Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Παρατείνεται το πέπλο μυστηρίου γύρω απο τους νέους συρμούς του Μετρό

Δόθηκαν 155 εκατ. για να «κάθονται»; Δόθηκαν 155 εκατ. για να «σκουριάζουν» στα αμαξοστάσια; Δόθηκαν 155 εκατ. και παρουσιάζουν προβλήματα;


Το υπουργείο Μεταφορών, στις αρχές Ιουνίου, έκανε λόγο για «οριστική παραλαβή» των 17 νέων, κορεατικής κατασκευής, συρμών στην εταιρεία «Σταθερές Συγκοινωνίες». Δυστυχώς, μονάχα δυο, έναντι δεκαεπτά, κυκλοφορούν στις γραμμές του μετρό. Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στο μηχανισμό που σχετίζεται με το κλείσιμο θυρών.
Αν και η εταιρεία “Σταθερές Συγκοινωνίες”, που λειτουργεί το δίκτυο του μετρό, δεν αντιμετωπίζει έλλειψη συρμών, το γεγονός ότι οι νέοι συρμοί κάνουν αραιά την εμφάνισή τους στο δίκτυο, δεν αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο, παρόλο που αποκτήθηκαν (κυρίως) για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά. 
Το εν λόγω πρόβλημα, σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της Αττικό Μετρό, είναι διαχειρίσιμο και, όπως τονίζεται, τις επόμενες 15 ημέρες θα δοθούν ακόμα τρεις στην εταιρεία “Σταθερές Συγκοινωνίες” και οι υπόλοιποι σταδιακά.
Ωστόσο, το γεγονός ότι, για τους 17 συρμούς, δαπανήθηκαν 155 εκατ. ευρώ και αυτοί χρειάζονται πρόσθετες επισκευές, είναι κάτι το οποίο έχει σχολιαστεί αρνητικά, πέρα από τη κοινή διαπίστωση ότι ταλαιπωρούνται οι υφιστάμενοι, οι οποίοι κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο χρόνο συντήρησης.

Του Φώτη Φωτεινού - metafores press.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου