Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 25 Αυγούστου 2018

Στην Ελλάδα το EΤR 485 - Στο επίκεντρο ο σιδηρόδρομος και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα media!

Χτες τα ξημερώματα έφτασε στην Ελλάδα ο νέος συρμός  τον οποίο προτίθεται να δρομολογήσει στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 Ο συρμός θα ξεκινήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια στις
4 Σεπτεμβρίου και πέρασε τα σύνορα συνοδεία του προσωπικού έλξης που είχε εκπαιδευτεί στην Ιταλία και των συναδέλφων τεχνικών στην ΕΕΣΣΤΥ.

Η είδηση για την έλευση του νέου συρμού, έχει αναδείξει τον σιδηρόδρομο ως πρώτο θέμα στην τρέχουσα επικαιρότητα γεγονός απόλυτα θετικό για το μέσο, ενώ φυσικά αποτελεί την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις αλλαγές που θα δούμε με την ολοκήρωση των έργων υποδομής.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

3 σχόλια:

  1. Για άλλη μια φορά... ΔΕΝ θα δρομολογηθεί καμμια αυτοκινηταμαξα σειράς 485 σε εμπορική εκμετάλλευση. Ως επαγγελματίες μηχανοδηγοι οφείλετε να γνωρίζετε ότι για επιβατική εκμετάλλευση θα έρθουν 5 αυτοκινηταμαξες σειράς 470 Pendolino, της πρώην υπηρεσίας Cisalpino. Η συγκεκριμένη 485 θα επιστρέψει στην Ιταλία μετά τις δοκιμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έχει γραφτεί παντού η εν λόγω Α/Α θα επιστρέψει στην Ιταλία μετά το επίσημο δοκιμαστικό.
      ΩΣΤΟΣΟ δεν αντιλαμβανόμαστε το υπόλοιπο του σχολίου σου,-λες και γνωρίζετε τα πάντα ορισμένοι-.
      Και ιδιαίτερα την πρεμμούρα τις τελευταίες μέρες με ανώνυμα σχόλια που έρχονται συνεχώς για το ETR 485. Μέχρι και ότι δεν μπορεί να ...κυκλοφορήσει γράφτηκε και λάβαμε προχτές σε ανώνυμο σχόλιο.
      Λες και δεν έχει λάβει πιστοποίηση ακόμα και απο την ΡΑΣ - το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τροχαίο υλικό- για την Ελλάδα.
      Ως επαγγελματίες λοιπόν,δεν απαντάμε σε σεναριολογία,αλλά σε αυτό που γνωρίζουμε έγκυρα και διαπιστωμένα.
      Και αυτό που συμβαίνει είναι ότι απο τις 4 Σεπτέμβρη ξεκινάνε οι δοκιμές του ETR 485.

      Διαγραφή
  2. "Ο νέος συρμός που προτίθεται να δρομολογήσει η στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή Τραινοσε". Πέραν του ότι κάποιοι ασχολούμαστε πολλά χρόνια με σιδηρόδρομο και εκτός Ελλάδος, χρειάζεται απλή γνώση της Ελληνικής για να αντιληφθεί κάνεις το λάθος του άρθρου. Οι 470 θα έρθουν και διαφέρουν αρκετά απο τις 485. Και να θυμίσω ότι εμείς οι" άσχετοι", οπως μας αποκαλούν κάποιοι, βάλαμε φρένο στις συνεχείς λάθος αναφορές ακόμα και εδώ μέσα περί "Βέλους"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή