Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016

Δε θέλει να ξαναχάσει το τρένο για το Πάτρα-Πύργος- Καλαμάτα η ΕΡΓΟΣΕ


Ο σιδηρόδρομος αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης», τόνισε ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης, κατά την επίσκεψή του στην ΕΡΓΟΣΕ και την ενημέρωσή του από το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Θ. Βούρδα, που οργάνωσε την πρώτη σύσκεψη με τους επικεφαλής όλων των εταιρειών του ΟΣΕ, η οποία αποφασίστηκε να μονιμοποιηθεί για να επιλύονται άμεσα τα προβλήματα που ανακύπτουν.
Μεταξύ των νέων έργων που έχουν εξασφαλίσει μέρος των απαιτούμενων πόρων, περιλαμβάνεται και η γραμμή δυτικής Πελοποννήσου, που θα ξεκινά από την Πάτρα και θα καταλήγει στην Καλαμάτα, με ενδιάμεσους σταθμούς σε Πύργο, Αρχαία Ολυμπία και Κυπαρισσία, καθώς και διακλαδώσεις προς Κατάκολο και Κυλλήνη.
Οι μελέτες βιωσιμότητας έχουν δείξει ότι η γραμμή θα έχει υψηλή επιβατική κίνηση, καθώς θα εξυπηρετεί τον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας και δύο σημαντικά λιμάνια κρουαζιέρας, τα οποία τη φετινή τουριστική περίοδο υποδέχθηκαν πάνω από 1,1 εκατ. επισκέπτες.
Θα συνδυαστεί με εμπορευματικές μεταφορές, καθώς από την ευρύτερη περιοχή της Ηλείας και της Μεσσηνίας από το Μάρτιο έως τον Οκτώβριο διακινούνται γεωργικά προϊόντα με περισσότερες από 100 νταλίκες την ημέρα.
Θα είναι σύγχρονη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που θα συνδυαστεί με το δύσκολο οδικό άξονα Τσακώνας-Καλού Νερού και έχει προϋπολογισμό 850 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 560 εκατ. αφορούν στο σιδηροδρομικό έργο, που θα ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ ή θα γίνουν με σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).
Σε πρώτη φάση θα είναι μονή, αλλά θα επιτρέπει την κίνηση τρένων με ταχύτητα έως και 160 χιλιόμετρα. την ώρα.
«Θα είναι το πιο κερδοφόρο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Θανάσης Βούρδας, διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, επικαλούμενος τα πρώτα στοιχεία της μελέτης βιωσιμότητας του έργου.
Τονίζει ότι η γραμμή εξυπηρετεί την Αρχαία Ολυμπία και ενώνει τέσσερα λιμάνια της δυτικής Πελοποννήσου, Πάτρα, Καλαμάτα, Κατάκολο και Κυλλήνη. Θα εξυπηρετεί επίσης το αεροδρόμιο του Αράξου και τη βιομηχανική περιοχή της Πάτρας.
Ξεχωρίζει την περίπτωση του Κατάκολου, που εξελίσσεται σε σημαντικό λιμάνι κρουαζιέρας και υποδέχτηκε πάνω από 914.000 τουρίστες το 2014, για το οποίο υπάρχουν τελικά στοιχεία.
«Η περσινή χρονιά ήταν καλύτερη και φέτος προβλέπονται ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και επισημαίνει την επιτυχία που έχουν τα ειδικά δρομολόγια του τρένου για τη μεταφορά τουριστών από το λιμάνι στην Αρχαία Ολυμπία.
«Είναι καιρός να “ερωτευτούμε” το σύγχρονο σιδηρόδρομο, που είναι μέσο άνετης και οικονομικής μετακίνησης των πολιτών, σοβαρό εργαλείο ανάπτυξης του τουρισμού και των εμπορευματικών μεταφορών», προσθέτει και κάνει ειδική αναφορά στην ανάδειξη των ιστορικών σταθμών του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου.

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου