Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Σε τι ακριβώς λέει όχι ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ ; (για να καταλάβουμε και εμείς)

Πραγματικά είναι εντυπωσιακές οι τοποθετήσεις του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών (το οποίο αρνείται όμως κάθε σχέση μαζί του).Ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ επιτίθεται για άλλη μια φορά
- επί προσωπικού - στην "ηγεσία της ΠΕΠΕ" για τις υπηρεσίες του Προαστιακού, τις οποίες όμως -όπως παραδέχεται και ο ίδιος- δηλώνει ότι δεν έχει παραλάβει,άρα δεν έχει δεί!

Επίσης δηλώνει δεξιά και αριστερά ότι εκτός απο...αγανακτισμένοι, οι μηχανοδηγοί συνέταξαν επιστολή που αναφέρουν ότι αιτούνται την μη εφαρμογή των κυκλωμάτων,πράγμα που επίσης είναι απολύτως ανακριβές.

Αντίθετα, στα κυκλώματα εργασίας που προτείνονται 

  1. Δεν υπάρχει προγραμματισμένο κανένα δεκάωρο,ούτε καν εννιάωρο
  2. Ο μέγιστος χρόνος μηχανοδήγησης είναι στις 5 ώρες και 30 λεπτά (σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα) σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σήμερα 
  3. Υπάρχουν διαλείμματα και η φιλοσοφία των κυκλωμάτων είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις αρχές της ισότητας και ισοκατανομής.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα για την Πάτρα κτλπ, το στέκι της έλξης τα έγραψε αναλυτικά.
Όσο υπάρχει η δικαστική διαμάχη με τους μηχανοδηγούς στην Πάτρα και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δέχεται να λογιστεί ως έδρα έναρξης της υπηρεσίας το τοπικό μηχανοστάσιο,πράγμα που του τονίστηκε και κατά την παρουσία του στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ.
Ωστόσο το αίτημα είναι απολύτως δίκαιο και η ΠΕΠΕ συνεχίζει να προσπαθεί.

Όσον αφορά το αίτημα  για παρουσία της ΑΣΚΕ στις συναντήσεις με την ΔΙΚΑΜ και την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό καθώς η παράταξη της ΑΣΚΕ δεν έχει εκλέξει εκπρόσωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ.
Το επόμενο διάστημα θα συγκληθεί η τοπική  γραμματεία στο ΜΑΙ στην οποία θα μπορέσει να καταθέσει τις απόψεις της ΑΣΚΕ και αυτές να συζητηθούν.

Καλό θα ήταν όμως, επειδή ο συνάδελφος ασκεί μονίμως κριτική επι προσωπικού και πάντα με ύφος χιλίων καρδηναλίων στους διαδρόμους (και πάντα όταν απουσιάζουν αυτοί που κατηγορεί), να κάνει κάποια στιγμή και  αυτοκριτική . 

Ο ίδιος εργάζεται συνεχώς σε δεκάωρες υπηρεσίες (παρότι θα μπορούσε να ζητήσει να μην το κάνει -προφανώς το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών έχει αλλάξει φιλοσοφία και οι εκπρόσωποι του στηρίζουν την υπερεργασία)

Η προσωπική του εμπάθεια είναι εμφανής και αποδεικνύεται απο την τοποθέτηση του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ που υπάρχει καταγεγραμμένη στα πρακτικά του τελευταίου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας.
Εκεί που ανέφερε ότι επικοινωνεί μόνο με την ΔΑΚΕ και την ΠΑΣΚ για να εκφράσει τις απόψεις της ΑΣΚΕ. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 




1 σχόλιο:

  1. Η μεγαλύτερη κωλοφαρδία του Γενιδούνια είναι ότι απο τα αριστερά έχει να αντιμετωπίσει έναν γραφικό τύπο. Μονίμως προσωπικό μπινελίκι επί παντός συναδέλφου ο πρώην Πασόκος της ΑΣΚΕ.
    Είναι τόσο άσχετο αυτό το παιδί με τα συνδικαλιστικά δρώμενα που έφτασε στο σημείο να κριτικάρει τον Μαυρομιχάλη για την επιστολή που δημοσιοποίεισε το θέμα στην Λάρισα.Να του ασκεί κριτική γιατί δεν είπε ότι το ΠΑΜΕ πρώτο ανέφερε το συμβάν στο ΔΣ του Λαρισαικού.Και για αυτό να του χώνει μπινελίκι!
    Και το έκανε γιατί νόμιζε ο αφελής ότι ο Μαυρομιχάλης ανήκει στο Δίκτυο.Τόσο βλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή