Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Σε λειτουργία μια από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας

Σε λειτουργία τέθηκε σήμερα μια από τις μεγαλύτερες, σε μήκος, σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας, συνδέοντας την ευημερούσα ανατολική ακτή της Κίνας, με τις λιγότερο ανεπτυγμένες περιοχές στα νοτιοδυτικά της χώρας, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Η γραμμή, με μήκος 2.252 χιλιόμετρα, διασχίζει πέντε επαρχίες και
μειώνει τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Σανγκάη στο Κουνμίνγκ από τις 34 στις 11 ώρες.

Η ανώτατη ταχύτητα των συρμών είναι 330 χιλιόμετρα την ώρα, σύμφωνα με τον Γουάνγκ Τζίντα, που είναι οδηγός αμαξοστοιχιών.

Πρόκειται, επίσης, για τη μεγαλύτερη σε μήκος στην Κίνα σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας που συνδέει τα ανατολικά με τα δυτικά της χώρας.

Το 2012, τέθηκε σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Πεκίνου-Γκουανγκτζόου, μήκους 2.298 χιλιομέτρων που εκτείνεται από τα βόρεια έως τα νότια της χώρας.

Η Κίνα έχει κατασκευάσει περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας. Σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης, το μήκος τους αναμένεται να φθάσει τα 45.000 χιλιόμετρα έως το 2030.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου