Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

H θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις υπηρεσιακές ταυτότητες

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η ανάρτηση που έκανε το στέκι της έλξης για παράπονα συναδέλφων για την ποιότητα των νέων υπηρεσιακών ταυτοτήτων.
Στην επιστολή της ΔΑΔ αναφέρεται ότι τα αναφερθέντα παράπονα είναι λίγα , ενώ τονίζεται ότι καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια για να πληρούν οι νέες ταυτότητες περισσότερα στάνταρ ασφαλείας απο τις παλαιές.
Η ΔΑΔ θεωρεί ότι αυτό επετεύχθη όπως και το ότι οι ταυτότητες είναι πιο καλαίσθητες,τονίζοντας ότι η εκτύπωση τους έγινε με τα διαθέσιμα μέσα της Υπηρεσίας,ενώ για την ακόμα μεγαλύτερη προστασία αυτές συνοδεύονταν απο προστατευτική ζελατίνα.
Η  Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού θεωρεί ως το λιγότερο ασεβή τα
κακόπιστα σχόλια αφού δαπανήθηκαν αρκετές εργατοώρες (χωρίς να υπάρχει κανένα επιπλέον όφελος ) ενώ επίσης συνεργάστηκαν με επιτυχία οι αρμόδιες Διευθύνσεις.

Κλείνοντας την επιστολή που στέλνει σε όλες τις Διευθύνσεις καταλήγει με την σημείωση πως θα είναι πάντα στην διάθεση των συναδέλφων για οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί...

2 σχόλια:

  1. Παρακάτω ακολουθούν αποσπάσματα από γράμμα που τελικά δεν προωθήθηκε, καλή τη πίστει, στη ΔΑΔ για τις απαράδεκτες ταυτότητες που έφτιαξε. Υπάρχουν πολύ καλύτερα συστήματα έκδοσης ταυτοτήτων σε κάρτα τύπου "τηλεκάρτας" και το αντίστοιχο μηχάνημα της ΣΤΑΣΥ κοστίζει 67 ΕΥΡΩ όλα κι όλα. Οι φωτογραφίες είναι τελείως λάθος, κανείς δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του στη φωτογραφία, τα μελάνια ξύνονται με το παραμικρό, στα τραίνα ο συνοδός δεν ξέρει αν έχει να κάνει με τον δικαιούχο ή κάποιο φίλο ή συγγενή.

    "1. Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν και είχαν ληφθεί στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν παρουσιάζουν ομοιόμορφα χαρακτηριστικά και δεν καλύπτουν κάποια προδιαγραφή όπως οι φωτογραφίες Διαβατηρίων, Αστυνομικών ή λοιπών κοινών Ταυτοτήτων. Κατά πλειοψηφία είναι μακρινές και υποφωτισμένες. Επίσης όσες προωθήθηκαν από τους δικαιούχους μέσω ιστοσελίδας επειδή δεν είχαν ορισθεί προδιαγραφές, παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Υπάρχουν ασπρόμαυρες, έγχρωμες, παρωχημένες, καλλιτεχνικές λήψεις κατά 3/4, λήψεις από νυχτερινά κέντρα, τοπία, έπιπλα, παράθυρα και κάδρα για φόντο κλπ.
    2. Σε αρκετές εξ αυτών, η φωτογραφία του δικαιούχου είναι εξαιρετικά προβληματική, καθότι έχει γίνει ένθεση με εντολή παραμόρφωσης της μη αναλογικής διάστασης, οπότε τα πρόσωπα εμφανίζονται παραμορφωμένα, είτε καθ’ ύψος, είτε κατά πλάτος.
    3. Σε αρκετές εξ αυτών, η φωτογραφία παρουσιάζει λευκές ακανόνιστες περιοχές για λόγους που δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε.
    4. Σε αρκετές εξ αυτών, το πρόσωπο στη φωτογραφία είναι υπερβολικά μικρό καθότι έγινε ένθεσή της χωρίς προηγουμένως να κοπεί και μεγεθυνθεί καταλλήλως, ενώ σε άλλες το πρόσωπο δεν εμφανίζεται ολόκληρο εντός του πλαισίου, αλλά μέρος αυτού.
    5. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι φωτογραφίες προ της ενθέσεως ουδεμία επεξεργασία υπέστησαν σε κατάλληλο προς τούτο πρόγραμμα (Photoshop κ.ά.), με αποτέλεσμα να μην έχουν την κατάλληλη ισορροπία φωτεινότητας ή/και χρωμάτων.
    6. Όλες οι φωτογραφίες πιθανώς να έχουν εντεθεί σε υποτυπώδη ανάλυση, κατώτερη των 300dpi, με αποτέλεσμα να μην είναι ευκρινή τα χαρακτηριστικά των εικονιζομένων δικαιούχων και για όσες από αυτές εμπίπτουν και στις προηγούμενες κατηγορίες, καθίσταται προβληματική η ταυτοποίηση των προσώπων.
    7. Σε ότι αφορά τις γυναίκες-συζύγους των δικαιούχων, αυτές αναγράφονται με τα οικογενειακά, πατρικά τους επώνυμα χωρίς κάπου να αναφέρεται το πλήρες ονοματεπώνυμο του συζύγου-δικαιούχου. Σας επισημάνουμε ότι προ της δεκαετίας του ‘80, οι γυναίκες-σύζυγοι, υποχρεωτικώς άλλαζαν επώνυμο μετά το γάμο, λαμβάνοντας το επίθετο του ανδρός-συζύγου τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι δυσχερής η παράδοσή τους και σε περίπτωση επισταμένου ελέγχου να μην είναι δυνατή η παραβολή τους με τα αναγεγραμμένα στις Αστυνομικές τους Ταυτότητες, στοιχεία. Εάν επιμείνετε να αναγραφούν οι γυναίκες-σύζυγοι με τα οικογενειακά τους επώνυμα, να αναγράψετε επί των ταυτοτήτων το πλήρες ονοματεπώνυμο του ανδρός-συζύγου τους προς αποφυγή πιθανών διαδικασιών ταυτοπροσωπίας μέσω των Αστυνομικών Αρχών, από τους Ελεγκτές των αμαξοστοιχιών. Η αναγραφή του Αρ. Δελτίου Αστ. Ταυτότητας δεν είναι αρκετή καθότι αυτή ενδέχεται να έχει αλλάξει μετά την έκδοσή της Υπηρεσιακής ταυτότητας. Παρόμοιο πρόβλημα ενδεχομένως να υπάρχει και με τέκνα λελυμένων γάμων, όταν η διακαιούχος είναι η πρώην σύζυγος, ενώ τα τέκνα έχουν το πατρικό τους επώνυμο.
    8. Έχουν μπερδευτεί τα επώνυμα θήλεων τέκνων και αντί να αναγράφονται στην Ονομαστική πτώση του Θηλυκού γένους, αναγράφονται στην Ονομαστική πτώση του Αρσενικού γένους!!!
    9. Δεν αναγράφεται Πατρώνυμο σε τέκνα και συζύγους δικαιούχων.
    10. Τα Πατρώνυμα, όπου αναγράφονται, είναι σε πτώση Ονομαστική παρότι προηγείται το άρθρο «του» (γενική πτώση)!!!
    11. Η μελάνη δεν επικάθεται ανεξίτηλα επί της επιφάνειας της ταυτότητας, αλλά σε κάθε τριβή, ακόμα και εντός της πλαστικής θήκης, απολεπίζεται.

    Η ΔΑΔ καλά θα έκανε να μη προκαλεί τη νοημοσύνη μας, επειδή το γράμμα δεν εστάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε μια εποχή που δυστυχώς η ανεργία στους νέους είναι τεράστιο αγκάθι, απορούμε πως, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, αποφασίστηκε να μην δικαιούνται ταυτότητες νέοι-νέες μετά τα 24 έτη και ιδιαίτερα ενώ από ιδρύσεως των Σ.Ε.Κ και μέχρι σήμερα, οι υιοί σιδηροδρομικών δικαιούνταν υπηρεσιακών ταυτοτήτων εως 24 και εάν σπούδαζαν ή υπηρετούσαν την στρατιωτική τους θητεία εως 26. Οι δε κόρες σιδηροδρομικών δικαιούνταν υπηρεσιακή ταυτότητα όσο ήταν προστατευόμενα μέλη και άγαμες!!

    Ελπίζουμε η Νέα Διοίκηση να το λάβει υπόψη της, στα πλαίσια της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που βρίσκονται οι σιδηροδρομικοί και οι οικογένειές τους και τουλάχιστον να επανέλθει το καθεστώς που ίσχυε από ιδρύσεως του Σιδηροδρόμου στο ελληνικό κράτος.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή