Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ για την εκδίκαση της προσφυγής στο ΣτΕ

Συζητήθηκε σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας (Δ’ Τμήμα) η αίτηση της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ακύρωση της μεταβίβασης των μετοχών της στο ΤΑΙΠΕΔ.

Εντύπωση προκάλεσαν οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων του Δημοσίου και του ΤΑΙΠΕΔ που σχεδόν αποκλειστικά και με έντονο τρόπο προσπάθησαν να αμφισβητήσουν το δικαίωμα – έννομο συμφέρον των συνδικαλιστικών
οργανώσεων σχετικά με το μέλλον των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται, επιδιώκοντας την απόρριψη της αίτησης όχι για τα ουσιαστικά ζητήματα αλλά για τυπικούς λόγους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε ό,τι αφορά το μέλλον του Ελληνικού Σιδηρόδρομου ισχυρίστηκαν ότι αρκεί μια γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη!! και  επανέλαβαν το γνωστό παραμύθι ότι για την κρίση και την κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας φταίνε οι εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ.

Οι νομικοί εκπρόσωποι της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων ανέπτυξαν τα νομικά επιχειρήματα για τα οποία επιβάλλεται η ακύρωση της μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ. Αμφισβήτησαν στο ΤΑΙΠΕΔ το έννομο συμφέρον για παρέμβαση στη δίκη, δεδομένου ότι αυτό δεν αποσκοπεί στην αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά λειτουργεί σαν μεσίτης για το ξεπούλημά της σε ιδιώτες. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πραγματικότητα δεν θα πρόκειται για αποκρατικοποίηση αλλά για «επανακρατικοποίηση» μόνο που ο νέος ιδιοκτήτης θα είναι το ρωσικό ή το γαλλικό δημόσιο, έναντι ευτελούς τιμήματος (το ανώτερο 30 εκατ. €) με το οποίο θα τους δοθεί η δυνατότητα να αξιοποιούν υποδομή αξίας άνω των 15 δις € που δημιουργήθηκε και συντηρείται με χρήματα του Ελληνικού Λαού.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου