Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σε αυτά τα κυκλώματα συμφώνησαν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης

ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ συμφώνησαν για την σύμπτυξη των υπηρεσιών του Προαστιακού απο 27 σε 23!!!!

4 ολόκληρες θέσεις εργασίας χάθηκαν επειδή η πλειοψηφία των 7 συμφώνησε σε αυτό! Για να καλυφθούν οι υπηρεσίες που χάθηκαν, δημιουργήθηκαν
προγραμματισμένα δεκάωρα με την σύμφωνη γνώμη των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης.

ΔΗΛΑΔΗ δημιουργήθηκαν 2 υπηρεσίες με ωράριο 10ώρες και 10 λεπτά, 2 υπηρεσίες με 10ωρο προγραμματισμένο, 5  9ωρες υπηρεσίες,  4 υπηρεσίες με προγραμματισμένο ενιαμισάωρο!
Δεκατρείς υπηρεσίες στις 23 είναι με υπερωρία και υπερεργασία!

Απο 27-23 λοιπόν , 4 λιγότερες. Αυτό ναι είναι ελάφρυνση.

 Η πλειοψηφία του Σωματείου το πέτυχε. 

Ελάφρυνση Της Υπηρεσίας. Θα χρησιμοποιεί 4 λιγότερους μηχανοδηγούς και θα βγάλει τα τεύτλα !

Και το ξαναγράφουμε ότι τα κυκλώματα εργασίας σχεδιάστηκαν απο προσωπικό κίνησης  της Καρόλου.
Ουδέποτε πέρασε σχέδιο κυκλωμάτων απο το γραφείο της ΔΙΚΑΜ στον 3ο όροφο του ίδιου κτιρίου,ενώ τόσο οι συνάδελφοι Κάσσης και Καπετανάκης τόνισαν ότι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το θέμα (αναλογιζόμενοι και τις αντιδράσεις που θα υπάρξουν).

 Η μεγαλύτερη κατάντια μας αυτή είναι. Εκεί οδήγησαν τον κλάδο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ, να μην υπάρχει κανείς υπεύθυνος απο τον κλάδο έλξης για τον σχεδιασμό των κυκλωμάτων.Προφανώς για να κάνουν οι επαγγελματίες του συνδικαλισμού Διοίκηση.

Όσον αφορά τις ώρες μηχανοδήγησης το στέκι όταν έγραφε 6 ώρες εννοούσε 6 ώρες..
Και σήμερα γράφουμε και εννοούμε ότι εκ νέου και με την σύμφωνη γνώμη των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ , η εργασία του μηχανοδηγού εντατικοποιήθηκε περισότερο.

Αν ορισμένοι συνδικαλιστές δεν έχουν σπίτι , δεν έχουν οικογενειακή ζωή και μιλάνε για ελάφρυνση βλέποντας αυτά τα χάλια , ας ρωτήσουν αυτούς που θα πιάνουν στις 4 το πρωί και θα σχολάνε στις 14.10 το μεσημέρι και όλους τους υπόλοιπους που θα δουλεύουν σαν είλωτες, για να προχωρήσει το σχέδιο ιδιωτικοποίησης που στηρίζουν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.

Ας βγάλουν όλοι οι μηχανοδηγοί τα συμπεράσματα τους.



2 σχόλια:

  1. Για άλλη μια φορά αποδείχτηκε ποιοι είναι οι λακέδες της ΔΙΚΑΜ και της εργοδοσίας.
    Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια της ΠΑΣΚ για την οποία ακέραιη φέρει την ευθύνη ο Θεοδωρόπουλος και όσοι τον στηρίζουν στην δεξιά και νεοφιλελεύθερη στροφή του.Μόλις προχτές έλεγε στην Θεσσαλονίκη σε μηχανοδηγό ότι με τα νέα κυκλώματα θα είστε ικανοποιημένοι.
    Σήμερα καταλάβαμε τι εννοούσε.


    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λακές=(μεταφορικά) που φέρεται με δουλοπρέπεια, σαν να είναι υπηρέτης για να μην νομίζουν ότι είναι και βρισιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή