Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Πλειοψηφικές αποφάσεις και πάλι στην συνεδρίαση της ΠΕΠΕ

Η αλλεργία των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ  για την καταγγελία στο επιβατικό κοινό της πολιτικής ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%,τα δεκάωρα , οι επικουρίες και ο προγραμματισμός εργασίας ήταν τα αιτία διαφωνίας στην συνεδρίαση της ΠΕΠΕ. Η αλλαγή κυκλώματος στην Δράμα(διανυκτέρευση στην Αλεξανδρούπολη) και η πραγματοποίηση των εμπορικών φέρνουν
-προσωρινά;- και την εκτός έδρας αποζημίωση για τους συναδέλφους αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πληρώνει αν διανυκτερεύει το προσωπικό έλξης στην Αλεξανδρούπολη και κάνει εμπορικά  και δεν πληρώνει αν διανυκτερεύει στην Θεσσαλονίκη !


Αναλυτικότερα
Η Εξέλιξη κατέθεσε 4 προτάσεις προς ψήφιση κατά την πρωτολογία των παρατάξεων .


Οι  προτάσεις που κατατέθηκαν ήταν 

  • Εξώδικο για τα κυκλώματα εργασίας(δεκάωρα), προγραμματισμό εργασίας, επικουρίες.
  • Εξώδικο για τα εκτός υπηρεσίας συναδέλφων χωρίς να απολογηθούν 
  • Συνελεύσεις σε Κιάτο και Πάτρα μετά την επιστολή της τοπικής Γραμματείας της Πάτρας
  • Επιστολή σε Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες ,Συλλογικότητες στην οποία να αναφέρεται ότι η διακοπή των προαστιακών δρομολογίων έγινε λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών και της πολιτικής ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Μετά απο συζήτηση (θα κάνουμε άλλη ανάρτηση για τα όσα ακούστηκαν σήμερα καθώς είχαμε και πάλι  χυδαιότητες απο μέλη του ΔΣ) η πρόταση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ διαμορφώθηκε ως εξής.

  • Επιστολή στον Υπουργό για προσλήψεις και αίτημα συνάντησης, το θέμα με τα δεκάωρα τις επικουρίες και τον προγραμματισμό εργασίας να το χειριστεί η ΠΟΣ.
  • Εξώδικο για τα εκτός υπηρεσίας συναδέλφων χωρίς να απολογηθούν
  • Δελτίο Τύπου για επαναφορά δρομολογίων που καταργήθηκαν και καθιέρωση του Προαστιακού Καλαμάτας
  • Συνελεύσεις μέσα στον Οκτώβριο
  • Να καθιερωθεί απλή αμαξοστοιχία στην θέση ενός IC 
Η πρόταση έλαβε 8 ψήφους (ΔΑΚΕ- ΠΑΣΚ - Συνεργασία) και 3 κατά.

Μετά την τοποθέτηση της ΑΣΚΕ η άλλη πρόταση κατατέθηκε ως εξής.


  • Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50% και δωρεάν μετακίνηση για τους ανέργους (πρόταση της ΑΣΚΕ)
  • Εξώδικο για τα κυκλώματα εργασίας, προγραμματισμό εργασίας με αίτημα 5νθημερο - 8ωρο, καμία επικουρία .
  • Εξώδικο για τα εκτός υπηρεσίας συναδέλφων χωρίς να απολογηθούν 
  • Συνελεύσεις σε όλη την Ελλάδα τον Οκτώβριο 
  • Επιστολή σε Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες ,Συλλογικότητες στην οποία να αναφέρεται ότι η διακοπή των προαστιακών δρομολογίων έγινε λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών και της πολιτικής ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η πρόταση έλαβε 3 ψήφους (Εξέλιξη - Δύναμη Έλξης - ΑΣΚΕ) και 8 λευκά 

Τα υπόλοιπα αργότερα.....

1 σχόλιο:

  1. Τωρα αυτο παλι τι παρανοια ειναι?βγαζει η συνεργασια ανακοινωση εναντιον ουσιαστικα της πλειοψηφιας πασκε-δακε προτεινοντας και εκλογες μαλιστα και μετα πηγαινει στο ΔΣ και υπερψηφιζει τις προτασεις αυτων που κατηγορει για ανεπαρκεια???λιγη σοβαροτητα παρακαλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή