Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

ΔΑΚΕ : Βουλιάζει,την οδήγησαν στην διάσπαση και στην κατάρευση στον σιδηρόδρομο και όχι μονο


Διαβάζοντας κανείς την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θυμάται τις πολεμικές ιαχές που εκτόξευαν στελέχη της την περίοδο εκλογών στο Σωματείο μας, με ανακοινώσεις για πρόθυμους,συμφωνίες της νύχτας,επικίνδυνους και διάφορους άλλους χαρακτηρισμούς που αποδεικνύουν το
ήθος των ανθρώπων που σήμερα εκπροσωπούν την ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο.

Η ψήφος των μηχανοδηγών και αργότερα η ψήφος των συναδέλφων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους έστειλε ένα σαφές μήνυμα που όμως δεν φαίνεται λόγω έπαρσης και αλαζονείας να έλαβαν.
Είναι ευρέως γνωστό ότι η ΔΑΚΕ κεντρικά έχει διασπαστεί με την Ενότητα να κερδίζει συνεχώς χώρο στο συνδικαλιστικό στερέωμα και την ΔΑΚΕ να μην μπορεί πλέον να συγκροτήσει ψηφοδέλτια σε ιστορικά Σωματεία, όπως συνέβη και στο Σωματείο μας.
Στον σιδηρόδρομο, όπου η ΔΑΚΕ υπέστη άλλη μια  σημαντική απώλεια πρόσφατα αφού στο Γενικό Συμβούλιο της Ενότητας, συμμετέχει ο εκλεγμένος αντιπρόσωπος στην ΠΟΣ απο το Σωματείο Μηχανικών ΟΣΕ, Χριστογιάννης Βαγγέλης ανεβάζοντας την δύναμη της Ενότητας σε 4 τουλάχιστο αντιπροσώπους για το επόμενο συνέδριο της ΠΟΣ αυτήν την στιγμή, όσους δηλαδή περίπου έχει και η ΔΑΚΕ!
Μετά την εξέλιξη αυτή, που προκάλεσε σοβαρές αναταράξεις στο εσωτερικό της ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο, είναι ξεκάθαρο ότι η παράταξη αυτή πλέον παραπαίει ενώ πλέον είναι βεβαιότητα ότι ο νυν Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ, ΔΕΝ ξαναεκλέγεται για αυτήν μέσα απο τον σιδηρόδρομο (μιλάμε για το επόμενο συνέδριο της ΠΟΣ τον Οκτώβριο του 2019) αφού η ΔΑΚΕ θα είναι τρίτη δύναμη,ίσως και τέταρτη (αφού οι γνωρίζοντες το παρασκήνιο, αναφέρουν ότι ψηφοδέλτια της Ενότητας θα υπάρξουν και σε άλλους χώρους, περιορίζοντας την ΔΑΚΕ στα ελάχιστα).
Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο για την ΔΑΚΕ με τον σαφή περιορισμό των δυνάμεων της, αποτελεί αποκλειστικά  προσωπική ήττα του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ Νίκου Κιουτσούκη και της κλειστής ομάδας που τον ακολουθεί πιστά δεκαετίες τώρα και μέλη της συνδικαλίζονται στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
 Ο δεύτερος την τάξη συνδικαλιστής στην χώρα, δεν θα καταφέρει να εκλεγεί στο επόμενο συνέδριο της ΠΟΣ (Οκτώβριος 2019) στην ΓΣΕΕ, απο τον χώρο της εργασίας του και αυτό είναι μήνυμα βαθιά πολιτικό.
Οι σιδηροδρομικοί του γυρίζουν την πλάτη.
Στην σημερινή ανακοίνωση της ΔΑΚΕ επικρατεί ξεκάθαρα ο πανικός.
Οι απειλές των συνδικαλιστών του χτες της ΔΑΚΕ (μην τολμήσουν κτλπ) στην ουσία "και εμμέσως" απευθύνονται στους εργαζόμενους, τους οποίους εμμέσως η ΔΑΚΕ απειλεί.

 Η ΔΑΚΕ απευθύνει ανέξοδες απειλές για θέματα που δεν υπάρχουν.
Προσπαθεί να χρεώσει τον νέο Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας στην ....ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει με εκπροσώπους της στην επιτροπή για την συγκρότηση του, 3 μήνες τώρα.
Τα συνδικαλιστικά ατοπήματα  που διέπραξε η  πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κατά τις συζητήσεις θα αποκαλυφθούν εν καιρώ απο το στέκι της έλξης. Γιατί πρόκειται για ατοπήματα που αποκαλύπτονται απο τα επίσημα πρακτικά των συζητήσεων.
Για αυτά τα ατοπήματα της ΠΟΣ, έχει ΗΔΗ ενημερωθεί το Δ.Σ. του Σωματείου των μηχανοδηγών στην τελευταία συνεδρίαση του.
Ο Κανονισμός Κίνησης όμως δεν υπογράφεται απο κανένα Σωματείο,ούτε καν απο την ΠΟΣ, η οποία έστειλε και επιστολή στον ΟΣΕ τον Αύγουστο, αναφέροντας ότι...δεν έχει γίνει διάλογος για το θέμα, ενώ εκπρόσωποι της συμμετείχαν σε Επιτροπή του Υπουργείου απο τον Μαίο!!!!
Μιλάμε για απίστευτες καταστάσεις, τραγελαφικές τουλάχιστο που μικραίνουν την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Άρα πρόκειται για μια προσπάθεια της ΔΑΚΕ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χρεώσει πράγματα που δεν υπάρχουν στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κυρίως να αποπροσανατολίσει την κουβέντα.

 Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όσον αφορά την ΣΣΕ, η ΔΑΚΕ μας αναφέρει ότι δεν δέχεται να υπάρχουν μισθολόγια παρά για πτυχιούχους κτλπ. Ξεχνά φυσικά τους συναδέλφους υποχρεωτικής εκπαίδευσης γιατί προφανώς η ΔΑΚΕ θεωρεί πως δεν υπάρχουν ή απλά ζητά και για αυτούς άλλο μισθολόγιο.
Μάλιστα η ΔΑΚΕ αναφέρει πως οι ειδικότητες μπορούν να..περιοριστούν σε επιδόματα γιατί .... αυτοί (ΔΑΚΕ) ξέρουν!!! 
Δεκαετίες τώρα επιβίωναν για να μοιράζουν επιδοματάκια στον Δημόσιο Τομέα,επιδοματάκια που εξαφάνισαν οι πολιτικοί τους φίλοι εν μια νυκτί με τα μνημόνια της υποταγής που ψήφιζαν και ΣΤΗΡΙΖΕ η ΔΑΚΕ.(Επιστροφή Κιουτσούκη στην Νέα Δημοκρατία, Μάρτιος 2013, 3 μήνες μετά την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο, 3 μήνες μετά το δεύτερο 25% μειώσεων στον σιδηρόδρομο).
 Ξεχνούν όμως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει περάσει στον ιδιωτικό τομέα και ιδιοκτήτης είναι εταιρεία με εμπειρία στον χώρο, που υπογράφει Συλλογικές Συμβάσεις και στην Ιταλία.
Την ΔΑΚΕ δεν την ενδιαφέρει όμως το αποτέλεσμα της ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αν δηλαδή αυτή δίνει ΑΥΞΗΣΕΙΣ, αν ΚΑΛΥΠΤΕΙ  και ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ τις προσωπικές διαφορές, αν ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ τις θέσεις εργασίας,  αν ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ στο σύνολο της την εργατική νομοθεσία, αν ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ τους παραγωγικούς κλάδους, αν ΕΝΙΣΧΥΕΙ τον ρόλο των Σωματείων σε μια ιδιωτική εταιρεία, αν ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ κλάδους που καταργήθηκαν εν μια νυχτί (εκδοτών), όταν η ΔΑΚΕ "ήταν στα πράγματα".
Την ΔΑΚΕ την ενδιαφέρει να μην περάσει η ΣΣΕ. Γιατί απο την αρχή αυτός ήταν ο σκοπός της.
Με διαροές ότι τα πάντα "έχουν παρθεί πίσω" λόγω της αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όταν διαπιστώνουν ότι τελικά ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει παρθεί πίσω, απειλούν ευθέως με διάσπαση το Σωματείο της ΠΕΠ..
Γιατί όπως και στην Cosco , ο εργοδότης θέλει το Σωματείο του....Και οι Δακίτες έχοντας μάθει να είναι πρωταγωνιστές, δεν μπορούν να συνηθίσουν την θέση που τους έδωσαν ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ οι συνάδελφοι. Θέλουν το δικό τους Σωματείο, να είναι "νοματαίοι" και ας καίγεται το σύμπαν.
Η ΔΑΚΕ στην ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνήθηκε να συμμετέχει στο Προεδρείο του Σωματείου,αρνήθηκε να συμμετέχει στην διαπραγματευτική ομάδα ΓΙΑΤΙ επένδυσε στην ήττα και στην καταστροφή.
Και η "νέα αρχή" της ΔΑΚΕ υποδηλώνει ξεκάθαρα τις διαθέσεις συγκεκριμένων παραγοντίσκων που επιβίωσαν δεκαετίες,όντας παραγοντίσκοι ..... 
ΟΧΙ όμως και των εργαζομένων ΔΑΚιτών  στην κίνηση,στα εμπορεύματα,τους οδηγούς και διοικητικούς, που βλέπουν αυτά τα πράγματα  απο τους συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ και δεν τα πιστεύουν.

Οι συνελεύσεις

Είναι σε τέτοιο τραγικό αδιέξοδο οι της ΔΑΚΕ, που απαιτούν συνελεύσεις για την ΣΣΕ,συνελεύσεις όμως που όπως γνωρίζουμε έχει ήδη αποδεχτεί η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του σιδηροδρομικού συνδικαλιστικού κινήματος που μέσα απο ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ θα περάσει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που δίνει ΑΥΞΗΣΕΙΣ πραγματικές μετά απο χρόνια και για 2η φορά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την ΣΣΕ του 2016/
Γιατί μέχρι χτες, τις ΣΣΕ στον σιδηρόδρομο τις ψήφιζαν οι 27 της Ομοσπονδίας.
Όπως αυτήν στην ΕΕΣΣΤΥ που με μηδενικές αυξήσεις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ πανηγύριζαν.....
Αλήθεια, αναρωτιόμαστε. 
Το 2016 πριν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα Σωματεία κατάφεραν μια ΣΣΕ με ΑΥΞΗΣΕΙΣ.
Γιατί στην ΕΕΣΣΤΥ,  ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ψήφισαν το 0+0=0 για τους εργαζόμενους;
Θυμόμαστε ακόμα και αυτούς που μας έλεγαν ότι τα 1000 Ευρώ  για την ιδιωτικοποίηση σε κάθε εργαζόμενο ,τα έδωσε η ΠΟΣ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην ΕΕΣΣΤΥ γιατί δεν τα έδωσε στους εργαζόμενους ; 
Στένεψαν οι τσέπες της παρέας του Παρασκευόπουλου ή μήπως η διαπραγματευτική του δεινότητα περιορίστηκε στα 2 αυτά χρόνια; 

Kλείνοντας

Είναι πραγματικά απίστευτο ότι η ΔΑΚΕ στον επίλογο της ανακοίνωσης της, δηλώνει σίγουρη για το ότι άλλες παρατάξεις θα ...επανακαθορίσουν την θέση τους...Προφανώς αναφέρεται στην ΠΑΣΚ που αποτελεί και σύμμαχο στην κατρακύλα της.... 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Αλήθεια η ΔΑΚΕ τι εννοεί όταν λέει ότι "τέτοιες συμφωνίες δεν ανατρέπονται εύκολα; " Ανέτρεψε κάποια συμφωνία τελευταία, ή μήπως η σφαλιάρα απο το Υπουργείο Εργασίας - όταν και προσέφυγαν ενάντια στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ- τους έγινε μάθημα ; 
Υ.Γ.2 Στην ΔΑΚΕ τι έχουν να πούν για το ότι στην ΠΕΠΕ η ΣΣΕ πέρασε ομόφωνα ; Θα ...απειλήσουν και εκεί με "νέα αρχή" ή μήπως γνωρίζουν ότι εκεί δεν τους πέρνει να απειλούν και μάλιστα με τέτοιο απαράδεκτο τρόπο γιατί ΠΡΟΘΥΜΟΙ για τέτοιες ενέργειες στην ΠΕΠΕ δεν υπάρχουν;
Υ.Γ. 3 Στον  Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ συνιστούμε να συστήσει ψυχραιμία στους εναπομείναντες -λίγους-  συνδικαλιστές στον σιδηρόδρομο, που τον περιστοιχίζουν. Γιατί ο πανικός είναι κακός σύμβουλος ενώ η σοβαρότατη  περίπτωση η ΔΑΚΕ να είναι 4η δύναμη στο επερχόμενο συνέδριο της ΓΣΕΕ, δεν πρέπει να τον πανικοβάλει περαιτέρω. Τα καλυτερότερα έρχονται μέχρι τον Μάρτιο και το στέκι θα ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ πολλά στην Ελληνική Κοινωνία.

Υ.Γ. 4 Την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ την επικύρωσε ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ το 80 % των μηχανοδηγών, την νέα ΣΣΕ πόσοι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  θα την επικυρώσουν ;  

1 σχόλιο:

  1. Εγώ πάντως στην ανακοίνωση της ΔΑΚΕ θα έβαζα τίτλο, Επιστολή προς Κορινθίους, συντεταγμένη απο τον -χωρίς αντικείμενο- και ανεπίδεκτο μαθήσεως, συγγραφέα- μαθητή.
    Ή μήπως κάνω λάθος.Μαθημένος σε αυτούς τους ρόλους,ο χωρίς αντικείμενο,λαλας της κίνησης.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή