Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ταχέως προς ιδιωτικοποίηση ο ΟΣΕ

Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών διαχωρισμού δραστηριοτήτων του ομίλου ΟΣΕ η τρικομματική κυβέρνηση θέτει στο τελικό της στάδιο την επιχείρηση παράδοσης του εθνικού σιδηροδρόμου στα ιδιωτικά μονοπώλια. 
Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από πλευράς υπουργείου Υποδομών

 μέχρι τον προσεχή Μάρτη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει «περάσει» στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων), αισιοδοξώντας ότι τον Ιούνη θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών για την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης ακόμη μίας δημόσιας επιχείρησης. Αξίζει να πούμε ότι την τελευταία τριετία στο πλαίσιο της «εξυγίανσης» του σιδηροδρόμου, περίπου το 50% των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αποχωρήσει από την εταιρεία (λόγω συνταξιοδότησης ή αποσπάσεων σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου), ενώ οι εναπομείναντες εργαζόμενοι έχουν υποστεί περικοπές στη μισθοδοσία τους, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν και το 40%. 
Αντίστοιχα, έχει καταργηθεί μια σειρά δρομολογίων σε όλη τη χώρα - στην Πελοπόννησο δεν υφίσταται πια τρένο και το ακριβοπληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της περιοχής μετατρέπεται μέρα με τη μέρα σε παλιοσίδερα - διατηρώντας μόνο τα πλέον «εμπορικά», στα οποία βέβαια έχουν σημειωθεί πολύ μεγάλες αυξήσεις στα εισιτήρια. Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποτελέσει την πρώτη πράξη ξεπουλήματος του σιδηροδρόμου, γιατί στη συνέχεια αναμένονται ανάλογες εξελίξεις και για τον κλάδο συντήρησης τροχαίου υλικού (ανεξάρτητη εταιρεία πλέον), ενώ και η ακίνητη περιουσία θα μπει σε διαδικασία «αξιοποίησης», δηλαδή παράδοσης σε ιδιώτες.
Τα παραπάνω καταδεικνύουν τη «σπουδή» που επέδειξαν οι κυβερνήσεις των δυόμιση τελευταίων χρόνων ώστε να καταστήσουν το τρένο όσο το δυνατόν πιο «ελκυστικό» γίνεται για τους ενδιαφερόμενους μονοπωλιακούς ομίλους, αφαιρώντας την ίδια ώρα από τα λαϊκά στρώματα τη δυνατότητα μετακίνησης με ένα φτηνό, ασφαλές και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς. Το ΚΚΕ από την πρώτη στιγμή είχε προειδοποιήσει ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης και αυτής της δημόσιας επιχείρησης μόνο δεινά έχει να προσφέρει στον εργαζόμενο λαό της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου