Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Υπογράφτηκε η σύμβαση ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Αθήνα-Θεσ/νίκη

Υπεγράφη η σύμβαση για την «Ανάταξη και Αναβάθμιση του Συστήματος Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης και Αντικατάσταση 70 Αλλαγών Τροχιάς σε Εντοπισμένα Τμήματα του Άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη  - Προμαχώνας»,  από την ΕΡΓΟΣΕ και την κοινοπραξία
ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε. – ALSTOM TRANSPORT SA, που περιλαμβάνει εργασίες σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης και σιδηροδρομικές εργασίες επιδομής και υποδομής.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών του εν λόγω έργου, καθώς και των υπολοίπων επενδύσεων επί του άξονα ΠΑΘΕ/Π, θα επιτευχθεί το 2017 μείωση του χρόνου διαδρομής μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η οποία θα διανύεται πλέον σε 3,5 ώρες.

Αναφορικά με το έργο, ο προϋπολογισμός του είναι στα 52.753.400 ευρώ και μετά την έκπτωση 22,35% διαμορφώνεται στα 41.297.174,41 €, χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ.

Η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 24 ημερολογιακοί μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, το αντικείμενο του έργου είναι:

- η αποκατάσταση (ανάταξη) των συστημάτων Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και η αναβάθμιση μέσω προσθήκης δυνατοτήτων και νέων λειτουργιών.
- η εγκατάσταση καλωδίου οπτικών ινών κατά μήκος του έργου.
- η προστασία των καλωδιώσεων χαλκού από κλοπές - δολιοφθορές
- η αναβάθμιση των Σιδηροδρομικών Σταθμών μεταξύ ΟΙΝΟΗΣ – ΔΑΥΛΕΙΑΣ και μεταξύ ΔΟΜΟΚΟΥ – ΛΑΡΙΣΑΣ, και συγκεκριμένα η αντικατάσταση των υφισταμένων αλλαγών τροχιάς με αρμούς, με νέες αλλαγές συγκολλημένες επί στρωτήρων από σκυρόδεμα ή επί ξύλινων.
- η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Κιλκίς, στο τμήμα μεταξύ Χ.Θ. 29+500 (Νέα Φιλαδέλφεια) και Χ.Θ. 37+074 (Γαλλικός).

Η υλοποίηση της εν λόγω σύμβασης είναι απολύτως αναγκαία καθώς:

- παρέχει στον ΟΣΕ την δυνατότητα πλήρους λειτουργίας της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και συνεπώς μέγιστη ασφάλεια στην κυκλοφορία των συρμών
- παρέχει την μεγαλύτερη ευελιξία σε χειρισμούς μειώνοντας τις τυχόν καθυστερήσεις, καθώς η εποπτεία της γραμμής θα γίνεται από μεγάλα Κέντρα Τηλεδιοίκησης
- παρέχει τη δυνατότητα, σε συνδυασμό και με άλλα υποσυστήματα, σε μεγάλα τμήματα του δικτύου να αναπτυχθεί ταχύτητα έως 200 Km/h (αντί των 160 Km/h που είναι σήμερα), μειώνοντας τον χρόνο της διαδρομής Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Το έργο αποτελεί προϋπόθεση για την εγκατάσταση του ETCS – Level 1, ως εποικοδόμημα της συμβατικής σηματοδότησης. Με την εγκατάσταση δε, του ETCS – Level 1 ως τμήμα του ERTMS, θα επιτευχθεί η εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου, σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές Προδιαγραφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου