Συνεχίζεται η μειωμένη δρομολογιακή ταχύτητα ενώ παραμένουν οι βραδυπορίες που ταλαιπωρούν μηχανοδηγούς και επιβάτες.
Θυμίζουμε απο την εγκύκλιο της ΔΙΚΑΜ (Δεκέμβριος 2013) την παράγραφο 1. Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να
τηρούν απαρέγκλιτα τα όρια ταχύτητας και τις μόνιμες ή έκτακτες βραδυπορίες που τίθενται στην γραμμή . Στις περιπτώσεις δε που το κρίνουν απαραίτητο , να μειώνουν την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ακόμα και κάτω απο τα όρια ταχύτητας , με επιβάρυνση του δρομολογίου . Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι η παραβίαση των ορίων ταχύτητας και των βραδυποριών θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας .
Όπως όλοι οι επιβάτες καταλαβαίνουν(και όπως μας έχουν ενημερώσει οι συνάδελφοι μας απο Κιάτο και Πάτρα το καταλαβαίνουν σε μεγάλο βαθμό), οι μηχανοδηγοί δεν ευθύνονται για το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες 15 μέρες.
Την ευθύνη φέρουν οι Διοικούντες.
τηρούν απαρέγκλιτα τα όρια ταχύτητας και τις μόνιμες ή έκτακτες βραδυπορίες που τίθενται στην γραμμή . Στις περιπτώσεις δε που το κρίνουν απαραίτητο , να μειώνουν την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ακόμα και κάτω απο τα όρια ταχύτητας , με επιβάρυνση του δρομολογίου . Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά ότι η παραβίαση των ορίων ταχύτητας και των βραδυποριών θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας .
Όπως όλοι οι επιβάτες καταλαβαίνουν(και όπως μας έχουν ενημερώσει οι συνάδελφοι μας απο Κιάτο και Πάτρα το καταλαβαίνουν σε μεγάλο βαθμό), οι μηχανοδηγοί δεν ευθύνονται για το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες 15 μέρες.
Την ευθύνη φέρουν οι Διοικούντες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου