Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Η έλλειψη μηχανοδηγών σε αριθμούς - Αφιερωμένο στους 45 που εκδιώχθηκαν το 2011 απο την έλξη

Ένα πράγμα το οποίο δεν δεχόμαστε είναι η αμφισβήτηση των όσων γράφουμε.
Και επειδή στο τέλος ορισμένοι θα φτάσουν στο σημείο να μας τρελάνουν ας δούμε με αριθμούς τα πάντα για την έλλειψη προσωπικού έλξης και ανά μηχανοστάσιο.
Συνολικά στο προσωπικό έλξης οφείλονται μέχρι 31 Αυγούστου 2014 >
3627 αναπαύσεις (ρεπό).

Την ίδια ώρα κάθε μήνα πληρώνονται πάνω απο 1000 αναπαύσεις Πανελλαδικά! 
Για το μήνα Αύγουστο πληρώθηκαν πάνω απο 1050 αναπαύσεις σε μηχανοδηγούς ! Δηλαδή κατά μέσο όρο 4-5 στον κάθε μηχανοδηγό με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Δηλαδή με απλά μαθηματικά απο την αρχή του χρόνου , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πληρώσει σε μηχανοδηγούς 7.000 ρεπό και τους χρωστάει άλλα 3627!

Θέλετε ακόμα μεγαλύτερη ανάλυση;

Αύγουστος 2014 

Πάνω απο 550 ρεπό πληρώθηκαν στο ΜΑΙ τον Αύγουστο (και οφείλονται πάνω απο 1600).
Πάνω απο 80  πληρώθηκαν στο Λειανοκλάδι (και οφείλονται πάνω απο 200)
Πάνω απο 70 πληρώθηκαν στην Λάρισα (και πάνω απο 110 οφείλονται)
Πάνω απο 45 πληρώθηκαν στον Βόλο (και πάνω απο 200 οφείλονται)
Πάνω απο 230 πληρώθηκαν στην Θεσσαλονίκη (και πάνω απο 750 οφείλονται)
Πάνω απο  20  πληρώθηκανσε Αλεξανδρούπολη (και πάνω απο 75 οφείλονται)

Την ίδια ώρα οφείλονται πάνω απο 3700 μέρες άδειας...

Αυτή την εβδομάδα 7 μηχανοδηγοί και βοηθοί έχουν μεταβεί στην Βόρεια Ελλάδα και στον Βόλο για να δουλέψουν ως επίκουροι στα τεύτλα.

Όσοι λοιπόν θέλουν να πείσουν ότι  η κατάργηση των δρομολογίων δεν οφείλεται στην έλλειψη προσωπικού ας ξαναδιαβάσουν τα νούμερα.

Για το τροχαίο υλικό , στα προσεχώς.

(Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την διάθεση κάποιων να στηρίξουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην επιλογή της για τα εμπορικά και το κόψιμο των Προαστιακών δρομολογίων,άλλωστε είναι γνωστό πως στηρίζουν την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.)

Την ανάρτηση αυτή την αφιερώνουμε στους 45 μεταταχθέντες. 
Ας καταλάβουν σήμερα διαβάζοντας την , ποιοι τους πούλησαν το 2011.
Είναι οι ίδιοι που σήμερα υποστηρίζουν ότι .....έχουμε μηχανοδηγούς.

1 σχόλιο:

  1. Διάβασα στο άλλο blog ένα ακατάληπτο κείμενο που επιχειρούσε να δικαιολογήσει που οφείλεται η κατάργηση δρομολογίων η κάκιστη παροχή υπηρεσιών κ.τ.ο.και ομολογώ δεν κατάλαβα τίποτα,δεν υπάρχει έλλειψη προσωπικού λέει,αφού καλύφθηκαν οι συνταξιοδοτήσεις,οι επικουρίες λέει...είναι λιγότερες από των αλλων κλάδων λέει και είναι εθελοντικές?,υπήρξαν οι άδειες του καλοκαιριού,δεν είχαν καταργηθεί δρομολόγια?δεν κατάλαβα επίσης αν κατά την άποψή τους υπάρχει έλλειψη τροχαίου υλικού.Ακόμα η αργκώ που χρησιμοποιούν για να επιχειρηματολογήσουν είναι εντελώς άκομψη.Η θέση τους όμως μου είναι γνωστή από τότε που υπηρετούσα στο σιδηρόδρομο,γιατί τώρα έχω εκδιωχθεί,και ήταν βάλτε πλάτη,εργαζόμενοι χωρίς όλα τα δικαιώματα όσον αφορά στα ωράρια εργασίας,ημέρες ανάπαυσης,άδειας,γιατί πέρα από την στήριξη στην εκάστοτε διοίκηση παραπλανούσαν και εγκλώβιζαν τους εργαζόμενους,ότι έτσι αυξάνεται το εισόδημά τους. Ομως θα υπάρχουν και θα βασιλεύουν όσο ο κόσμος τους πιστεύει τους φοβάται τους έχει ανάγκη και τους εκλέγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή