Κλικ για μεγέθυνση |
Στα 70 απο 98 εκ Ευρώ η δαπάνη μισθοδοσίας στον ΟΣΕ για το 2013 !
Αριστερά η επιβεβαίωση της χτεσινής ανάρτησης για τον προϋπολογισμό και την μείωση της δαπάνης μισθοδοσίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο 35.6 εκ το 2012 στα 25 εκ το 2013
Είναι ξεκάθαρο ότι το μισθολογικό κόστος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μειωθεί κατά 10.6 Εκ Ευρώ το 2013 και κατά 28 εκ Ευρώ στον ΟΣΕ.
Αντίστοιχα στην ΕΡΓΟΣΕ το μισθολογικό κόστος μειώνεται κατά 1.2 εκ Ευρώ απο 7.2 για το 2012 στα 6 εκ Ευρώ το 2013.
Στην ΓΑΙΑΟΣΕ παραμένει σταθερό στα μόλις 470 χιλ Ευρώ.
Το ξεκάθαρο ερώτημα είναι
το πως θα επιτευχθούν αυτές οι μειώσεις αφού το ενιαίο μισθολόγιο ήδη εφαρμόζεται στον Όμιλο απο τον Νοέμβρη του 2011 .
Και η πρόβλεψη για τα έσοδα στον Όμιλο ΟΣΕ.
Για τον ΟΣΕ τα έσοδα αυξάνονται κατά 27 εκ Ευρώ για το 2013 και απο περίπου 170 εκ Ευρώ προυππογίζεται να ξεπεράσουν τα 197 εκατομύρια ενώ η ετήσια επιχορήγηση μειώνεται κατά κάτι για το 2013 φτάνοντας τα 97.36 εκ Ευρώ.
Αντίστοιχα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα έσοδα αυξάνονται κατά 27 εκ Ευρώ (απο 150 σε 177 εκ Ευρώ ) ενώ η κρατική επιχορήγηση παραμένει σταθερή στα 50 εκ ευρώ .
Για την ΓΑΙΟΣΕ (που παρουσιάζει και κέρδη 2.13 εκ Ευρώ το 2012 ) τα έσοδα προβλέπεται να αυξηθούν κατά 800 χιλιάδες Ευρώ φτάνοντας τα 4.3 εκ Ε απο 3.5 εκ για το 2012.
Τέλος για την ΕΡΓΟΣΕ (που επίσης παρουσιάζει κέρδη 1.87 εκ Ευρώ για το 2012 ) τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 220 εκ Ευρώ .Απο 319 εκ Ευρώ σε 539 εκ Ευρώ !!!!!
ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ δεν επιχορηγούνται.
Απο όσα μπορεί κάποιος να διαβάσει (μετά την έρευνα που κάναμε και εμείς )πρόκειται για πλήρη επιβεβαίωση της χτεσινής δημοσίευσης του metaforespress.gr.
Εμείς θεωρούμε δεδομένο πλέον ότι οι Διοικήσεις στον Όμιλο έχουν ήδη εκπονήσει τα επικαιροποιημένα επιχειρησιακά προγράμματα .Το τελευταίο διάστημα επικαλούμενες την ρευστότητα όσον αφορά την παραμονή τους , δημιούργησαν κλίμα συγκατάβασης και δούλεψαν ανενόχλητες.
Απο όσα όμως φαίνονται στον κατατεθειμένο προϋπολογισμό υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός που υλοποιείται κατά γράμμα.Και αυτός δεν αφορά μόνο τις εμπορικές συμφωνίες για την μεταφορά αγαθών που καλώς γίνονται , αλλά και την περαιτέρω φτωχοποίηση των σιδηροδρομικών.
Και βεβαίως τα 40 και πλέον Εκ Ευρώ κερδών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2013 , την καθιστούν φιλέτο το προσεχές διάστημα.
Το ερώτημα ωστόσο παραμένει .
Πως θα μειωθεί το κόστος μισθοδοσίας κατά 10.6 εκ Ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ των 820 εργαζομένων και πως αντίστοιχα θα γίνει το ίδιο για τον ΟΣΕ των 2 χιλιάδων εργαζομένων .....
Το ότι έχετε φτάσει στο σημείο να ισχυρίζεστε, ότι εφαρμόζεται το ενιαίο μισθολόγιο στον όμιλο ΟΣΕ, αποτελεί καθαρή κοροϊδία. Δηλαδή ο μέσος μεικτός μηνιαίος μισθός είναι 1900 ευρώ; Καλά κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας; Ξεχνάμε την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που εξαιρούσε τους τεχνικούς της ΕΡΓΟΣΕ; Όταν λέμε ενιαίο εννοούμε ενιαίο. Για ρωτήστε τους εκπαιδευτικούς και τους άλλους εργαζομένους στο Δημόσιο, να ενημερωθείτε τι σημαίνει ενιαίο μισθολόγιο. Εσείς αγαπητοί μου, τώρα θα καταλάβετε τι εστί βερύκοκο. Αργήσατε ένα χρόνο περίπου με τα ψέματα και την ισχυρή πολιτική προστασία που παραδοσιακά απολαμβάνει ο όμιλος ΟΣΕ, αλλά τώρα τα ψέματα τελείωσαν.Καλώς ήλθατε στην Ελλάδα του μνημονίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε οι εκπαιδευττικοί τώρα μπορούνε να κοιμούνται ...ήσυχοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα δεν κοιμούνται ήσυχοι, αλλά τουλάχιστον δε νιώθουν και μαλάκες, να πληρώνουν μόνο αυτοί την κρίση. Μάγκες μου ΟΛΟΙ μαζί στη γαλέρα και κυρίως αυτοί που ψήφισαν την τρόικα εσωτερικού τον Ιούνιο. Αυτούς θα τους βάλουμε μπροστά-μπροστά να τραβάνε κουπί!... έτσι για να το ευχαριστιόμαστε και να γελάμε λιγάκι.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε τους εύπιστους(;)συναδέλφους μας, που ψήφισαν Αντωνάκη Σαμαρά και τα λαμόγια που ψήφισαν Μπενύτο. Επίσης και τους ολίγους αφελείς που ψήφισαν Κουνέλη. Κοιμάστε ήσυχοι το βράδυ, βλέπετε ωραία όνειρα;
ΑπάντησηΔιαγραφή