Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να προσλάβει logistics manager και δεν μπορεί

Γενικώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να κάνει προσλήψεις λέμε εμείς , με τα κενά -ιδιαίτερα στα περιφερειακά μηχανοστάσια όπου η κατάσταση πλέον είναι δραματική -,  να ξεπερνούν σε αριθμό τους 100 μηχανοδηγούς ! Προσθέστε και το έγκλημα των μετατάξεων και έχετε ολόκληρη την εικόνα για την κατάσταση στην έλξη ! 
Πάντως εμείς γνωρίζουμε ότι 7 -10 μεταταχθέντες  μηχανοδηγοί , θέλουν να επιστρέψουν και να προσφέρουν , αλλά η Ελληνική Πολιτεία δεν ακούει !
Απο metaforespress.gr
Oταν είσαι ΔΕΚΟ, δεν έχεις πολλά περιθώρια. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εδώ και αρκετό
καιρό, θέλει να προσλάβει logistics manager, προκειμένου να οργανώσει καλύτερα το εμπορευματικό της έργο και τις αποθήκες, αλλά δεν μπορεί, καθώς είναι αδύνατο να κάνει προσλήψεις.
Οι ελλείψεις στο προσωπικό πολλές. Χαρακτηριστικό είναι ότι εκπαιδεύονται μηχανοδηγοί, από το τμήμα των εισιτηρίων. Η εκπαίδευση είναι διάρκειας έξι μηνών.   

5 σχόλια:

  1. Για να μην δίνετε ψεύτικες ελπίδες στον κόσμο που θα ήθελε να ''επιστρέψει'', ας αφήσουμε το προνόμιο στους συνδικαλιστές να τον κορο΄ι΄δεύουν, να πούμε κάποιες αλήθειες. Επιστροφή μεταταγμένου σαν ορολογία δεν υπάρχει πουθενά. Ο αποσπασμένος επιστρέφει,ο μεταταγμένος όχι. Για να έλθουν πάλι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσοι θέλουν, θα πρέπει πρώτον να της εγκρίνουν αύξηση του προσωπικού. Αρα παραπάνω προσωπικό, παραπάνω κόστος μισθοδοσίας και πιθανόν πάλι έλλειμμα. Με πενήντα εκατομύρια Ευρώ επιχορήγηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με κύκλο εργασιών εκατόν πενήντα εκατομύρια, με το ζόρι θα παρουσιάσει ένα εκατομύριο μεικτά κέρδη έναντι στόχου επτά εκατομυρίων. Τα λέω καλά; Και μη μου πείτε πάλι για αριθμούς γιατί όπως βλέπετε αυτοί και μόνο μετράνε σήμερα. Και μην ξεχνάτε οτι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ανήκει πλέον στο Δημόσιο, είναι στο ΤΑΙΠΕΔ για ιδιωτικοποίηση. Προσλήψεις μέσω ΤΑΙΠΕΔ; Κομμάτι δύσκολο. Και αφου γίνουν ολα αυτά θα πρέπει να τροποποιηθεί ο νόμος 3891, θα πρέπει οι φορείς που βρίσκονται τώρα οι μεταταγμένοι να πουν το οκέυ, και πάει λέγοντας. Σιγά μην γίνουν ολα αυτά για να γυρίσουν κάποιοι μηχανοδηγοί που σε κανα δύο χρόνια θα φύγουν στη σύνταξη!!!! Και σιγά μην σκοτίστηκαν κάποιοι απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να κάνουν ολα αυτά. To θέμα ήταν να μη φύγουν εξειδικευμένοι σιδηροδρομικοί!! Και στο να μη φύγουν δεν κούνησε κανένας ούτε το μικρό του δάκτυλο. Αναθέματα έγιναν που θα μπορούσαν να ακυρωθούν σε οποιοδήποτε δικαστήριο. Κρίθηκαν πλεονάζοντες και έφυγαν τον Απρίλη του 2011, σιδηροδρομικοί που σε πέντε μήνες έφευγαν στη σύνταξη, με αποτέλεσμα να χάσουν τα αυγά και τα καλάθια και την ίδια ώρα κάποιοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πανηγύριζαν γιατί υπέγραψαν Συλλογική σύμβαση και κράτησαν την προσωπική διαφορά!!! ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρθηκε για κανέναν. Εκδηλώθηκε ενας ιδιότυπος καννιβαλισμός τότε. Ετσι απλά. Αφήστε λοιπόν το παραμύθι της επιστροφής. Οσο για το μάνατζερ που λέτε γιατί αγχώνεστε; Κάντε καμμιά προαγωγή και βάλτε κανένα κομματικό παπατρεχάμενο απόφοιτο λυκείου να κανει το μάνατζερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκληρά, ειλικρινά και κυρίως σταράτα λόγια. Η αλήθεια είναι αλήθεια, όσο και εάν δεν μας αρέσει.

      Διαγραφή
  2. Κατ' αρχήν ούτε προαγωγές κάνουμε , ούτε ελπίδες δίνουμε .Αν απευθύνεσαι σε κάποιους μπορείς να το κανείς επώνυμα.
    Από κει και πέρα , οι μηχανοδηγοι στους οποίους αναφερόμαστε ειναι όσοι φύγαν εθελοντικά κ έχουν από 5 μέχρι και 29 χρόνια ακομα εργασίας.
    Οι υποχρεωτικά μεταταχθεντες μηχανοδηγοι έχουν συνταξιοδοτηθεί .
    Η ΠΕΠΕ ειναι το μοναδικό σωματείο που στήριξε κ στηρίζει έμπρακτα τον αγώνα τους ,έχοντας ξοδέψει δεκαδες χιλιάδες Ευρώ σε δικαστήρια που βρισκονται σε εξέλιξη.
    Από κει και πέρα κια όσον αφορά την δυνατότητα επιστροφής επέτρεψε μας να διαφωνήσουμε .
    Το μισθολογικό κόστος ειναι κατω απο αυτό που είχε προυπολογιστει , ενώ οι δεκαδες των αιτήσεων προς συνταξιοδότηση το επόμενο διάστημα , διευκολύνουν το αίτημα.
    Το θέμα ειναι άλλο. Αν οι Κυβερνώντες θα παραδεχτούν ότι έκαναν λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε εκείνες τις συμβάσεις έργου μέσω ευρ.προγραμμάτων δεν μπορούσε να προσληφθεί κάποιος για logistics? Eχουν βγει καθόλου αποτελέσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα λάθος μετατρέπεται σε σφάλμα, όταν αυτός που το έκανε, αρνείται να το διορθώσει.
    Τζών Κέννεντυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή