Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

Ξεκινά για την Ελλάδα το ETR 485 nr 31

Όπως είχαμε αναφέρει τις επόμενες μέρες αναμένεται στην Ελλάδα ο συρμός που θα πραγματοποιήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην γραμμή Θεσσαλονίκη- Κατερίνη.
Χτες το ETR 485 nr 31 μεταφέρθηκε απο την Ρώμη στο Σαρβινιάν ( Cervignano) απο όπου όλα δείχνουν ότι
θα ξεκινήσει σύντομα η μεταφορά του στην Ελλάδα για να γίνουν τα πρώτα τεστ, λογικά τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη. Τεστ που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την εισαγωγή της 2ης γενιάς των Pendolino στο τροχαίο υλικό που χρησιμοποιεί η  ΤΡΑΙΝΟΣΕ  με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και φυσικά σε συνδυασμό με το υπάρχον -αξιόλογο-τροχαίο υλικό.
Για τον σκοπό αυτό την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στην Ελλάδα πενταμελής αντιπροσωπεία Ιταλών συναδέλφων (Μηχανικοί, εκπαιδευτής μηχανοδηγών) προκειμένου να μελετήσουν το Ελληνικό Δίκτυο μαζί με τους 3 Έλληνες μηχανοδηγούς που έχουν εκπαιδευτεί στην Ρώμη πρόσφατα.
Στις συνομιλίες μας με τους Ιταλούς συναδέλφους,στελέχη της FS, διαπιστώσαμε ότι θεωρούν δεδομένο και αναμένουν ότι η κατάσταση στην Ελλάδα θα βελτιωθεί σημαντικά το επόμενο διάστημα (1-2 χρόνια) καθώς υπάρχουν δεσμεύσεις για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων,ενώ με έκπληξη τους ακούσαμε να μας αναφέρουν ότι και στην Ιταλία μερικά χρόνια πριν (μέσα δεκαετίας 2000-2010)  η κατάσταση στον σιδηρόδρομο ήταν αρκετά δύσκολη με την ανάπτυξη του να είναι μεγάλη τα τελευταία 8-10 χρόνια.
Παρόλα αυτά αρκετά προβλήματα υπάρχουν στο δίκτυο στην Νότια Ιταλία ακόμα και σήμερα. Εντύπωση πάντως τις μέρες της παρουσίας τους στην Θεσσαλονίκη προκάλεσε σε όλους μας η προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια γύρω απο τις συνθήκες κυκλοφορίας του συρμού δοκιμής. 
Οι δικές μας πληροφορίες αναφέρουν ότι το ETR 485 θα βρίσκεται στην Ελλάδα στα τέλη Αυγούστου (γύρω στις 27- 28 του μήνα), ενώ θα πραγματοποιηθούν 4 ή 5 δοκιμαστικά δρομολόγια πριν την επίσημη δοκιμή στα πλαίσια της παρουσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν θα παραμείνει αυτός ο τύπος τροχαίου υλικού στην Ελλάδα, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν σκέψεις για μετατροπή του ETR 460/463/470 προκειμένου αυτά να είναι εφικτό να κυκλοφορήσουν στο Ελληνικό Δίκτυο (και πάντα σε σχέση με το δίκτυο ηλεκτροκίνησης), αν και μια τέτοια σκέψη έρχεται σε αντίθεση με την έρευνα αγοράς που πραγματοποιεί η εταιρεία για την πώληση των παλαιότερων Pendolino.
Το εντυπωσιακό είναι ότι σύμφωνα με όσα διαβάζουμε καθημερινά στα μέσα της γειτονικής χώρας, Ιταλικά site για τον σιδηρόδρομο δίνουν link για το στέκι της έλξης, αναφερόμενα στο blog των μηχανοδηγών (blog dei macchinisti greci) στις αναφορές τους για τις εξελίξεις στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αναφέροντας τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν στην υποδομή για να τρέξει το συγκεκριμένο τροχαίο υλικό!
Eίναι άλλη μια επιβεβαίωση για το στέκι της έλξης και την καθημερινή μας προσπάθεια για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τις εξελίξεις στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου