
Με αφορμή το χτεσινό δημοσίευμα της Bild , ψάξαμε και βρήκαμε στο ηλεκτρονικό μας αρχείο ένα δημοσίευμα απο τα ΝΕΑ που αποτυπώνει τις συνθήκες κάτω απο τις οποίες δουλεύουν οι μηχανοδηγοί στην Ελλάδα .
Ένα απο τα καλύτερα και ποιο αντικειμενικά δημοσιεύματα που δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν διαβάσει .Δυστυχώς σήμερα οι μηχανοδηγοί δεν είναι πλέον 540 ενώ ο Ν. 3891 εφαρμόστηκε κατά γράμμα , διαλύοντας τον σιδηρόδρομο απαξιώνοντας το επάγγελμα του μηχανοδηγού.
Ρεπορτάζ
Γιάννης Παπαδόπουλος
Δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ στις 11/09/2010 .
Το αριστερό του πόδι πατάει τη «συσκευή του νεκρού ανθρώπου»- ένα σύστημα που ελέγχει την εγρήγορση του μηχανοδηγού και κοκαλώνει την αμαξοστοιχία σε περίπτωση που τον πάρει ο ύπνος. Το τρένο θα ταξιδέψει σε ένα δίκτυο που σε αρκετά σημεία είναι λεηλατημένο, παραμελημένο ή επικίνδυνο. Αφετηρία: η Αθήνα. Προορισμός: η Θεσσαλονίκη. Ακούγεται το πρώτο σφύριγμα και τέσσερις χιλιάδες ίπποι ξεκινούν για να τρέξουν πάνω σε δυο σίδερα.
Δεν βάλαμε εμείς μέσα τον ΟΣΕ. Τα χρήματά μας τα έχουμε δουλέψει. Εχουμε την ευθύνη ενός πανάκριβου οχήματος και των ψυχών που κουβαλάμε. Πόσο αποτιμάται η εργασία μας; Ας μας πουν...



παρα μα παρα πολυ καλο το αρθρο ανετα θα μπορουσε να γινει μυθιστορημα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή