Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Επιστολή Χρήστου Γυλού προς μηχανοδηγούς - τεχνίτες μηχανοστασίων

Ο συνάδελφος μηχανοστασιάρχης Χρήστος Γυλός , που υποχρεωτικά μεταταχθηκε πέρυσι τέτοια εποχή  σε υπηρεσία του Δημοσίου , μας έστειλε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή .


ΓΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πρώην Μηχα/γός – Μηχανο/άρχης Μ.Ε.Κ

Αγαπητοί συνάδελφοι μηχανοδηγοί αλλά και τεχνίτες των Μηχα/σίων σας χαιρετώ.
Θέλω να έρθω σε επαφή μαζί σας. Ταξιδεύω με την αμαξοστοιχία 56 από Αθήνα για Θεσ/νίκη και είμαι πια λαθραίος επιβάτης στον πίσω θάλαμο την Δ/Η 011, διότι η τύχη μου έλαχε να έχω πια μεταταχθεί υποχρεωτικός μετά από 34 χρόνια. Δεν έχω ταυτότητα ούτε γαλόνια πια. Δεν θέλω να έρθετε ποτέ εις την θέση μου. Σας αγαπάω και από την θέση όπου βρίσκομαι ως φύλακας στην περιφέρεια Μακεδονίας. Όποιος βουλευτής περνάει λέω τον πόνο μου και υποστηρίζω τον Σιδηρόδρομο εσάς με όλη μου την ψυχή.
Ευχαριστώ τους μηχανοδηγούς του 56, τον φίλο μου και καλό συνάδελφο Παναγιώτη Εβερκιάδη και τον Αλέξανδρο για την φιλοξενία τους.
Το κλίμα πίσω στα οχήματα από πλευράς προϊσταμένων δεν ήταν καλό. Μου αρέσει όμως που ακούω το Ρ/Τ και τον θόρυβο της μηχανής. Σας εύχομαι καλά ταξίδια, υγεία και μακροημέρευση.
Με πολύ αγάπη σας χαιρετώ και συγνώμη από την υπηρεσία που χρησιμοποίησα το επισκευολόγιο.

ΓΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 


 mixanodigoiose@blogspot.com
Χρήστο για την διαχειριστική ομάδα δεν υπάρχει πρωην μηχανοδηγός , όπως θέλουμε να πιστεύουμε κ για κανέναν στην έλξη.
Για τον λόγο αυτό και στην ανάρτηση γράφουμε , μηχανοστασιάρχης.
Η επιστολή μας κοινοποιήθηκε μέσω του συναδέλφου Αγγελόπουλου Νίκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου