Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Το τρένο θα κυλήσει και πάλι στις ράγες της Πελοποννήσου


Δειλά δειλά, κάτι δείχνει να κινείται στον τομέα στου τουριστικού σιδηροδρόμου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά τα επιτυχημένα εγχειρήματα τον Σεπτέμβριο με τις εκδρομές… οργανώνει ακόμα δύο το επόμενο διάστημα. Η πρώτη διοργανώνεται στις 17 και 18 Νοεμβρίου, με αφετηρία τον Πύργο.

Το τρένο θα καταλήξει στην Καλαμάτα, όπου έχει προγραμματιστεί διανυκτέρευση, και θα επιστρέψει ξανά στον Πύργο την επόμενη μέρα. Στην εκδρομή θα συμμετάσχουν 60 άτομα, φίλοι του σιδηροδρόμου από την Αυστρία και τη Γερμανία. Θα χρησιμοποιηθούν δύο μηχανές Alco, ένα επιβατηγό βαγόνι και ένα σκευοφόρο.

Η δεύτερη εκδρομή θα γίνει την 1η Δεκεμβρίου και θα είναι μονοήμερη. Η διαδρομή του τρένου θα είναι Καλαμάτα-Τρίπολη-Μύλοι και ξανά επιστροφή με τοτρένο στην Καλαμάτα. Η συγκεκριμένη διαδρομή θα γίνει με αμαξοστοιχία ΜΑΝ 1, χωρητικότητας 110 ατόμων, ενώ το ταξίδι είναι ανοιχτό για όλους όσοι θελήσουν να το πραγματοποιήσουν, από όλους τους νομούς της Πελοποννήσου.
 Οι διαδρομές του πελοποννησιακού σιδηροδρομικού δικτύου παραμένουν ξεχωριστές, καθώς διασχίζουν πέτρινες γέφυρες,υδατόπυργους και περιοχές φυσικού κάλλους. Κατά τη διαδρομή θα υπάρξουν και στάσεις σε συγκεκριμένα σημεία. Τηλ συμμετοχής 210-3621039 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παράλληλα, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ.Τατούλης, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, αναφέρθηκε στην τουριστική αξιοποίηση του ανενεργού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, τονίζοντας ότι δεν θα αφήσει ανεκμετάλλευτη επένδυση δεκαετίας ύψους 100 εκατ. ευρώ. Επίσης τόνισε ότι, εκτός από την αξιοποίηση του ενδομεσσηνιακού δικτύου με σημείο αναφοράς την Τρίπολη, σχεδιάζει και αναβάθμιση της γραμμής Κατάκολο – Κόρινθος – Μυκήνες – Άργος – Ναύπλιο.

Την επαναλειτουργία του δικτύου της Πελοποννήσου ζήτησαν και 9 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, καταθέτοντας ερώτηση στη Βουλή.

«Οι ερωτώντες βουλευτές είναι οι Πετράκος Αθανάσιος, Κριτσωτάκης Μιχαήλ, Σταθάκης Γεώργιος, Σαμοΐλης Στέφανος, Ζαχαριάς Κωνσταντίνος, Κοδέλας Δημήτρης, Κανελλοπούλου Μαρία, Χατζηλάμπρου Βασίλης, Γεωργοπούλου – Σαλτάρη Ευσταθία.

«Τα ερωτήματα των βουλευτών προς τους δύο υπουργούς είναι:

1. Τι μέτρα προτίθενται να λάβουν για την άμεση και βραχυπρόθεσμη αξιοποίηση και σταδιακή επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου ή έστω επιλεγμένων τμημάτων αυτού, με έμφαση στην τουριστική και στοχευμένη επιβατική εκμετάλλευση, δεδομένου ότι είναι ανεπίτρεπτο μια τόσο μεγάλη επένδυση που έγινε πρόσφατα στο δίκτυο να αχρηστευθεί.

2. Μετά την πρόσφατη πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που σε συνεργασία με το Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου, διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία δύο σιδηροδρομικές εκδρομές στο δίκτυο Πελοποννήσου, οι οποίες αγκαλιάστηκαν θερμά από τις τοπικές κοινωνίες, τι μέτρα προτίθενται να λάβουν, ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχεια αυτού του εγχειρήματος, δεδομένου ότι πρόκειται για μία δράση, η οποία δεν ζημιώνει οικονομικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ παράλληλα δύναται βραχυπρόθεσμα να τονώσει την επισκεψιμότητα και την τοπική οικονομία της Πελοποννήσου, καθώς είναι ήδη έντονο το ενδιαφέρον πολλών Ευρωπαϊκών φορέων και συλλόγων που δραστηριοποιούνται παγκοσμίως σε αυτήν τη μορφή τουρισμού που λέγεται σιδηροδρομικός τουρισμός.
 3. Θα προχωρήσει το Υπουργείο σε άμεση επαναλειτουργία:

α) Με συχνά κοντινά δρομολόγια του Τμήματος Αθήνας – Πάτρας – Πύργου – Κυπαρισσίας – Καλαμάτας;

β) Με δρομολόγια ημερήσια του Τμήματος Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα;

γ) Του προαστιακού Καλαμάτας (Καλαμάτα – Μεσσήνη, Καλαμάτα – ΤΕΙ – Αρις, Καλαμάτα – Μελιγαλάς – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία);

δ) Του τμήματος Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο σε ανταπόκριση με τον προαστιακό Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου;

4. Θα χρηματοδοτήσει μελέτη για άμεση κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο;

5. Σχεδιάζει κανονικοποίηση του τμήματος Πάτρα – Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα;

6. Θα επαναλειτουργήσει το Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου