Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Για το 2014 (μαζί με την ανάπτυξη μάλλον ) η συμφωνία με Cosco .....

To μόνο σίγουρο , η πιστή εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως αναφέρει το δημοσίευμα του newsit.gr
Tη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου, αρχίζει το πρώτο καθημερινό δρομολόγιό του το εμπορικό τρένο στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, μετά τη συμφωνία που έχει κλείσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΣΕΒ, για τη μεταφορά εμπορευμάτων μεγάλων επιχειρήσεων από την Αθήνα προς τη Βόρεια Ελλάδα. Επίσης, στις αρχές του 2014 θα ξεκινήσει το
πρώτο εμπορικό δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα μεταφέρει προϊόντα της HP από το λιμάνι του Πειραιά στην Τσεχία.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να έχει έσοδα 5 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο. Στόχος της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει περίπου το 10% των εμπορευμάτων που διακινούνται καθημερινά μεταξύ των δύο πόλεων, αφού σύμφωνα με υπολογισμούς της, κάθε μέρα στη γραμμή Αθήνας- Θεσσαλονίκης κινούνται περίπου 600 φορτηγά.

Όσον αφορά στο Πειραιάς - Τσεχία, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, τα αρχικά δρομολόγια θα είναι πιλοτικά για να «δοκιμαστεί στην πράξη η συνεργασία που κυοφορείται εδώ και πολλούς μήνες μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της PTC, θυγατρικής της COSCO, και της HP».

Τα εμπορεύματα της HP, από το λιμάνι του Σενζέν στην Κίνα θα φτάνουν στον Πειραιά σε 22 μέρες και στη συνέχεια σε πέντε μέρες, με το τρένο, θα φτάνουν στην Τσεχία, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας. Το κέρδος για την HP, μεταφέροντας τα προϊόντα της μέσω του ελληνικού σιδηροδρόμου, σε σχέση με εναλλακτικές οδεύσεις από πλευράς χρόνου, θα είναι μία εβδομάδα, ενώ το κόστος θα είναι το ίδιο. Η συγκεκριμένη συμφωνία «θα ανοίξει δρόμους για την επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας, που αναμένεται, σταδιακά, εκτός από τις εξαγωγές να προσελκύσει έργο και στην εισαγωγή».

Τέλος, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία του εννεαμήνου, επιβεβαιώνεται η θετική της πορεία, αφού έχει έχει κύκλο εργασιών 110 εκατομμυρίων ευρώ και κέρδη 850.000 ευρώ. Σχετικά με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, κατόπιν ελέγχου που έγινε στην εταιρεία, διαπιστώθηκε ότι είναι σε ισχύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου