Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Ακούστε ένα "μικρό και τρελό" ....Εσείς, οι "τρανοί" ντε!

Παρακολουθώ τελευταία μια κλιμακούμενη επίθεση.Τι σας έπιασε ξαφνικά; Μύγα σας τσίμπησε και παραληρείτε καθημερινά;
Δεν με εντυπωσιάζει η επίθεση,την περίμενα μόλις ξεκινήσει η διαδικασία της ουσιαστικής  συζήτησης για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και μπούμε στην διαδικασία ιδιωτικοποίησης και  είμαι απόλυτα έτοιμος για αυτήν.
Απόλυτα έτοιμος γιατί
δεν έχω τίποτα να κρύψω , παρά να υπερασπιστώ τα δίκαια αιτήματα των μηχανοδηγών. 

Τα δικά μου αιτήματα δηλαδή ,ΓΙΑΤΙ δουλεύω κάθε μέρα πάνω στο τρένο και κάποτε πέρασα και πάνω απο 2 αγελάδες βλέποντας δια ζώσης την επικινδυνότητα του επαγγελματός μου και πόσο αυτό δεν αμείβεται αναλογικά με αυτήν.

Και όταν τις πέρασα και βγήκα έξω απο την τουμπαρισμένη μηχανή, είδα την επόμενη τους συναδέλφους μου τους "τρανούς" να σιωπούν στους "Διευθυντάδες"που λοιδορούσαν τους μηχανοδηγούς θέλοντας να με θίξουν.Δεν με φώναξαν ποτέ να πω επίσημα τι είδα,πως προσπαθούσα με άλλους 2 μέσα σε ένα βουνό να κατευθύνω εκατοντάδες επιβάτες.
Είδα και τους φίλους μου τότε.Τους μέτρησα.Όλοι εκεί.
Είδα και αυτούς που έψαχναν το 1-2 παραπάνω χιλιόμετρα στο κοντέρ για να με εκβιάσουν.Αυτούς , τους ιδιους, που με στείλανε στο πειθαρχικό για το πετρέλαιο σε μια μηχανή με προβληματικό δείκτη , για ένα "παράπτωμα" που τιμωρείται με απλή επίπληξη κ μερικά τέταρτα. Εγώ έπρεπε να χρεωθω μέχρι κ 60 μέρες αργία. 
...Ήμουν μη ελεγχόμενος, απροσαρμοστος σε συμφωνίες πίσω από κλειστές πόρτες κ έπρεπε να μου δοθεί ένα καλό μάθημα.
 Μετα,στο πειθαρχικό όλοι αναρωτιούντασαν τι δουλειά είχα εκεί. ...Για μια περίπτωση που δεν είχε ξαναπάει πότε κάνεις. Δικαίωση με την ελάχιστη ποινή. 
Και σας θυμάμαι όλους. Γνωριζόμαστε.

Τα αιτήματα μου διεκδικώ, που είναι δίκαια γιατί τα τελευταία χρόνια έχω δεί 4 συναδέλφους μου να φεύγουν απο την επάρατο (πείστε με ότι δεν οφείλεται στον αμύαντο,στο ρεύμα,στο ακατάστατο ωράριο) εχώ δεί άλλον να μας αφήνει ξαφνικά γιατί δεν άντεχε την παράνοια που ζούσε,παράνοια που μας παρουσιάζετε ως "δεδομένο" εσείς οι "τρανοί" και με κατηγορείτε ότι έχω άγνοια κινδύνου όταν ζητάω την ανατροπή του.

Βλέπετε εμείς, οι μικροί και τρελοί της υπόθεσης είμαστε κάθε μέρα στην μπερλίνα,δίπλα και πάνω απο το λιωμένο ατσάλι στα μηχανεργοστάσια,πάνω στο κούπλο ανάμεσα σε 2 βαγόνια με ατσάλι δεκάδων τόνων,αντιμέτωποι με χιλιάδες επιβατών που βρίζουν και μόνοι μας σε ένα τρένο με εκατοντάδες επιβάτες, μπροστά σε ένα πίνακα με κλειδιά που δεν δουλεύει,άλλοι χαμένοι στην ατέλειωτη γραφειοκρατία ενός παράλογου κράτους να θέλουν αλλά να μην  μπορούν να προσφέρουν.
Και συνήθως όσοι πάνε να μπλέξουν με τους τρανούς,μόνοι τους, δεν τα καταφέρνουν.
Εγώ,ατυχήσατε, δεν ήμουν ποτέ μόνος.Είχα και άλλους δεκάδες τρελούς μαζί μου. Και μικρούς. Ατσάλι πραγματικό. Είμαστε αντισυμβατικά επικίνδυνοι για εσάς λοιπόν..
Οι τρανοί λοιπόν -που κάποτε ήταν και αυτοί τρελοί και μικροί-έχουν ξεχάσει ή ίσως και δεν ξέρουν τι σημαίνει τρένο,δεν ξέρουν τίποτα απο αυτά.
Δεν ξέρουν ΣΗΜΕΡΑ τι σημαίνει να έχεις ατσάλι μαζί σου,δίπλα σου,να σου δίνει δύναμη.
Είναι κλεισμένοι σε ένα γραφείο και αποφασίζουν.


Στα εύκολα λοιπόν 
ας πούμε ότι και προχτές όπως και πριν κάποια χρόνια, είχα εκφράσει τις διαφωνίες μου για την συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ. Θεωρώ και θεωρούσα ότι πρόκειται για συμμορία που επιδιώκει το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.Και χτες και σήμερα και αύριο. 
Υπάρχει κάποιος που διαφωνεί;

Και τότε και χτες, το Δίκτυο Σιδηροδρομικών συμμετείχε στις συναντήσεις.Ωστόσο στην ζωή υπάρχουν και οι πλειοψηφικές και οι μειοψηφικές απόψεις. Οπότε αν ζητηθεί απο τις άλλες παρατάξεις (έχει τεθεί το θέμα), η ΠΕΠΕ θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο συζήτησης και με  το ΤΑΙΠΕΔ,όπως έγραψε χτες το στέκι.

Στα δύσκολα για εσάς,στα εύκολα για μένα.

Σύμφωνα με τα όσα διαβάζω, το τελευταίο διάστημα έχουν προκύψει πολλά ζητήματα για τους συνδικαλιστές και πολλοί απο αυτούς ενοχλούνται τα μέγιστα. 

Επειδή λοιπόν μετράω το μπόι μου μέρα μεσημέρι, πάντα.

Προκαλώ  τον Πρόεδρο της ΠΟΣ και τις παρατάξεις που απαρτίζουν το επίσημο συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο 

  • Να ζητήσουν επίσημα και ονομαστικά ποιοι έχουν λάβει μέρος και κερδίσει διαγωνισμούς πώλησης εισιτηρίων.Αν αληθεύει ότι στην πλειοψηφία,εμπλέκονται στους διαγωνισμούς πρώην σιδηροδρομικοί.
  • Ποιοι χρωστάνε και πόσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,αν εμπλέκονται συγγενικά πρόσωπα συνδικαλιστών σε τέτοιες περιπτώσεις.Αν εξαιτίας αυτών των περιπτώσεων στιγματίστηκαν και δεν μπορούν πλέον να μετάσχουν σε δημοπρασίες συγγενείς σιδηροδρομικών,εως και τρίτου βαθμού.
  • Αν συνδικαλιστές νυν κ πρώην, έχουν συμμετάσχει και κερδίσει διαγωνισμούς στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή σε άλλες εταιρείες για παροχή υπηρεσιών καθαρισμού,φύλαξης κτλπ
  • Να δημοσιοποιηθούν τα οικονομικά της ΠΟΣ. Καιρός να τα μάθουν όλοι οι σιδηροδρομικοί.Δεν πιστεύω να φοβάται το κίνημα."Εθελοντές είμαστε,έτσι δεν είναι;"
  • Να μας πεί η ΠΟΣ αν συνδικαλιστές εξαιρέθηκαν απο τις "υποχρεωτικές" μετατάξεις το 2010 και αν στην θέση τους φύγαν άλλοι εργαζόμενοι.
  • Να δημοσιοποιηθούν οι ημέρες απεργίας των συνδικαλιστών που συμμετέχουν στην Διοίκηση της ΠΟΣ τα τελευταία χρόνια.Αυτοί είναι οι μικροί ήρωες της υπόθεσης,οι αγωνιστές μας, να τους πούμε μπράβο.
  • Να μου εξηγήσουν γιατί δεν ανέφεραν ότι οι μηχανοδηγοί είναι ασφαλισμένοι στα Βαρέα στο πρόσφατο υπόμνημα για το ασφαλιστικό.Γιατί δεν μας ρώτησαν πριν το δημοσιεύσουν. Εντάξει δεν αρέσει στον Πρόεδρο της ΠΟΣ, ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ. Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να κάνει τέτοιες αυθαιρεσίες;
  • Να λάβουν αύριο απόφαση για να σταματήσει η υπερεργασία στον σιδηρόδρομο και να πιέσουμε πραγματικά για προσλήψεις.

Αυτά για αρχή και θα  δούμε αν αντέχει το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο να τα ζητήσει για να μου αποδείξει και εμένα ότι δεν υπάρχουν "σκιές".Αν αποδειχτεί όμως ότι εγώ έχω δίκιο, θα πρέπει η ΠΟΣ να μας πεί γιατί τόσα χρόνια τα κρύβει όλα κάτω απο το πάπλωμα.
Μετά θα πάμε στα πιο βαθιά. 
Εκεί στα αχαρτογράφητα νερά του σάπιου συνδικαλιστικού κατεστημένου.(ελπίζω να έχετε βατραχοπέδιλα) που καταδίκασε τον σιδηρόδρομο στην ανυποληψία με την διαχρονική του συμπεριφορά......


Στα πολύ εύκολα.

Οι μηχανοδηγοί, δεν πρόκειται να δεχτούν Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που δεν θα αναδεικνύει την ιδιαιτερότητα του επαγγέλματος.
Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα όλης της Ομοσπονδίας, ιδιαίτερα της ΠΑΣΚ.
Είναι σε όλους γνωστό ότι η πλειοψηφία της ΠΟΣ θα υπέγραφε και χτες την περυσινή ΣΣΕ.
Αν αυτό το ερμηνεύουν ορισμένοι -ανίκανοι να διεκδικήσουν για εμάς τα αυτονόητα- ως απειλή διάλυσης της ΠΟΣ και αποχώρησης των μηχανοδηγών, προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου.
Αν δεν μπορούν ας το δηλώσουν σήμερα κιόλας και θα δούμε ποιος -και κυρίως ΑΝ-  μπορεί να διεκδικήσει.
Τα περυσινά τερτίπια στην ΣΣΕ,ξεχάστε τα. Αυτή η ΣΣΕ θα περάσει απο Γενικές Συνελεύσεις στους μηχανοδηγούς.

Στα απλά 

ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ στα αιτήματα μας και δεν θα κάνουμε πίσω!
Προσοχή όμως σε αυτούς που ανοίγουν ζητήματα.
Θα τα αναδείξουμε μέχρι τέλους.


Στα αυτονόητα

Το στέκι της έλξης έχει μια διαχειριστική ομάδα 6-7 μηχανοδηγών και σχεδόν 4 χιλιάδες επισκέψεις καθημερινά.
Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο στέκι λοιπόν, είναι απόψεις μιας ομάδας εργαζομένων.
Φτιάξατε 10 blog για να χτυπήσετε το στέκι.Φτιάξτε άλλα 10. Σε κάθε ένα που φτιάχνετε και ενημερώνετε τους σιδηροδρομικούς για την ύπαρξη του ,αυτόματα αυξάνετε το αναγνωστικό μας κοινό.Γιατί εδώ δημοσιεύονται όλα.
Για εμάς ο ενημερωμένος εργαζόμενος, είναι ο πιο επικίνδυνος για το σύστημα.

Aν δεν το έχετε καταλάβέι  ο σιδηρόδρομος κατάρέει καθημερινά.
Και αντί να σοβαρευτουμε όλοι επιλέγετε την μικροπολιτική. 

 Ένας μικρός και τρελός που έμπλεξε κατά λάθος με τους "τρανούς¨

( με ξέρετε, σας ξέρω....).δ
Ατυχήσατε που θέλετε να τα βάλετε μαζί μας. Καθημερινά γινόμαστε περισσότεροι.




8 σχόλια:

  1. Λόγια,απειλές, υπονοούμενα και μια διαρκής μάχη εντυπώσεων τις τελευταίες ημέρες........σε έναν σιδηρόδρομο που καταρρέει,μια πολιτική ηγεσία ανύπαρκτη και το μόνο που τρέχει να είναι η πώληση.............Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για παιχνίδια επικράτησης του ισχυρότερου κλάδου γιατί στον βούρκο θα πάμε όλοι μαζί, μηχανοδηγοί και μη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρέ,βγάλε και εσύ ένα ανώνυμο για τα λαμόγια.Και να γράψεις-λάβαμε και δημοσιεύουμε-.Ακριβώς στον ίδιο τόνο που σου μιλάνε. Μην τους λυπάσαι.
    ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε συναδλφε αν ξερεις ονοματα συνδικαλιστων που να εμπλεκονται στα παραπανω που αναφερες βγαλτα δημοσια.Ερχονται εκλογες σωματιων στην εεσστυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνάδελφοι,και εγώ το συνάδελφοι το ενοώ, η διαφορά μας η μεγάλη είναι οτι εμείς τους πολιτικούς και συνδικαλιστικούς μας αντιπάλους, τους αντιμετωπίζουμαι με πολιτικά και συνδικαλιστικά επιχειρήματα και μέχρι εκεί. Τίποτα παραπέρα.Θα αντιμετωπίσω με περιφρόνηση παρότι αηδιασμένος αυτόν που μέσα απο την ανωνυμία των σχολίων γράφει για τα παιδιά μου. Δυστυχώς για αυτόν,τον γνωρίζω. Είναι στέλεχος και συνδικαλιστής του δικτύου. Δεν θεωρώ οτι ολοι οι πολλοί που αναφέρεις οτι σε ακολουθούν είναι συνυπεύθυνοι για αυτό το σχόλιο. Φανερώνει ομως την νοοτροπία που σας διακατέχει,και δυστυχώς εσυ είσαι ο ηθικός αυτουργός με την μισαλοδοξία που καλιεργείς. Δεν με ενδιαφέρει αν το δημοσιεύσεις,ισως ειναι καλύτερα να μην δημοσιευτεί.Οποιος ομως ξαναγράψει για οικογένειες και παιδιά, θα πρέπει το λιγότερο να κρυφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς αγαπητέ,έχεις μπερδευτεί.Το στέκι δεν έχει δημοσιεύσει τέτοιου είδους σχόλια.Και αν και κατηγορούμαστε ότι δεν δημοσιεύουμε σχόλια,βάζουμε το δικό σου αν και τελεί υπό το καθεστώς της ανωνυμίας.Πάνω απο 350 σχόλια δεν έχουν δημοσιευτεί μέχρι σήμερ.
      Όσον αφορά τις απειλές και την στοχοποίηση συνδικαλιστών του δικτύου,αν μη τι άλλο δείχνει ένα παράλογο συλλογισμό.
      Σε καλούμε να επανέλθεις στην σωφροσύνη.

      Διαγραφή
  5. Καλώς τον.Χορτάσαμε βρε απο την πολιτική κ συνδικαλιστική σας αντιπαράθεση.Μην αηδιάζεις τόσο,όταν υπογράφεις λίβελους υπό το καθεστώς της ανωνυμίας για να μας το παίζεις ιστορία το επόμενο πρωί(και φιλαράκι).Υπόγραψε το, αν είσαι μάγκας.
    Πως είπαμε ότι σε λένε;Γιατί αυτό εδώ το blog απο ότι εμείς ξέρουμε έχει υπεύθυνο διαχείρισης απο την πρώτη μέρα.Έχει δημοσιεύει και ανώνυμα σχόλια και έχει κριθεί για αυτά.Ποτέ όμως δεν έβγαλε ανυπόγραφους λίβελους,όπως έκανες εσύ.
    Εσύ,πως σε είπαμε λέμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικρέ ηγεμόνα τελικά δεν είσαι εξυπνος,ούτε και πονηρός οπως λένε κάποιοι και θα σου πω γιατι. Ο ανώνυμος των 9:26 αναφέρει οτι γράφω ανώνυμα και το επόμενο πρωί το παίζω ιστορία και φιλαράκι. Αρα νομίζει οτι με γνωρίζει. Μήπως γνωρίζει και τα παιδιά μου; μήπως είναι και συνδικαλιστής που γράφεις οτι στοχοποιώ; Σε διαβεβαιώνω οτι ΔΕΝ γνωριζόμαστε και νομίζει οτι είμαι κάποιος αλλος. Οσο για το οτι εχω μπερδευτεί και κάνω παράλογους συλλογισμούς, ή κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις ή πραγματικά δεν καταλαβαίνεις. Υπάρχουν και αλλα blog που λειτουργούν στο σιδηρόδρομο δεν εισαι ο μοναδικός που δέχετε ανώνυμα σχόλια. Διάβασε το σχόλιο μου, σκέψου και απεδειξέ μου οτι δεν είσαι φαντασμένος ηγεμόνας.Το κείμενο μου δεν ειναι σχόλιο.Είναι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε γνωρίζει,σε γνωρίζει.
      Γιατί όσοι θέλουν και ξέρουν τον τρόπο,μπορούν να ξέρουν.Αν με καταλαβαίνεις.Τώρα πέσε για ύπνο και σκέψου καλύτερα αυτά που έκανες 2 μέρες.Μην αισθάνεσαι άβολα και μας πληγώνεις και εμάς βραδιάτικα.

      Διαγραφή