Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Όχι στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κατά την διάρκεια της σημερινής εκδίκασης στο ΣτΕ της προσφυγής της ΠΟΣ και των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ένταξη της στο ΤΑΙΠΕΔ , το παρών έδωσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κ. Πετράκος Θανάσης απο την Καλαμάτα και Ευγενία Ουζουνίδου  υπεύθυνης από την πλευρά της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών- Μεταφορών.

Για το θέμα εκδόθηκε απο τον ΣΥΡΙΖΑ δελτίο Τύπου με τίτλο ΄΄Οχι στο ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ "
Αναλυτικά > 

Επίσκεψη της Ευγενίας Ουζουνίδου, υπεύθυνης από την πλευρά της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών- Μεταφορών, και του Θανάση Πετράκου, βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, στη συγκέντρωση των σιδηροδρομικών στο ΣτΕ
Στη συγκέντρωση των σιδηροδρομικών στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπου συζητείται η προσφυγή των εργαζομένων κατά της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραβρέθηκαν σήμερα το πρωί η Ευγενία Ουζουνίδου, υπεύθυνη από την πλευρά της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών- Μεταφορών, και ο Θανάσης Πετράκος, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στους σιδηροδρομικούς και τη στήριξή τους στα δίκαια αιτήματά τους για δημόσιο σιδηρόδρομο με κοινωνικά χαρακτηριστικά, ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα, καθώς και διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους στον ενιαίο ΟΣΕ.
Η  Ε. Ουζουνίδου και ο Θ. Πετράκος έκαναν λόγο για  πλήρη συμφωνία κυβέρνησης και τρόικας στα σχέδια διάλυσης του δημόσιου τομέα και του παραγωγικού ιστού της χώρας. Επίσης τόνισαν ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων είναι μια επιλογή που έχει περίτρανα αποδειχθεί αποτυχημένη  μετά από μία 20ετία εφαρμογής της, ενώ επεσήμαναν πως σε όλη την Ευρώπη, με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, κυριαρχούν οι δημόσιες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις (επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές).
Παράλληλα υπογράμμισαν την κατηγορηματική αντίθεσή τους στο ξεπούλημα του «φιλέτου» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συμπλήρωσαν πως η χώρα μας έχει, όσο ποτέ άλλοτε, την ανάγκη από έναν ενιαίο, δημόσιο, ανασυγκροτημένο ΟΣΕ, που δε θα λειτουργεί με πελατειακές σχέσεις, θα βρίσκεται μακριά από σκάνδαλα, θα υπηρετεί την ανάπτυξη της χώρας, και την ασφάλεια των μεταφορών με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, προσιτού και γρήγορου σιδηροδρομικού δικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου