Του Φώτη Φωτεινού -metaforespress.gr
Eίναι ένα deal που το θέλουν και οι δυο, ίσως περισσότερο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία γνωρίζει ότι ανάπτυξη, δίχως αύξηση του εμπορευματικού φορτίου, δεν νοείται.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco βρίσκονται εδώ και μήνες σε συζητήσεις για την επίτευξη εμπορικής συνεργασίας μεταφοράς κοντέινερ από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Για να συντελεστεί κάτι τέτοιο, δια μέσου του σιδηροδρόμου, πρέπει να ολοκληρωθεί η σύνδεση Ικονίου – Θριασίου, μήκους 17 χλμ., η οποία κατασκευάζεται εδώ και 6 χρόνια!
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος επιθεώρησε την γραμμή μαζί με τον εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ (θυγατρική της Cosco) Τάσο Βαμβακίδη.
Όπως ανέφερε ο κ. Βαμβακίδης, στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics (χορηγός επικοινωνίας είναι το metaforespress.gr), «η γραμμή είναι σχεδόν έτοιμη, απομένει 1 χλμ. Είναι ένα δύσκολο έργο, καθώς έχει 8-9 σήραγγες και 4 γέφυρες».
Ο γενικός διευθυντής της ΣΕΠ υπογράμμισε ότι, πέρα από την κατασκευή της γραμμής Ικονίου – Θριασίου, χρειάζεται να ολοκληρωθεί ο κύριος σιδηροδρομικός άξονας και - εφόσον είναι αρκετές οι εμπορευματικές ροές - τότε η Cosco θα συνεργαστεί με σιδηροδρομικές εταιρείες για τη μεταφορά εμπορευμάτων.
Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο κ. Βαμβακίδης επισήμανε ότι έχουν επιτευχθεί οι επιχειρησιακοί στόχοι της Cosco στον Πειραιά, αφού το 2012 αναμένεται να διακινηθούν πάνω από 2,1 εκατ. ΤΕU’s, ενώ από τον Ιούνιο του 2013 θα αρχίσει να λειτουργεί σταδιακά και η Προβλήτα ΙΙΙ της Cosco στον Πειραιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου