Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Λιμάνι- αεροδρόμιο με ένα τρένο από το καλοκαίρι

Αλλάζει μορφή ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας συνδέοντας για πρώτη φορά το λιμάνι του Πειραιά τόσο με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» όσο και με τη γραμμή μέχρι το Κιάτο. Την ίδια στιγμή προχωρά και το «λίφτινγκ» του σταθμού της Αθήνας (σταθμός Λαρίσης) με στόχο να μετατραπεί σε ένα ελκυστικό χώρο με πολλαπλές δυνατότητες για τους
επιβάτες. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Θάνο Βούρδα, στο τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης ΄ώστε το Μάρτιο του 2017 να δοθεί στην κυκλοφορία.
«Τέλος του 2016 εγκαθίσταται η ηλεκτροκίνηση στο σταθμό των Αθηνών και εκτιμώ ότι μέσα σε ένα δίμηνο θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες δομικές από τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε το έργο να παραδοθεί στην κυκλοφορία δίνοντας την δυνατότητα διασύνδεσης του σταθμού Λαρίσης με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είπε μιλώντας στην «Η» ο κ. Βούρδας ο οποίος συμπλήρωσε ότι από το καλοκαίρι του 2017 θα γίνει πραγματικότητα και η σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά με το αεροδρόμιο.
Παράλληλα θα δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες που θα επιβιβάζονται στο σταθμό Λαρίσης με προορισμό την Κόρινθο ή το Κιάτο και την Πάτρα να μην αλλάζουν συρμούς στο σταθμό του Προαστιακού στα Ανω Λιόσια.
Παράλληλα η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στην τελευταία Επιτροπή Αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκε στον Οκτώβρη αποφάσισε την ένταξη στο ΕΣΠΑ της δεύτερης φάσης αναβάθμισης του σταθμού Λαρίσης με σύνδεση του σταθμού με το Μετρό., υπογειοποίηση διαβάσεων και αναμόρφωση του κεντρικού κτιρίου ώστε να γίνει πιο φιλικό στον επιβάτη,
«Τα τεύχη δημοπράτησης για την αναβάθμιση του κεντρικού σταθμού της Αθήνας είναι έτοιμα ενώ η δημοπράτηση του έργου αναμένεται τον Μάρτιο του 2017. Στόχος είναι η ανάθεση του έργου το φθινόπωρο του 2017» είπε ο κ. Βούρδας.
Τι θα αλλάξει
Με την παράδοση της ηλεκτροκίνησης στο σταθμό της Αθήνας θα υπάρξει σημαντική βελτίωση και μείωση χρόνου δρομολογίων από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα και το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών που σήμερα η συχνότητα είναι ένα δρομολόγιο την ώρα.
Επίσης με την ηλεκτροκίνηση σε όλο το τμήμα θα μπορούν να υπάρξουν και πάλι απευθείας δρομολόγια από Πειραιά και Αθήνα προς το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος συνδέοντας για πρώτη φορά το μεγάλο λιμάνι της Αττικής με το διεθνές της Αεροδρόμιο χωρίς καμία μετεπιβίβαση! Παράλληλα ανοίγει ο δρόμος για την δρομολόγηση νέας γραμμής προς Θήβα, γραμμή που υπήρχε στα αρχικά σχέδια ανάπτυξης του Προαστιακού της Αθήνας.
Όλα τα παραπάνω αναμένεται να εκτοξεύσουν την επιβατική κίνηση του μέσου το οποίο αν και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τα αραιά δρομολόγια και οι μετεπιβιάσεις λειτουργούν ανασταλτικά για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας ή τουρίστες. Μάλιστα το γεγονός ότι ο Προαστιακός συνδέει μεταξύ τους περιοχές όπως τα Ανω Λιόσια, το Μενίδι, τη Μεταμόρφωση, τον Ασπρόπυργο, το Θριάσιο Πεδίο κ.α. που δεν εξυπηρετούνται από άλλα μέσα σταθερής τροχιά αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στο μέσο μια και το εισιτήριο στον αστικό ιστό μέχρι και το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας κοστίζει μόλις 1,40 όπως ακριβώς και σε όλα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας.
Ο σταθμός της Αθήνας
Το κόστος του έργου της αναβάθμισης είναι 46,75 εκατ.  ευρώ και η διάρκεια θα είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης
Σε φάση προετοιμασίας δημοπράτησης είναι και τα έργα Β`φάσης για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών (Σ.Σ.Α.). To κόστος του έργου είναι 46,75 εκατ.  ευρώ και η διάρκεια θα είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Πρόκειται για ολοκλήρωση κατασκευής γραμμών, αποβαθρών και υπόγειας διάβασης για την επικοινωνία του συνόλου των αποβαθρών του σιδηροδρομικού σταθμού, καθώς και σύνδεσης με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε ενώ περιλαμβάνει και την ολοκλήρωση του Ανισόπεδου Κόμβου της οδού Πέλοπος στην νότια είσοδο του Σταθμού, που θα επιτρέψει την ανεμπόδιστη κυκλοφορία τρένων και οχημάτων.
Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ και η χρηματοδότηση έχει εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ (Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020).  Η ολοκλήρωση των έργων τοποθετείται το 2021.
Οι εργασίες του συγκεκριμένου έργου θα υλοποιηθούν υπό συνεχή σιδηροδρομική κυκλοφορία με ηλεκτροκινούμενο τον δεξιό ημιδιάδρομο του Σ.Σ.Α. (γραμμές 7, 8, 9 & 10) και με εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης των επιβατών στις λειτουργούσες δυτικές αποβάθρες του Σταθμού (αποβάθρες 4, 5 & 6), τόσο από τα ανατολικά (οδός Δηληγιάννη) όσο και από τα δυτικά (οδός Κωνσταντινουπόλεως).
Συγκεκριμένα στην εργολαβία θα περιλαμβάνονται:
 Η κατασκευή των νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 (των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6) του Σ.Σ. Αθηνών μετά των προσωρινών στεγάστρων και των εργασιών Η/Μ που καθιστούν τις αποβάθρες λειτουργικές.
Η ολοκλήρωση της κατασκευής της Υπόγειας Διάβασης του σταθμού με τις κλίμακες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Η καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης και η ολοκλήρωση της κατασκευής (επέκταση) της νέας μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών.
Η κατασκευή τριών (3) μεταλλικών Άνω Πεζοδιαβάσεων εντός των ορίων του Σ.Σ. Αθηνών.
Η ολοκλήρωση του ανισόπεδου Κόμβου της οδού Πέλοπος στην είσοδο του Σ.Σ. Αθηνών
Η ολοκλήρωση της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Οχημάτων και Πεζών της οδού Δομοκού στην έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών.
Η κατασκευή των υπολειπόμενων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Αθηνών. (ηλεκτροφωτισμός, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια).
Η αναμόρφωση του κυκλοφοριακού ιστού της ευρύτερης περιοχής με την κατασκευή έργων οδοποιίας, υδραυλικών έργων, αποκατάσταση εγκαταστάσεων και κτιρίων, έργων πρασίνου και περίφραξης του Σ.Σ. Αθηνών, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου.
Η κατασκευή της επιδομής των γραμμών 1 έως και 6 του Σ.Σ. Αθηνών.
Η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στις γραμμές 1 έως και 6 του Σ.Σ Αθηνών.

Της Μαρίας Μόσχου - Ημερησία

4 σχόλια:

  1. Για να πάει προαστιακός σε ΘΗΒΑ Λιβαδεια και όπου αλλού, χρειάζονται πρώτα κατάλληλες αποβάθρες, υπόγειες διαβάσεις κτλ. κύριε Βουρδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποβάθρες μία χαρά είναι. Τα τραίνα του προαστιακού είναι ακαταλληλα. Για αυτό υπάρχουν τραίνα με σκαλοπάτια.

      Διαγραφή
  2. Με τι τραίνα, με τι προσωπικό; Τι όνειρα βλέπουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν τα έλκουν και ατμομηχανές τότε λύνουμε και το πρόβλημα των αποβαθρών αλλά και το τραίνων, που λέει και ο Savour.

    ΑπάντησηΔιαγραφή