Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σε διαθεσιμότητα ΤΡΑΙΝΟΣΕ–ΕΕΣΣΤΥ. Προς συγχώνευση ΕΡΓΟΣΕ με Αττικό Μετρό

Διαβάζοντας τα όσα γράφονται μας έρχονται στο μυαλό δεύτερες σκέψεις για  τα <<λαθάκια>> που δεν είδε  η ΠΕΠΕ και εντόπισε το στέκι της έλξης στο κατατεθέν Οργανόγραμμα σε ΜΑΙ και Πελοπόννησο .
Ανησυχία στους εργαζομένους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ (πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ) σκόρπισε η είδηση της ένταξής τους σε καθεστώς αξιολόγησης. Αυτό, διότι και οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε φάση αποκρατικοποίησης και μέχρι πρότινος είχε επικρατήσει η αντίληψη ότι εξαιρούνται από το καθεστώς της διαθεσιμότητας.
Toυ Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Ωστόσο, δεν ισχύει κάτι τέτοιο, με αποτέλεσμα να ελλοχεύει ο κίνδυνος απομάκρυνσης μερίδας προσωπικού. Σήμερα, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπολογίζεται ότι απασχολούνται περί τα 840 άτομα και στην ΕΕΣΣΤΥ κοντά στα 600. Όπως ήταν φυσικό, η είδηση σκόρπισε ανησυχία στους εργαζομένους, οι οποίοι δεν γνωρίζουν καν, εάν οι νέοι ιδιοκτήτες (εφόσον τελεσφορήσουν οι διαγωνισμοί ιδιωτικοποίησης) διατηρήσουν το υπάρχον προσωπικό.
Ειδικότερα, η ένταξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ στη διαδικασία αξιολόγησης, σύμφωνα με εργαζόμενους, ίσως αποτελεί απόρροια δυσκολιών που αντιμετωπίζει το εγχείρημα των ιδιωτικοποιήσεων ή στο γεγονός ότι ορισμένοι εκ των μνηστήρων επιθυμούν να πάρουν τις εταιρείες απαλλαγμένες από εργασιακά βάρη.
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, τα μαντάτα είναι δυσάρεστα και για τις κατασκευαστικές ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών, όπως η ΕΡΓΟΣΕ, η Αττικό Μετρό (όχι η λειτουργία, το κατασκευαστικό κομμάτι) η Εγνατία Οδός και ο ΟΣΚ. Πρόθεση του υπουργείου είναι να συγχωνευτούν σε μία ή δυο όλες τις κατασκευαστικές ΔΕΚΟ, με πιθανότερο σενάριο την ενοποίηση της ΕΡΓΟΣΕ με το Αττικό Μετρό.
Εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο και τις συγκοινωνίες   

2012
2009
Όμιλος ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ)
2.740
5.003
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
877
1.710
ΟΑΣΑ (λεωφορεία,  τρόλεϊ, μετρό, τραμ, ηλεκτρικός)
8.943
9.690*
Πηγή: Ισολογισμοί εταιρειών, *Δεν περιλαμβάνει το Μετρό και το Τραμ, καθώς τότε δεν ήταν θυγατρικές εταιρείες του ΟΑΣΑ 
Από τις προωθούμενες αποχωρήσεις, θα εξαιρεθεί το προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών που εργάζεται στην κίνηση, τομέα στον οποίο το υπουργείο Μεταφορών παραδέχεται ότι υπάρχουν ελλείψεις.
Μάλιστα, στις Οδικές Συγκοινωνίες παρατηρείται έλλειψη προσωπικού, τόσο σε οδηγούς, όσο και σε μηχανικούς, με αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός λεωφορείων να βγαίνει εκτός λειτουργίας.
Για την επόμενη χρονιά, οι Οδικές Συγκοινωνίες εκτιμάται ότι μπορεί να σημειώνουν λειτουργικά κέρδη, εφόσον πιστωθούν στην εταιρεία οι οφειλές των υπουργείων (κυρίως Εργασίας και Παιδείας).
Η τελική λίστα του προσωπικού, που θα τεθεί σε διαθεσιμότητα, θα σταλεί έως τα τέλη του έτους στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Αυτοί που κινδυνεύουν περισσότερο είναι το προσωπικό χαμηλής εκπαίδευσης, αλλά και όσοι απασχολούνται σε εταιρείες με συναφές αντικείμενο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου