Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Ανακοίνωση ΠΟΣ για την συνάντηση με την ΕΡΓΟΣΕ

Πλήρης επιβεβαίωση των όσων έγραψε το στέκι της έλξης
Η Πανελληνία Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών πραγματοποίησε χθες συνάντηση με τον Πρόεδρο και το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ.ΔΟΥΚΑΚΗ και κ.ΒΟΥΡΔΑ αντίστοιχα.
Η Π.Ο.Σ. κατέθεσε τη θέση της για ενιαίο – δημόσιο Σιδηρόδρομο, και συγκεκριμένα
το ζήτημα της ενοποίησης της ΕΡΓΟΣΕ με τον ΟΣΕ που είχαμε θέσει και στον Υπουργό αλλά και με τις πρόσφατες δηλώσεις του για ενοποίηση με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, η Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ απάντησε ότι δεν γνωρίζουν να υπάρχει καμία συζήτηση επ’ αυτού του θέματος, ούτε γνωρίζουν κάτι για τη συντήρηση της υποδομής και τα ΣΔΙΤ. Απέφυγαν όμως να απαντήσουν εάν θα στηρίξουν τη θέση της Ομοσπονδίας για ενοποίηση της ΕΡΓΟΣΕ με τον ΟΣΕ και όχι με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ λέγοντας ότι δεν μπορούν να απαντήσουν για ζήτημα το οποίο δεν έχει προκύψει και μας ξεκαθάρισαν ότι δεν χαράσσουν αυτοί την πολιτική που θα ακολουθηθεί καθώς βρίσκονται εκεί για να εκτελούν με τον καλύτερο τρόπο το έργο που τους έχει ανατεθεί.
Χρησιμοποίησαν τον όρο ωρίμανση για τα έργα όσον αφορά το σχεδιασμό, τη μελέτη και τη χρηματοδότησή τους, ώστε να ολοκληρώνονται εντός του χρονοδιαγράμματος και οικονομικότερα προς όφελος των πολιτών και της χώρας.
Συμφώνησαν με την Π.Ο.Σ. ότι πρέπει να υπάρχουν σαφείς και διακριτοί ρόλοι με τον ΟΣΕ και να περιορίζεται ο καθένας στις αρμοδιότητές του καθώς τώρα διαμορφώνεται και η διεταιρική σύμβαση που θα καθορίζει όλα τα ανωτέρω.
Όσον αφορά τα έργα, ανέφεραν ότι θα προχωρήσουν στο Κορωπί – Λαύριο και τη Ραφήνα αλλά σε διαφορετικό χρόνο το καθένα από αυτά και θα δρομολογηθεί το έργο Αθήνα – Τρεις Γέφυρες. Το έργο Λιανοκλάδι – Δομοκός θα ολοκληρωθεί το 2016 και το έργο Τιθορέα – Λιανοκλάδι στις αρχές του 2018. Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο Σιδηρόδρομος να φτάσει στην Πάτρα με όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο διακοπής της λειτουργίας του Προαστιακού της Πάτρα. Τεχνικά είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί το ανωτέρω έργο χωρίς να διακοπεί η λειτουργία του Προαστιακού, όπως ανέφεραν.
Όσο για το ζήτημα των καρτών των Μ.Μ.Μ. καθώς και των μετακινήσεων με το τρένο να ισχύουν και στους εργαζόμενους της ΕΡΓΟΣΕ, που ζήτησε η Π.Ο.Σ., μας απάντησαν ότι δεν είναι συμβατό με το τρίτο μνημόνιο. Μας δήλωσαν όμως, ότι αν βρεθεί λύση και αυτό ισχύει για τον Όμιλο ΟΣΕ δεν έχουν αντίρρηση να ισχύει και για τους εργαζόμενους της ΕΡΓΟΣΕ. 
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου