Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Το τρένο επιστρέφει στην Πελοπόννησο, μετά από 12 χρόνια θα λειτουργήσει το Κιάτο-Ροδοδάφνη

Και νέο δρομολόγιο Αθήνα-Θήβα-Λιβαδειά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών
Ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Βοιωτίας πρόκειται να ικανοποιηθεί τις επόμενες μέρες. Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών αλλά και τον Διεθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη, τις επόμενες μέρες πρόκειται να ενταχθεί
στα δρομολόγια του Προαστιακού της Αθήνας, ένα ακόμα δρομολόγιο, προς Θήβα και Λιβαδειά.


Τα δρομολόγια πρόκειται να ξεκινήσουν από το νέο έτος και η συχνότητα τους θα είναι αντίστοιχη με εκείνη της Χαλκίδας.

Η επέκταση μέχρι τη Λιβαδειά σαν απόσταση είναι περίπου ίδια με το Αθήνα-Κιάτο. Το αίτημα της επέκταση αποτελεί αίτημα όλων των φορέων και πολιτών της περιοχής και όταν ξεκινήσουν τα δρομολόγια η χρονοαπόσταση θα είναι περίπου στην 1 ώρα.

Η απόσταση Θήβας-Αθήνας είναι περίπου παρόμοια με εκείνη της Χαλκίδας ενώ πληθυσμιακά η Θήβα βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά. Η γραμμή θα προς Θήβα και Λιβαδειά θα μπορεί δυνητικά να εξυπηρετήσει τους χειμερινούς μήνες (με τη δρομολόγηση και τοπικών δρομολογίων με λεωφορεία) ακόμα και την Αράχωβα αλλά και το αρχαιολογικό μέρος των Δελφών με την απόσταση Λιβαδειάς-Αράχωβας να είναι περίπου 32χλμ.

Να θυμίσουμε πως στον αρχικό σχεδιασμό του Προαστιακού της Αθήνας οι 2 βόρειες γραμμές του δικτύου ήταν προς Χαλκίδα και προς Θήβα με δυνατότητα επέκτασης μέχρι τη Λιβαδειά.
Χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 10 χρόνια για να φτάσουμε στην ολοκλήρωση μέρους των ατελείωτων σιδηροδρομικών έργων στη Βόρεια Πελοπόννησο. Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε χθες στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, έγινε ενημέρωση για την πορεία των έργων στην περιοχή.

Σε ερώτηση του ypodomes.com για τη πορεία του έργου-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απάντησε πως από το καλοκαίρι το τμήμα αυτό θα είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό.

Όπως διευκρίνισε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, το καλοκαίρι το τρένο θα ξανασφυρίξει στην περιοχή και πάλι λέγοντας "η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει το καθήκον της". Η λειτουργία των δρομολογίων μέχρι να ολοκληρωθεί και η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ξεκινήσει το 2017 θα γίνεται με το μοτίβο των δρομολογίων στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Δηλαδή η αμαξοστοιχία με ηλεκτροκίνητη μηχανή θα φτάνει από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο, εκεί θα αλλάζει σε ντιζελοκίνητη μηχανή και θα τερματίζει στη Ροδοδάφνη, στην περιοχή του Αιγίου, περίπου 35χλμ από την Πάτρα. Το δρομολόγιο αναμένεται να διαρκεί περίπου 2 ώρες.

Αυτό που θα αντικρύζουν οι επιβάτες είναι μία μεταμόρφωση σε σχέση με αυτό που γνώριζαν πριν το 2005. Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη θα υπάρχουν διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ενώ όλοι οι σταθμοί θα είναι καινούργιοι με σύγχρονες προδιαγραφές, πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και με χώρους στάσης και στάθμευσης.

Όπως αναφέραμε παραπάνω το 2017 θα δημοπρατηθεί και η ηλεκτροκίνηση του τμήματος που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2019.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ
Σε άλλη ερώτηση του ypodomes.com για τη χάραξη του τμήματος Ρίο-Πάτρα-Λιμάνι ο Υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι δεν γίνεται να έχουμε σχεδιασμό που θα κόβει την Πάτρα στα δύο. "Θα βρούμε τις βέλτιστες λύσεις και οικονομικά, δεν γίνεται δυστυχώς να δαπανήσουμε εκατοντάδες εκ.ευρώ για βαριά υποδομή και να κάνουμε το έργο υπόγειο από την άλλη δεν θα πάμε στη λογική να κόψουμε την πόλη στα δύο. Πιστεύω ότι υπάρχουν οι τεχνικές λύσεις και θα γίνει ουσιαστική διαβούλευση με το Δήμο Πατρέων και τους φορείς της πόλης. Το βέβαιο είναι ότι δεν θα αιφνιδιάσουμε και δεν θα λάβουμε μονομερείς αποφάσεις.

ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΑΘΗΝΑ-ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ
Τα έργα από Αθήνα μέχρι Κιάτο Για το 2017 αναμένεται όπως αναφέραμε η εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και η εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση για το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος. Το επόμενο διάστημα αναμένουμε την εκκίνηση των έργων στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο που αφορά την υποδομή και στα τέλη του 2018 αναμένεται για το ίδιο τμήμα εργολαβία για επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση που θα ολοκληρωθεί περίπου το 2021.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου