Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

Σήμερα οι τελικές δοκιμές στην ΣΓ 26, την επόμενη εβδομάδα η παράδοση της γραμμής


Σήμερα πραγματοποιούνται οι τελικές δοκιμές για την σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ 26 και  η ολοκλήρωση των εργασιών σε αυτήν θα σημάνει 
ότι βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με νέα διπλή γραμμή,υψηλών ταχυτήτων.
Αρχικά η κυκλοφορία θα γίνεται με συρμούς Diesel και στην συνέχεια με ηλεκτροκίνηση (με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο περί τον Μάρτιο).
Η ολοκλήρωση του έργου θα μειώσει την χρονοαπόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης στις 4 ώρες, τουλάχιστο.

Οι καθυστερήσεις στις τελικές δοκιμές οφείλονταν στην σφοδρή κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή τις τελευταίες 2 εβδομάδες (πρόσφατη φωτό) και σήμερα αναμένεται να διαπιστωθεί ότι όλα έχουν καλώς.
Πρόκειται για μια απο τις δυσκολότερες κατασκευές στην χώρα για ένα επίτευγμα ανώτερο από την μεταλλική οδική γέφυρα Τσακώνας λόγω μεγέθους και είναι ένα από τα νέα τεχνικά επιτεύγματα της χώρας., που πολλοί συγκρίνουν -σε τεχνικούς όρους- με την γέφυρα Ρίου -Αντίρριου.

Γιατί θεωρείται μοναδικό επίτευγμα 

Γιατί, οι προκλήσεις στην κατασκευή της είναι πολύ μεγάλες καθώς βρίσκεται ακριβώς πάνω από ένα σεισμικό ρήγμα που δίνει μεγάλους σεισμούς, με τον τελευταίο να καταγράφεται το 1954 με 7 βαθμούς Ρίχτερ. Η κατασκευή της θεωρείται μοναδική στο είδος της, είναι έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας και μεγέθους με ιδιαίτερες μελετητικές και κατασκευαστικές απαιτήσεις.
Στην ήδη δύσκολη αποστολή, αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι το τεχνικό διατέμνει ενεργά ρήγματα, με εκτιμώμενες σχετικές μετακινήσεις 20 – 30 cm σε κατακόρυφη διεύθυνση και 10 –15 cm σε οριζόντια διεύθυνση, τότε καταλαβαίνουμε γιατί αυτή η γέφυρα αποτελεί ένα από τα κατασκευαστικά «καμάρια» της ΕΡΓΟΣΕ.
Η σύμμεικτη τοξωτή Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ 26, της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός βρίσκεται στο 259χλμ του σιδηροδρομικού διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη στη περιοχή Εκκάρα Φθιώτιδας.
H γέφυρα έχει συνολικό μήκος 404,80 m και αποτελείται από τρία (3) ανοίγματα (126.85 +151.10+126.85 m) τοξωτών φορέων. Τα μεσόβαθρα έχουν ύψος 45,00 m περίπου και εδράζονται μέσω βαθιών θεμελιώσεων. Το κατάστρωμα της γέφυρας είναι σύμμικτο και αποτελείται από δύο κύριες μεταλλικές δοκούς. Επί των ανωτέρω σκυροδετούνται πλάκες οπλισμένου σκυροδέματος (C45/55) στις οποίες διαστρώνεται η επιδομή της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής (σκυρογραμμή). Το πλάτος του καταστρώματος θα είναι 16.13 μέτρα.
Στη διεπιφάνεια σύνδεσης της ανωδομής του τεχνικού με τα μεσόβαθρα και τα ακρόβαθρα εφαρμόστηκαν συσκευές σεισμικής μόνωσης (εφέδρανα τριβής με σφαιρική επιφάνεια ολίσθησης και ιξώδεις υδραυλικοί αποσβεστήρες).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου