Ξέχασαν μάλλον ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε πορεία ιδιωτικοποίησης με την δική τους ψήφο στην Βουλή των Ελλήνων.....
Με πρωτοβουλία του βουλευτή Κορινθίας Χρίστου Δήμα, 6 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούν τη μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για το Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
Στη σχετική ερώτησή τους προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οι βουλευτές επισημαίνουν ότιΜε πρωτοβουλία του βουλευτή Κορινθίας Χρίστου Δήμα, 6 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούν τη μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για το Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
οι σημαντικές αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των μέσων μεταφοράς της Αθήνας που από αυτή την εβδομάδα τέθηκαν σε ισχύ αποδεικνύουν πως η ορθή διαχείριση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μπορεί να αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα
Ωστόσο, προκαλεί απογοήτευση το γεγονός ότι δεν ανακοινώθηκε καμία ανάλογη ρύθμιση στο τιμολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις των κατοίκων και των φορέων της περιοχής και δεδομένου του υψηλού αντιτίμου που καλούνται μηνιαίως να καταβάλλουν οι εργαζόμενοι που μετακινούνται καθημερινά από και προς την Κορινθία.
Συγκεκριμένα, η ερώτηση αναφέρει τα εξής:
Οι σημαντικές αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των μέσων μεταφοράς της Αθήνας που από αυτή την εβδομάδα θέτονται σε ισχύ αποδεικνύουν πως η ορθή διαχείριση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μπορεί να αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Ο εξορθολογισμός των δρομολογίων και της διασύνδεσης των ΜΜΜ αφενός αποτρέπει τις οριζόντιες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων αφετέρου τις καθιστά αισθητά φθηνότερες για τους τακτικούς χρήστες, μεγάλο μέρος των οποίων αποτελούν οι εργαζόμενοι.
Ωστόσο, προκαλεί απογοήτευση το γεγονός ότι δεν ανακοινώθηκε καμία ανάλογη ρύθμιση στο τιμολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου. Παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις των κατοίκων και των φορέων της περιοχής – πολλές εκ των οποίων γνωστοποιήθηκαν και με σχετικές αναφορές (π.χ. αρ.1856 – 13.12.2012 και 2701 – 08.02.2013) – για το μεγάλο αντίτιμο που καταβάλλουν σήμερα οι κάτοικοι της Κορινθίας για να μεταβούν στην Αττική, μέχρι σήμερα δεν έχει επιτευχθεί καμία πρόοδος. Για παράδειγμα ένας εργαζόμενος – κάτοχος μηνιαίας κάρτας – που μεταβαίνει καθημερινά από το Κιάτο, το Ζευγολατιό ή την Κόρινθο στην εργασία του στον Πειραιά, χρειάζεται να ξοδέψει 150 ευρώ ποσό το οποίο σε πολλές περιπτώσεις αντιστοιχεί σε σημαντικό μέρος του μισθού του.
Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψη όπως και το γεγονός ότι από τον Απρίλιο του 2013 ο προαστιακός σιδηρόδρομος ανήκει στην αρμοδιότητα του ΤΑΙΠΕΔ ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Για ποιόν λόγο δεν ευδοκίμησε ανάλογος με τα υπόλοιπα μέσα εξορθολογισμός του τιμολογίου στη περίπτωση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου;
- Ποιές οι ενέργειες που καταβάλλει το Υπουργείο για την άμεση μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου;
Οι ερωτώντες βουλευτές,
Δήμας Χρίστος
Καραμανλή Άννα
Κόλλιας Κώστας
Λυκουρέντζος Ανδρέας
Μαρίνος Ανδρέας
Νεράντζης Αναστάσιος
Δικό μας σχόλιο
Σωστή η ερώτηση , ΑΛΛΑ στους βουλευτές της ΝΔ , θυμίζουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης που οι ίδιοι ψήφισαν στο Κοινοβούλιο.Απορούμε γιατί δεν καταλαβαίνουν τον λόγο εξαίρεσης της εταιρείας απο τις μειώσεις.Όσα περισότερα κέρδη έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόσο ποιο εύκολα θα ιδιωτικοποιηθεί !
Και φυσικά όταν ιδιωτικοποιηθεί η Εταιρεία θα βλέπουμε και ερωτήσεις για αύξηση της επιχορήγησης του....ιδιώτη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου