Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Μερίδιο 10% διεκδικεί, από τα φορτηγά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Αθήνα - Θες/νίκη.

Μετά από προσπάθειες 1,5 έτους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετοιμάζεται, στις 2 Δεκεμβρίου, να εγκαινιάσει την υπηρεσία Intermodal Cargo Shuttle, δηλαδή τα καθημερινά εμπορευματικά δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Τα δρομολόγια θα διεξάγονται από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και
άφιξη πριν τις 06.00 π.μ. Οι τιμές θεωρούνται εξαιρετικά ανταγωνιστικές, από 250 ευρώ terminal to terminal και από 399 ευρώ door to door, με μεταφορά container 20,40 και 45 ποδών.
Από το εν λόγω δρομολόγιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποσκοπεί, σε ετήσια βάση, σε έσοδα 5 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα αυτά θα προέλθουν, κυρίως, από τη συμφωνία που έχει συνάψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 25 εταιρείες-μέλη του ΣΕΒ.
Σύμφωνα με υπολογισμούς, κάθε μέρα στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη κινούνται ημερησίως 600 φορτηγά και στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να πάρει έργο που αντιστοιχεί σε 60 φορτηγά, δηλαδή μερίδιο αγοράς 10%.  
Υπενθυμίζεται ότι, το 2012, τα έσοδα από τα εμπορεύματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασαν τα 20 εκατ., το 2011 τα 22,1 εκατ. και το 2010 τα 23,2 εκατ., ενώ στο εξάμηνο του 2013 τα 7,8 εκατ.
Όσον αφορά τη μεταφορά προϊόντων της Hewlett Packard, ύστερα από σημαντική καθυστέρηση, αναμένεται να υλοποιηθεί το πρώτο δίμηνο του 2014, οπότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο που θα μεταφέρει προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι την Τσεχία (σχετική φωτό), όπου βρίσκεται το εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας.
Φώτης Φωτεινός - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου