Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Εγκατάλειψη του σταθμού του ΟΣΕ στο Βόλο-Καταγγελίες για ανισότητες μεταξύ του προσωπικού

Εγκατάλειψη του σιδηροδρομικού σταθμού Βόλου καταγγέλλουν τα μέλη του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας. Τελευταίο «χτύπημα» η κατάργηση του φύλακα από τον σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η διοίκηση καταγγέλλεται διότι
με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν βραδινά δρομολόγια, κατήργησε τον φύλακα, αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα το κτήριο να έχει μετατραπεί τις νυχτερινές ώρες σε στέκι περιθωριακών.

«Η αίθουσα αναμονής του σταθμού γίνεται καταυλισμός τις νυχτερινές ώρες από περιθωριακά άτομα, και είναι μεγάλος κίνδυνος για το γραφείο εισιτηρίων που έχει χρήματα, καθώς δεν παρέχεται στο χώρο καμία ασφάλεια» αναφέρουν μεταξύ άλλων οι σιδηροδρομικοί επισημαίνοντας πλήρη αδιαφορία εκ μέρους της Διοίκησης του ΟΣΕ.

Παράλληλα γίνεται λόγος για τον πλήρη αποδεκατισμό του προσωπικού, αλλά και για εργαζόμενους που έχουν «ξεχαστεί» στο Λιανοκλάδι και τη Λάρισα επί χρόνια, με αποτέλεσμα να έχει ανατραπεί πλήρως ο οικογενειακός τους προγραμματισμός, την ώρα που άλλοι εργαζόμενοι δεν έχουν καν μετακινηθεί από τις θέσεις τους ούτε μία φορά.

Ειδικότερα, επί μία πενταετία το προσωπικό του σιδηροδρομικού σταθμού Βόλου με ειδικότητα σταθμαρχών μετακινείται στον σταθμό Λιανοκλαδίου και Λάρισας, και παρ’ όλες τις συνεχείς αντιδράσεις εργαζομένων και σωματείου η διοίκηση ποτέ δεν εφάρμοσε επί ίσοις όροις τις μετακινήσεις.

«Από τη μία εργαζόμενοι και σταθμάρχες να μετακινούνται επί σειρά ετών και να μην τους γνωρίζουν τα παιδιά τους, όπως ανέφερε κάποιος συγκεκριμένος σιδηροδρομικός σε μία συγκέντρωση, και άλλοι να εξαιρούνται από τον διευθυντή κυκλοφορίας» σημειώνεται από τον σύνδεσμο σιδηροδρομικών.

Σύμφωνα με τον σύνδεσμο εξάλλου η διεύθυνση κυκλοφορίας χρησιμοποιεί εργαζόμενους που, ενώ από τον αρχίατρο έχουν απαλλαγεί για να εργάζονται σε ελαφρά καθήκοντα, τελικά αυτοί εργάζονται επί 27 και 28 ημέρες συνέχεια, εννέα και πλέον ώρες, καθώς και νυχτερινά, ενώ επίσης δεν υπάρχει γιατρός εργασίας, όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις.

Αξίζει εξάλλου να σημειωθεί, ότι σοβαρές ελλείψεις υπάρχουν και στο προσωπικό συντήρησης και τους τεχνικούς. Το αποδεκατισμένο τεχνικό προσωπικό κάνει καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες να συνεφέρει τα τραίνα και να τα δώσει με ασφάλεια και αξιοπιστία στην κυκλοφορία. Έχει όμως μειωθεί δραματικά από το 2011, με άκριτες μετατάξεις έμπειρων τεχνιτών σε νοσοκομεία (τραυματιοφορείς) και στην αρχαιολογία (φύλακες). Οι μειώσεις αυτές οδήγησαν, σε συνδυασμό με τις συνταξιοδοτήσεις πολλών σιδηροδρομικών, σε κατάργηση αναγκαίων βαρδιών, με αποτέλεσμα την περαιτέρω υποβάθμιση του επιπέδου της συντήρησης. Όταν δε, ρωτά κανείς τους ίδιους τους ανθρώπους του ΟΣΕ, αυτοί λένε ότι «προσλήψεις ήταν απαραίτητες από προχθές.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ- www.taxydromos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου