Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Δίκτυο Σιδηροδρομικών - Εργαζόμενοι υπό επιστράτευση - Αγώνες στον γύψο

Στην ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για την σημερινή απεργία τονίζεται ότι >Όπως φάνηκε σε όλα τα μέσα μεταφοράς, παρά τις επαναστάσεις των «λέξεων», τόσο η ηγεσία της ΠΑΣΚ όσο και η ηγεσία της ΔΑΚΕ παραμένουν δέσμιες στα κόμματα τους και στις αποφάσεις των κλειστών θυρών και των μηχανισμών, μακριά από τα προβλήματα των εργαζομένων.
Ολόκληρη η ανακοίνωση > 

Συνεχίζοντας τον αντιλαϊκό – ακροδεξιό κατήφορο της η κυβέρνηση Σαμαρά ((Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) επιστράτευσε τους εργαζόμενους στο μετρό που απεργούσαν για 8 ολόκληρες ημέρες. Η ενέργεια αυτή δεν ήταν ούτε τυχαία ούτε αποσπασματική. Η συγκυβέρνηση Σαμαρά έχει αποφασίσει να ξεμπερδέψει με τους εργαζόμενους και τα δικαιώματα τους.
Και προκειμένου να πετύχει το στόχο της είναι αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα.
 Έφτασαν στο σημείο να χτυπάν νυχτιάτικα τα κουδούνια των απεργών, προκειμένου να τους επιδώσουν τα χαρτιά της επίταξης. Δε σέβονται πλέον ούτε το οικογενειακό άσυλο.
Δεν είναι τυχαία ούτε η χρονική στιγμή. Οι εργαζόμενοι του μετρό, παρά τις αδυναμίες συντονισμού που είχε ο αγώνας τους, κατάφεραν να αλλάξουν την ατζέντα. Ανάγκασαν την κυβέρνηση να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων και να εκτεθεί. Όταν ξεπεράστηκαν προβλήματα συντονισμού των σωματείων των μεταφορών και άνοιξε ο δρόμος για τη δημιουργία μετώπου όλων των εργαζομένων, τότε αποφάσισαν να χτυπήσουν. 

Η απεργία των εργαζομένων στο μετρό θα σταματήσει, όταν το αποφασίσουν οι ίδιοι. Για εμάς βρίσκονται ακόμη σε απεργία και χρειάζονται όχι μόνο τη συμπαράσταση, αλλά κυρίως τη συμπόρευση μας. 

 Η διαχείριση αυτού του προβλήματος από την ΠΟΣ παρουσίασε 2 πρόσωπα. Στην αρχή προβλήθηκε το αγωνιστικό πρόσωπο με αποφάσεις στήριξης, προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων κ.α. Με τη διαφορά ότι, ούτε η παρουσία των συνδικαλιστών της ΠΟΣ στο αμαξοστάσιο του μετρό ούτε η προετοιμασία των απεργιακών κινητοποιήσεων ήταν αυτή που έπρεπε. Άλλωστε αμέσως μετά την προκήρυξη των απεργιών, άρχισε να διαδίδεται η φήμη της αναστολής κ.α. 

 Ο τραγικός επίλογος γράφτηκε με την απόφαση της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΠΑΜΕ) κάτω από το βάρος της προσφυγής στα δικαστήρια, να ανασταλεί η απεργία της Δευτέρας και να «μετακινηθεί» η στάση εργασίας της Τρίτης για την Παρασκευή. Το άκρον άωτον της κωλοτούμπας και της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας με την ΠΑΣΚ–ΔΑΚΕ απόλυτα ταυτισμένες να ακυρώνουν στην πράξη κάθε προσπάθεια κινητοποίησης και το ΠΑΜΕ, δυστυχώς από τη μια να στοιχίζεται πίσω τους και από την άλλη να επιμένει στις αυτόνομες συγκεντρώσεις του, αρνούμενο ακόμα και τώρα κάθε μετωπική αγωνιστική προσπάθεια.
 Όπως φάνηκε σε όλα τα μέσα μεταφοράς, παρά τις επαναστάσεις των «λέξεων», τόσο η ηγεσία της ΠΑΣΚ όσο και η ηγεσία της ΔΑΚΕ παραμένουν δέσμιες στα κόμματα τους και στις αποφάσεις των κλειστών θυρών και των μηχανισμών, μακριά από τα προβλήματα των εργαζομένων. 

 Επιμένουμε στην πρόταση που καταθέσαμε τόσο στη Διοίκηση της ΠΟΣ όσο και σε όσες συγκεντρώσεις έγιναν:
 Καμία υποχώρηση στους αγώνες των εργαζομένων. Συντονισμός με τα άλλα σωματεία των μεταφορών. Η 24ωρη απεργία της Πέμπτης 31/1/2013 να μη γίνει μία ακόμη ντουφεκιά αλλά να γίνει αρχή για ενωτικούς, μαζικούς αγώνες μέχρι την τελική δικαίωση.

1 σχόλιο:

  1. Μια που ο λόγος για στοιχίσεις.

    Ας μας πει το Δίκτυο, το «αριστερό» κόμμα που επιδιώκει να καταστεί δυνατή η συνεργασία με «δυνάμεις της ευρύτερης σοσιαλδημοκρατίας, του κέντρου, πατριωτικές δυνάμεις, ακόμη και τη λαϊκή δεξιά», προκειμένου να συγκροτηθεί μια «κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας» τσουβαλιάζοντας τα συμφέροντα του λαού και των εκμεταλλευτών του που είναι διαμετρικά αντίθετα, πίσω από ποια κοινωνική τάξη στοιχίζεται;

    Ας μας πει το Δίκτυο, η παράταξη (ή όπως αλλιώς θέλετε) που «θεωρεί την ύπαρξη οργανωμένων μεταφορών με βάση ένα σύγχρονο εθνικό σχέδιο που θα τις καθορίζει, προϋπόθεση της σωστής ανάπτυξης της κοινωνίας και της οικονομίας…» χωρίς να ορίζει ποια θεωρεί σωστή ανάπτυξη τη φιλομονοπωλιακή ή τη φιλολαϊκή, πίσω από ποιο δρόμο ανάπτυξης στοιχίζεται;

    Αν ντρέπεται να απαντήσει σ’ αυτά τα ερωτήματα τότε ας απαντήσει σε κάτι πολύ απλό. Ας μας πει τι πρότεινε ο εκπρόσωπός του στο ΔΣ της ΠΟΣ στη συνεδρίαση της 28-01-2013 για τη συνέχιση της κινητοποίησης.

    Αφήστε λοιπόν την πολεμική στο ΠΑΜΕ. Εγκαταλείψτε την προσπάθεια για υποταγή των αγώνων σε επικοινωνιακούς, συγκυριακούς και μικροπολιτικούς στόχους.

    Όλοι πρέπει να βγάλουμε συμπεράσματα γιατί τα προβλήματα μπροστά μας είναι πολύ μεγάλα.
    Συμπεράσματα για το τι κίνημα χρειάζεται και πως αυτό το κίνημα προετοιμάζεται για να έχει αποτελέσματα.
    Κίνημα σχεδιασμένο και οργανωμένο για ρήξεις και ανατροπές, που δεν γίνεται με μεγάλα λόγια και συνθήματα για απεργίες διαρκείας χωρίς ετοιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή