Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στα προβλήματα που επέφεραν οι μνημονιακές πολιτικές στον σιδηρόδρομο. Και αναφερόμαστε πάντα στην ουσία του προβλήματος δηλαδή, στην διάλυση των περιφερειακών μηχανοστασίων, στην έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών καθώς και στην υποχρηματοδότηση.
Η εικόνα που μας έστειλε φίλος αναγνώστης απο το Λειανοκλάδι και το stylida.com τα λέει όλα.
Ίδια κατάσταση έχουμε και στο υπόλοιπο τροχαίο υλικό (desiro κτλπ) αφού
όταν χαλάει μια πόρτα ή σπάει ένα τζάμι πρέπει να περιμένουμε το τρένο να αποσυρθεί στο μηχανοστάσιο (πολλές φορές και μέρες μετά) για να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί γραμμή ηλεκτροκίνησης μέχρι το Ρέντη δεν υπάρχει , (και κατά συνέπεια ούτε ηλεκτροστάσιο) και έτσι πρέπει να προγραμματιστεί ειδική μεταφορά τις πρώτες πρωινές ώρες και φυσικά αντικατάσταση με άλλο συρμό!
Λυπούμαστε για όλα αυτά (το είπαμε και στον φίλο επιβάτη που μας έστειλε το mail)και ελπίζουμε άμεσα να έχουμε λύσεις, λύσεις ουσιαστικές στον πυρήνα του προβλήματος.
Το στέκι της Έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου