Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2016

Τα παραμύθια για τις διπλοβάρδιες απο ΔΑΚΕ και ΑΣΚΕ αποδεικνύουν το αδιέξοδο τους

Σε μια άνευ προηγουμένου γκέλα προχώρησαν σήμερα ΔΑΚΕ Έλξης και ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ καθώς κατήγγειλαν ότι συνδικαλιστής εργάστηκε σε διπλοβάρδια,
Παλαιότερα αυτό θα αποτελούσε είδηση,όχι γιατί ο συνδικαλιστής
εργάστηκε σε διπλοβάρδια αλλά γιατί ....απλά εργάστηκε.

Αλλά επειδή οι συνδικαλιστές στην έλξη εργάζονται (και είμαστε όλοι περήφανοι για αυτό) σήμερα ΔΑΚΕ και ΑΣΚΕ προσπάθησαν να πείσουν ότι κάποιοι βάζουν παραπάνω πλάτη για την...Υπηρεσία και την καρέκλα.
Αυτό τους έμεινε πλέον αφού τα σοβαρά  προβλήματα στην ΔΑΚΕ Έλξης είναι πλέον γνωστά σε  πολλούς -η παράταξη δεν περπατάει και η συνοχή της δοκιμάζεται σοβαρά μετά τις προαγωγές(οι μυημένοι καταλαβαίνουν τι εννοούμε),αφού φαίνεται πως άλλα είχαν ειπωθεί σε κάποιους και άλλα έγιναν τελικά. (σκεφτόμαστε εδώ το 1ο quiz).
Όπως μας έλεγε έμπειρος μηχανοδηγός και διαχρονικός αναλυτής των καταστάσεων στην έλξη,οι κραυγές για τις προαγωγές αποτελούν μια ακόμα επίφαση καθώς προήχθησαν κορυφαία στελέχη της παράταξης,αφήνοντας εκτός άλλους ενδιαφερόμενους. Και εκεί ξεκινά το πρόβλημα που ίσως οδηγήσει και σε σοβαρές εξελίξεις το επόμενο διάστημα. (quiz2)

Τέλος μαθαίνουμε  ότι ανοιχτά πλέον αμφισβητούνται οι χειρισμοί κορυφαίου συνδικαλιστή της σε πολλά θέματα τα τελευταία χρόνια,ενώ σοβαρή διαφωνία υπάρχει και για το θέμα της συμμετοχής στην διαβούλευση και την άρνηση της ΔΑΚΕ  να προσέλθει στον διάλογο τόσο για το Οργανόγραμμα όσο και για τις ώρες μηχανοδήγησης.

Αποκατάσταση της αλήθειας.
Ο συνδικαλιστής λοιπόν που καταγγέλθηκε σήμερα απο ΔΑΚΕ και ΑΣΚΕ ότι  εργάστηκε διπλοβάρδια σήμερα έπιασε δουλειά στις 4.30 το πρωί και σχόλασε στις 12-1 το μεσημέρι.
Αυτή είναι η "δήθεν" διπλοβάρδια.
Προφανώς ΔΑΚΕ και ΑΣΚΕ (επιβεβαιώνεται η αγαστή συνεργασία τους καθώς η καταγγελία ήρθε την ίδια ώρα) θέλανε να απασχοληθεί ένας μηχανοδηγός για μια κίνηση στον Παλιό Σταθμό.
Να έρθει δηλαδή ένας συνάδελφος απο ρεπό για να κάνει μια κίνηση για ένα εμπορικό...Την κίνηση τελικά έκανε ο συνάδελφος συνδικαλιστής που είχε ουρά απο "Προάστιο" και αυτό καταγγέλθηκε για διπλοβάρδια....
 Θα βάλουμε και εμείς ένα quiz να βρούμε ποιος έδωσε την πληροφορία. Γιατί μάθαμε ότι άλλος συνδικαλιστής ήθελε την βάρδια σε ρεπό,για προφανείς λόγους.
Επαναλαμβάνουμε.
Τα αδιέξοδα σε ΔΑΚΕ και ΑΣΚΕ είναι σοβαρότατα και αυτό πλέον είναι ολοφάνερο.
Εμείς θα προτείνουμε δημόσια  στον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ, να κάνει μια αναφορά και να ζητήσει τα ρεπό του.
Μπας και βρεί και καμιά καρέκλα και καθίσει και ξεκουραστεί ο γραφικός συνδικαλιστής,αφού είναι μετρ στην υπερεργασία (και δικαίωμα του είναι φυσικά αυτό).
Ωστόσο -όπως μονολογούσε ιστορικό στέλεχος λίγες μέρες πριν (Αυθεντικός κομμουνιστής)- το να εκπροσωπούν κομμουνιστικές παρατάξεις άνθρωποι που εργάζονται εθελοντικά σε ρεπό,δεκάωρα κτλπ είναι κατάντια....
Πως μετά να σταθούμε σοβαρά στους χώρους εργασίας,ιδιαίτερα όταν η κριτική και οι τοποθετήσεις μας είναι πανομοιότυπες -αν όχι ολόιδιες-με αυτές "αστικών παρατάξεων".
Τι να καταγγείλουμε για την έλλειψη προσωπικού και την υπερεργασία όταν στελέχη μας εργάζονται και πληρώνονται ρεπό,εθελοντικά!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου