία .
Δυστυχώς και στα 2 σενάρια μεγάλοι χαμένοι είναι οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία , αφού το χρονοεπίδομα και η προσωπική διαφορά σχεδόν χάνονται .Πρόκειται για μια μεγάλη αδικία του Νόμου.
Η εκκαθάριση στις 16 Δεκέμβρη αναμένεται να γίνει με ένα από τα δύο σενάρια .Σημειώνουμε ότι η μέγιστη μείωση για το έτος 2011 (και μέχρι τις 30.11.2012) δεν μπορεί να υπερβαίνει το 25% των τακτικών αποδοχών ενός εργαζομένου .
Η ΠΕΠΕ ήδη έχει συμβουλευτεί δικηγόρο για το θέμα η γνώμη του οποίου είναι ότι ο Νόμος προβλέπει την προσαρμογή στο μισθολόγιο και όχι την πλήρη του εφαρμογή , ενώ θεωρεί ότι και τα 150 Ε που προβλέπονταν για την χιλιομετρική αποζημίωση θα πρέπει να παραμείνουν .
Σύμφωνα με πληροφορίες μας , αυτό το σενάριο εφαρμόζεται και στις άλλες ΔΕΚΟ .
Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως παράγοντες του ΟΣΕ , προσπαθούν να επιβάλλουν άλλη λογική .
Παραθέτουμε και την εφαρμοστική εγκύκλιο του άρθρου 31 , που ήδη έχει δημοσιεύσει το στέκι .
Κλικ στο http://goo.gl/SC2EN
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης από καλοπροαίρετους και μη , δηλώνουμε ότι άποψη μας είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να εφαρμοστεί το μισθολόγιο και να καταργηθεί η διαδικασία διαπραγμάτευσης με τα Συνδικάτα και οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας .
Εμείς ενημερώνουμε για αυτά που συμβαίνουν και θα επανέλθουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρξει στο θέμα αυτό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι και η ΠΟΣ χτες απέστειλε διαφορετικά εξώδικα σε κάθε εταιρεία , εξαιτίας της διαφοράς που διαπιστώθηκε .
Το χειρότερο σενάριο όπου υποστηρίζουν και επεξεργάζονται υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΣΕ , προβλέπει πλήρη εφαρμογή του μισθολογίου και κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια με βάση την προϋπηρεσία τους . Το σενάριο αυτό θα επιφέρει μειώσεις που θα ξεπεράσουν το 40 % για το σύνολο των εργαζομένων , ενώ εξυπηρετεί και τις Διοικήσεις αφού έτσι θα μπορούν να πιάσουν τον στόχο των 1900Ε του κατά κεφαλήν κόστους που προβλέπει ο ανάλγητος και αντισυνταγματικός νόμος 4024.
Αντίθετα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε επιστολή εφαρμογής με το άρθρο 31 του 4024 , πράγμα που σημαίνει
ότι θα υπάρξει προσαρμογή (όπως άλλωστε αναφέρει και ο Νόμος ) της σύμβασης στο μισθολόγιο , με τον κάθε εργαζόμενο να λαμβάνει ως μέγιστο των τακτικών του αποδοχών το ποσό που προβλέπεται ως ταβάνι σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα .( 1688 Ε για την Μέση Εκπαίδευση , γύρω στα 2200 Ε για την Τεχνολογική , 2400 για την Πανεπιστημιακή ) .Στον κλάδο μας δεν υπάρχουν συνάδελφοι Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.
Στα ποσά αυτά προστίθενται τα οικογενειακά βάρη (50 Ε για ένα παιδί - 70 Ε για 2) καθώς και 150 Ε για επικίνδυνη κ ανθυγιεινή εργασία (ο κλάδος μας μετά την ένταξη στα ΒΑΕ τα λαμβάνει ) , 100Ε για εργασία στην παραμεθόριο και διάφορα άλλα ποσά για τους Διευθυντές .
Αυτό είναι και το σενάριο που μέχρι τώρα έχουν επεξεργαστεί οι Οικονομικές Υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , και που στην εφαρμογή του θα σημαίνει μικρότερες μειώσεις για όσους έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση ή μέχρι και 25-30 χρόνια προϋπηρεσία .
Δυστυχώς και στα 2 σενάρια μεγάλοι χαμένοι είναι οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία , αφού το χρονοεπίδομα και η προσωπική διαφορά σχεδόν χάνονται .Πρόκειται για μια μεγάλη αδικία του Νόμου.
Η εκκαθάριση στις 16 Δεκέμβρη αναμένεται να γίνει με ένα από τα δύο σενάρια .Σημειώνουμε ότι η μέγιστη μείωση για το έτος 2011 (και μέχρι τις 30.11.2012) δεν μπορεί να υπερβαίνει το 25% των τακτικών αποδοχών ενός εργαζομένου .
Η ΠΕΠΕ ήδη έχει συμβουλευτεί δικηγόρο για το θέμα η γνώμη του οποίου είναι ότι ο Νόμος προβλέπει την προσαρμογή στο μισθολόγιο και όχι την πλήρη του εφαρμογή , ενώ θεωρεί ότι και τα 150 Ε που προβλέπονταν για την χιλιομετρική αποζημίωση θα πρέπει να παραμείνουν .
Σύμφωνα με πληροφορίες μας , αυτό το σενάριο εφαρμόζεται και στις άλλες ΔΕΚΟ .
Είναι πραγματικά απορίας άξιο πως παράγοντες του ΟΣΕ , προσπαθούν να επιβάλλουν άλλη λογική .
Παραθέτουμε και την εφαρμοστική εγκύκλιο του άρθρου 31 , που ήδη έχει δημοσιεύσει το στέκι .
Κλικ στο http://goo.gl/SC2EN
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης από καλοπροαίρετους και μη , δηλώνουμε ότι άποψη μας είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να εφαρμοστεί το μισθολόγιο και να καταργηθεί η διαδικασία διαπραγμάτευσης με τα Συνδικάτα και οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας .
Εμείς ενημερώνουμε για αυτά που συμβαίνουν και θα επανέλθουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρξει στο θέμα αυτό.
Είναι τουλάχιστο περίεργο πως αυτοί οι υπηρεσιακοί παράγοντες δρουν ανενόχλητοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα θυμίσω και πως πέρυσι η ερμηνεία ενός παραγοντίστικου έγινε αφορμή να καθυστερήσει 1 μήνα και να τεθεί σε αμφισβήτηση η καταβολή της δικαστικής απόφασης (16 Φλεβάρη).Και εκεί οι Υπηρεσίες του ΟΣΕ , έβαζαν φρένο σε ένα θέμα που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είχε πρόβλημα .
Άλλο ένα πρόσφατο παράδειγμα , είναι οι απειλές που εκτόξευσε γνωστό πρώην μεγάλο στέλεχος του ΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ ότι θα κάνει προσωπικές μηνύσεις στον Πρόεδρο και Γεν. Γραμματέα της ΠΕΠΕ για συκοφαντική δυσφήμιση( αν ο εισαγγελέας βάλει την υπόθεση στο αρχείο) , επειδή η ΠΕΠΕ τόλμησε και έκανε μήνυση κατά αγνώστων για το θέμα των καλωδίων ηλεκτροκίνησης και της κλοπής τους , που είχε σαν αποτέλεσμα εκατομμύρια ζημιών για τον Οργανισμό , διάλυση της Υποδομής του και τραυματισμούς μηχανοδηγών .Προφανώς η κλήση για κατάθεση από τον Εισαγγελέα δεν αρέσει στα μεγαλοστελέχη .
Ειλικρινά ίσως η μήνυση δεν θα έπρεπε να είναι κατά αγνώστων αλλά κατά των φυσικών προσώπων που πληρώνονταν αδρά και είχαν και την ευθύνη για την εξασφάλιση των συμφερόντων του Οργανισμού .
Και αυτό θα πρέπει να γίνεται από εδώ και πέρα .
Προσωπικές μηνύσεις σε όσους δεν κάνουν την δουλειά τους και βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές μας και την προοπτική της εργασίας μας.
Αρκετά με τους παραγοντίστικους ή και τους μεγαλοπαράγοντες που διορίζονταν και διορίζονται από τα πολιτικά κόμματα , περνούν για λίγο από τους Δημόσιους Οργανισμούς και με πράξεις και παραλείψεις τους καθορίζουν το μέλλον όσων εξαρτώνται από την πορεία των Εταιρειών.
Να θυμίσω ότι αντίστοιχη πρόταση είχα κάνει και στο ΔΣ της ΠΕΠΕ , από το Σεπτέμβρη του 2009 , ζητώντας προσωπικές μηνύσεις σε αυτούς που ευθύνονται για τυχόν παραλείψεις .Σκόπιμες και μη για το θέμα της διαφθοράς που παρατηρούντο σε πολλούς τομείς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αντίστοιχα και το καλοκαίρι του 2011 , κάναμε και σαν παράταξη την ίδια πρόταση για μηνύσεις σε όλους όσους είχαν την διαχείριση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2007(έτος ίδρυσης της ) και οδήγησαν την εταιρεία στον βάλτο με τις πράξεις ή παραλείψεις τους .
Τότε η πρόταση - αντιπρόταση μας στο αίτημα της ΔΑΚΕ για μήνυση αποκλειστικά στους Ρετσινά και Ζηλιασκόπουλο ( για το θέμα των διαφυγόντων κερδών λόγω των πλημμελών ελέγχων ) δυστυχώς καταψηφίστηκε με 5 - 4 και πέρασε η πρόταση για μήνυση μόνο στους παραπάνω.(που τελικά δεν έγινε κιόλας).
Τέλος το θέμα του μισθολογίου είναι ζήτημα ζωής και επιβίωσης .
Και για νέους και για παλαιούς εργαζομένους .
Γιατί καταδικάζει αμφότερους στην ανέχεια , ενώ οδηγεί και στην δραματική συρρίκνωση των συντάξεων. Δεν μιλώ για τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος που ισοπεδώνονται , μιλώ για τους συναδέλφους που μετά από πολλά χρόνια εργασίας και απίστευτα ποσά σε εισφορές , θα βρεθούν με πολύ μειωμένες συντάξεις.
Τελειώνοντας να πω ότι
Οι 258 ψήφοι θετικοί ψήφοι στον Προϋπολογισμό χτες στην Βουλή , δείχνουν ότι η πολιτική αυτή -αν την αφήσουμε- θα συνεχιστεί και θα εντείνει τις επιθέσεις στα δικαιώματα μας .
Είναι καιρός να καταλάβουμε όλοι ότι πλέον αυτά που μας χώριζαν μέχρι και πριν 1 μήνα δεν υπάρχουν (για εμένα ποτέ δεν υπήρχαν άλλωστε )και πως ο αγώνας πρέπει να είναι για την ακύρωση και ανατροπή της πολιτικής και όχι της εκάστοτε Κυβέρνησης .
Αυτό άλλωστε φωνάζαμε εδώ και 2 χρόνια όσοι προερχόμαστε από τους λεγόμενους προοδευτικούς χώρους .
Και μετά τα 258 χτεσινά ΝΑΙ στον προϋπολογισμό φτώχειας του 2012 , αυτό φωνάζουμε ακόμα πιο δυνατά σήμερα .
Ας θυμηθουμε τι ακριβως λεει το Συνταγμα της Ελλαδος για τετοιου ειδους ζητηματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή(Αρθρο 22, παραγραφος 2)
"Με νόμο καθορίζονται οι γενικοί όροι εργασίας, που συμπληρώνονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας συναπτόμενες με ελεύθερες διαπραγματεύσεις και, αν αυτές αποτύχουν, με τους κανόνες που θέτει η διαιτησία."
Ειναι πιστευω σαφες και ξεκαθαρο