Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Κοινή ανακοίνωση ΔΑΚΕ Μεταφορών , Σιδηροδρομικών ,ΟΣΥ , ΣΤΑΣΥ


 Δημοσιεύουμε την σημερινή κοινή ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Μεταφορών , Σιδηροδρομικών , ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ με τίτλο <<Μέχρι πότε θα παίζετε με τις Ζωές μας κ τις οικογένειές μας >>
Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου όλη η Ελλάδα παρακολούθησε την ΚΥΝΙΚΗ συνέντευξη του διαχρονικά “αδιάβαστου”  Υπουργού Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων ο οποίος δήλωνε με
περισσό θράσος ότι για μια ακόμη φορά οι εργαζόμενοι στον χώρο των μεταφορών ΘΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ διότι τα…  “κεφάλια” για να καλυφθεί ο
ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ αριθμός των διαθεσιμοτήτων που ζήτησε η ΤΡΟΙΚΑ, δεν “ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ”!!!



Εμείς θυμίζουμε απλά στους ΜΕΓΑΛΟΥΣ  ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ που η ΑΤΥΧΙΑ  τους έφερε στο προσκήνιο ώστε να διαχειρίζονται την ΤΥΧΗ  ενός ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ, ότι ο Ν.3891/10 γνωστός και ως νόμος Ρέππα, αξιολόγησε τους Σιδηροδρομικούς και τον Σιδηρόδρομο και αφού έκλεισε 1000km δικτύου μετέταξε σ’ άλλους φορείς 2500 εργαζόμενους.

Ο Ν.3920/11 και αυτός νόμος Ρέππα έθεσε προς αξιολόγηση το σύνολο των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες και συγχώνευσε τους φορείς στην ΣΤΑΣΥ & ΟΣΥ από τις οποίες εκτός την ΑΠΟΛΥΣΗ 270 εργαζομένων από το ΜΕΤΡΟ,  μετέταξε 145 εργαζόμενους από το ΤΡΑΜ, 640 εργαζόμενους από την ΕΘΕΛ, 190 εργαζόμενους από τον ΗΛΠΑΠ, 90 εργαζόμενους από το ΜΕΤΡΟ, 340 εργαζόμενους από τον ΗΣΑΠ, 60 εργαζόμενους από τον ΟΑΣΑ και 115 εργαζόμενοι από τον όμιλο ΟΣΕ εντάχθηκαν στην ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ  εκ των οποίων οι 90 εργαζόμενοι επέστρεψαν με παρέμβαση του τότε Υπουργού κ. Βορίδη ο οποίος διαπίστωσε ότι υπήρχε πρόβλημα λειτουργίας του ΟΣΕ!!!

ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΩΧΘΕΝΤΩΝ 3.990 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ!!!

ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ!!! ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ;

ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ότι οι αυξήσεις των εισιτηρίων, οι μειώσεις των δρομολογίων με την αύξηση του χρόνου αναμονής των επιβατών, οι καταργήσεις γραμμών και η υποβάθμιση της ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ των ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ;

Μπορείτε να πείτε στους Έλληνες πολίτες πόσες φορές σώσατε την έρμη την ΠΑΤΡΙΔΑ μας και τον ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ λαό;

Πιστεύετε ότι με τους διαρκείς μονολόγους σας στις πληρωμένες γραφίδες του συστήματος μπορείτε να πείσετε τους πολίτες;

ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!

Διαλύετε την κοινωνία και την οικονομία…

Καταστρέφετε τις οικογένειες μας και στέλνετε με την πολιτική σας στα ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΑ των ΑΝΕΡΓΩΝ τους εναπομείναντες εργαζόμενους υποστηρίζοντας την ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ & ΤΟΥ ΘΑΤΣΕΡΙΣΜΟΥ.


Με εντολές της Ε.Ε. δημιουργείτε εταιρείες όπως η ΕΡΓΟΣΕ και με τις εντολές των Τροϊκανών τις κλείνετε γιατί τάχα δεν είναι χρήσιμες…

Γιατί δεν είναι χρήσιμες; Μήπως γιατί όλη την τεχνογνωσία τους την μεταφέρατε στις κατασκευαστικές εταιρείες των ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ;

Μέχρι πότε θα επιτρέπετε στις Δέκα οικογένειες Μιντιαρχών, εργολάβων, τραπεζιτών και πετρελαιάδων να καθορίζουν τις τύχες του τόπου μας;

Μέχρι πότε θα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ και θα τους ΧΑΡΙΖΕΤΕ τα κέρδη που παράγουν οι εργαζόμενοι;

Μέχρι πότε θα παριστάνετε τους προστάτες τους;

Μέχρι πότε θα αναλαμβάνετε τον ρόλο του δυνάστη των εργαζομένων και τον ρόλο του Προκρούστη για να στέλνουν  τα κέρδη τους αυτοί σε φορολογικούς παραδείσους;

Κύριοι της κυβέρνησης & κύριοι της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ στον ΗΘΙΚΟ ΞΕΠΕΣΜΟ και στον ΚΑΤΗΦΟΡΟ της ΥΠΟΤΑΓΗΣ….

ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΤΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ.

Εάν δεν μπορείτε να πείτε ΟΧΙ να παραιτηθείτε….

Είναι η μόνη υπηρεσία που μπορείτε να προσφέρετε στους πολίτες, είναι η μόνη υπηρεσία που μπορείτε να προσφέρετε στην ΠΑΤΡΙΔΑ μας…


Μην μπερδεύετε την ΠΑΤΡΙΔΑ με την ΠΑΡΤΙΔΑ… ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ…


Εμείς λέμε ΝΑΙ στον κοινωνικό ρόλο των Αστικών & Υπεραστικών μεταφορών.

Λέμε ΝΑΙ στη μείωση του εισιτηρίου
Λέμε ΝΑΙ στην ελεύθερη πρόσβαση των ανέργων
Λέμε ΌΧΙ στην κατάργηση γραμμών
Λέμε ΌΧΙ στην υποβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Λέμε ΌΧΙ στις Απολύσεις
Λέμε ΌΧΙ στις Διαθεσιμότητες.
Λεμε  ΌΧΙ  στην Ανθρωποφαγία
Λέμε ΌΧΙ στις Στρατιωτικού τύπου επιτάξεις.



ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΔΑΚΕ ΟΣΥ
ΔΑΚΕ ΣΤΑΣΥ

1 σχόλιο:

  1. 26 Νοε 2013

    ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ
    Γράφει ο Μιχάλης Ραμπίδης
    Η συνάντηση Μέρκελ-Σαμαρά στις 22-11-13 φανέρωσε μια διάθεση στήριξης από την Γερμανική πλευρά της Ελλάδας, μαζί με την επιθυμία να πετύχει η Ελλάδα με την εφαρμοζόμενη πολιτική.

    Η κ Μέρκελ προεξοφλεί το δημοσιονομικό πλεόνασμα, ‘’ξεμπλοκάρει’’ τις διαπραγματεύσεις με την ΤΡΟΙΚΑ διασφαλίζοντας παράλληλα την προεδρεία της ΕΕ το Α΄ εξάμηνο 2014 στον έμπιστό της Σαμαρά και επιβεβαιώνει ότι η στρατηγική της λιτότητας είναι μονόδρομος για την έξοδο της ΕΕ από την κρίση.
    Μπορεί το παιχνίδι να παίζεται σε Ελληνικό έδαφος, αφορά όμως την πρωτοκαθεδρία στην εκμετάλλευση των αγαθών της παγκοσμιοποίησης, με πρωταγωνιστές σ’ αυτή τη φάση τις ΗΠΑ και την Γερμανία. Στη γεωπολιτική αυτή σκακιέρα η επιδίωξη είναι, η μεν Γερμανία να μετατρέψει την ευρωζώνη σε μια ειδική οικονομική ζώνη υπό τον έλεγχό της, οι ΗΠΑ δε να συνεχίσουν την κυριαρχία τους.
    Οι μηχανοδηγοί των δυο αμαξοστοιχιών Σαμαράς & Τσίπρας οδεύουν προς μια συγκρουσιακή συνάντηση, πιθανολογώ τον Μάιο 2014 ακολουθώντας ναρκοθετημένες σιδηρογραμμές και αγνοώντας το <> οπλοστάσιο που μεταφέρουν στα βαγόνια τους. Καθοδηγητές της πορείας αυτής είναι οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους από τη μια και η Γερμανία η Ρωσία και πιθανά η Κίνα από την άλλη, σε μια πολεμική σύγκρουση απροσδιόριστης μορφής, που θα κρίνει πολλά ή και τα πάντα στο προσεχές μέλλον.
    Η απληστία για την συγκέντρωση πλούτου σ’ όλο τον καπιταλιστικό κόσμο, οδηγεί σε μεγάλες χρηματοπιστωτικές κρίσεις. Οι νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις διευκολύνουν και προστατεύουν την ασυδοσία της οικονομικής ελίτ και την υπερσυρρίκνωση του εισοδήματος των πολλών, μικραίνουν διαρκώς το κοινωνικό κράτος και οδηγούν την κοινωνία σ’ έναν φαύλο κύκλο.
    Έλληνες και Ευρωπαίοι πολίτες δυστυχώς δεν διακρίνουν πολιτικές δυνάμεις για την ενωμένη Ευρώπη της προόδου και της ευημερίας, την Ευρώπη της αλληλεγγύης των λαών και του πολιτισμού.
    Οι φωτισμένοι μηχανοδηγοί του παρελθόντος λείπουν και οι σημερινοί είναι ελάχιστοι, παροπλισμένοι και φιμωμένοι από τους εκφραστές των μεγάλων συμφερόντων. Η πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική (με Ρωσία ενεργειακά, με Κίνα ΟΛΠ με VETO στα Εθνικά κλπ) είναι απαγορευμένη. Επιβάλλεται μόνον το γες μεν …….
    Οι πολίτες της Ευρώπης παρ’ όλα αυτά είναι συνειδητοποιημένοι. Ενδιαφέρονται, ενημερώνονται και ανησυχούν για την πορεία της ΕΕ και την ύπαρξή της. Αντίθετα οι πολιτικοί έχουν μετατραπεί σε μια εκτελεστική ελίτ με μοναδική προσδοκία και επιδίωξη την κατάληψη της εξουσίας.
    Όσο τα οικονομικά προβλήματα της ΕΕ γίνονται εντονότερα, η ανάγκη για συνταγματικές αλλαγές και σταθερή πορεία προς την ολοκλήρωσή της γίνεται επιτακτικότερη.
    Η ιστορία έδειξε ότι αυτές οι αναποφάσιστες και φοβικές Εθνικές Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις προχωρούν προς την περαιτέρω ενοποίηση, έπειτα από σημαντικές κρίσεις. Το επόμενο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο θα είναι με αυξημένες αρμοδιότητες, ισχυρότερο από ποτέ. Η ψήφος των Ευρωπαίων πολιτών τον Μάιο 2014 θα έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή