Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Χρ. Σπίρτζης: Στις 15 Γενάρη η ηλεκτροκίνηση στο Σταθμό Λαρίσης

Την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο Σταθμό Λαρίσης μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα, εξήγγειλε ο Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα κεντρικά γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ. Ταυτόχρονα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών προανήγγειλε
την καθολική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς μέχρι τον Απρίλη.
Ο κ. Σπίρτζης πραγματοποίησε το μεσημέρι της Δευτέρας επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τη διοίκηση της εταιρίας για την πορεία των έργων και τον προγραμματισμό για το 2017 και αμέσως μετά ακολούθησε ενημέρωση των ΜΜΕ.
«Η σημερινή επίσκεψη γίνεται με αφορμή την ολοκλήρωση των 20 χρόνων της ΕΡΓΟΣΕ», τόνισε ο υπουργός, ο οποίος δήλωσε ότι είναι επιλογή της κυβέρνησης η έμφαση για την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών υποδομών και μέσων σταθερής τροχιάς της χώρας.

«Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου δεν υλοποιεί μόνο τις συνδυασμένες μεταφορές. Είναι γεωπολιτικής σημασίας και αναβαθμίζει τη θέση της χώρας μας», τόνισε ο υπουργός, ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για την πορεία των σιδηροδρομικών έργων που βρίσκονται σε φάση κατασκευής, αλλά και σε φάση προετοιμασίας για δημοπράτηση.

Σιδηροδρομικός άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης

«Το 2017 θα είναι η αρχή του τέλους για το σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης» δήλωσε ο υπουργός. Ο άξονας Αθήνας - Θεσσαλονίκης πρόκειται για  μια νέα διπλής ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομικής γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός. Το τμήμα είναι μήκους 106 χιλιομέτρων και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2018.

Αναφορικά με το σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας-Πάτρας, ο υπουργός ενημέρωσε πως βρίσκεται σε εξέλιξη η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Διακοπτό-Ροδοδάφνη. Η γραμμή  είναι μήκους 71 χιλιομέτρων, και αναμένεται να ολοκληρωθεί το Δεκέμβρη του 17.

Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης, τόνισε πως βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση και του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα με σύνδεση με Αρχαία Ολυμπία και Κατάκολο. «Γίνεται τεράστια προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε χρήματα για την ολοκλήρωση του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα», τόνισε.

«Πιστεύω πως πλέον μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις παλιές γραμμές και να επανενταχθούν τουριστικά δρομολόγια που θα βοηθήσει τοπικά τον τουρισμό, όπως πχ από τα πλοία που φθάνουν στο Κατάκολο», εξήγησε.

Το τρένο αναμένεται να συνδέει τέσσερα λιμάνια κρουαζιέρας (Πάτρα, Κυλλήνη, Κατάκολο και Καλαμάτα) και με κέντρο την Ολυμπία μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης επενδύσεων με βάση τον τουρισμό.

Συγκρότημα Θριασίου Πεδίου

«Το έργο στο Θριάσιο έχει ολοκληρωθεί, και ο σταθμός της φόρτωσης και εκφόρτωσης. Μόνο οι δοκιμές μένουν που θα γίνουν το πρώτο δίμηνο του έτους», τόνισε ο υπουργός. Η ολοκλήρωση του έργου θα γίνει το Φεβρουάριο, όπως ανακοίνωσε.

To έργο αφορά την κατασκευή ενός συγκροτήματος στο Θριάσιο Πεδίο, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες. Οι τελευταίες μέχρι σήμερα εξυπηρετούνται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον υπουργό, το εν λόγω έργο είναι υψίστης σημασίας και θα έχει χωροταξικά οφέλη για όλη την πρωτεύουσα. Ακόμη, ο Χρήστος Σπίρτζης δεν παρέλειψε να τονίσει πως μετά το Θριάσιο, θα δημιουργηθούν και άλλα δύο εμπορευματικά κέντρα, στην Αλεξανδρούπολη και στη Θεσσαλονίκη.


Προαστιακός σιδηρόδρομος Αττικής

Αναφορικά με την αποπεράτωση της διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής Πειραιά-Αθήνας, αυτή θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το πρόγραμμα τον Ιούνιο. «Ωστόσο, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο Σταθμό Λαρίσης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

«Θα μπορεί πλέον κάποιος να πάρει τον προαστιακό για να πάει από το λιμάνι στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και στο αεροδρόμιο. Αυτό θα εξυπηρετήσει ιδιαίτερα και τους τουρίστες. Θα δημιουργηθεί ένα τελείως διαφορετικό τοπίο για την Αττική με τη σύνδεση των λιμανιών με το κέντρο της πόλης», εξήγησε ο υπουργός.

Το πρώτο εξάμηνο του 2017 σε ισχύ το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Αναφορικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο υπουργός εξήγησε πως όταν ανέλαβε καθήκοντα, βρήκε ένα σχεδιασμό για το εν λόγω έργο ο οποίος δεν ήταν ο βέλτιστος. «Εμείς προχωρήσαμε σε μερικό επανασχεδιασμό αυτού του έργου. Προαστιακός και σιδηρόδρομος θα κάνουν νέο διαγωνισμό, διότι δεν γινόταν να καλύψουμε όλες τις ανάγκες που υπήρχαν.

Ο υπουργός Υποδομών εξήγησε πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν θα λειτουργήσει από τις αρχές του χρόνου. «Κι αυτό διότι γίνεται προσπάθεια να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο στο σύνολο των αστικών συγκοινωνιών και όχι αποσπασματικά», επεσήμανε.

«Γίνεται προσπάθεια να λειτουργήσει τον Απρίλη. Χρειάζεται ένα διάστημα διπλής εφαρμογής, κατά τα οποίο θα ισχύουν αμφότερα το κανονικό και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, έτσι ώστε να συνηθίσουν οι πολίτες, αλλά και να εκπαιδευτεί κατάλληλα το προσωπικό», τόνισε ολοκληρώνοντας ο υπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου