Στάλθηκαν πριν απο λίγο οι προτάσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας στο Σωματείο μας.
Για το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ
Για το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ
τα αρτηριακά τρένα γίνονται διανυκτερεύσεις (50/51, 52/53,56/55,58/59). Τα 52/53 και 56/55 θα εκτελούνται με βοηθό μηχανοδηγού (και την παρουσία των ΜΕΚ).Καμία άλλη αλλαγή.To 1510 πλέον εκτελείται απο το Λιανοκλάδι.
Για το μηχανοστάσιο Λιανοκλαδίου.
Διανυκτέρευση το 1511/1510 στην Αθήνα και όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες παραμένουν (περιλαμβανομένου του 884/885). Σύνολο 11 υπηρεσίες /14 μηχανοδηγοί (χωρίς καμία επικουρία).
Για το μηχανοστάσιο Λάρισας καμία αλλαγή για τους μηχανοδηγούς .Η απογευματινή εφεδρεία στον Παλαιοφάρσαλο πραγματοποιεί μαζί με τον μηχανοδηγό απο το Λιανοκλάδι την διαδρομή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα - Παλαιοφάρσαλος. Οι βοηθοί εργάζονται σε διανυκτέρευση το 885/884.
Για το μηχανοστάσιο Βόλου.
Αλλάζουν οι υπηρεσίες- καταργούνται τα δεκάωρα. Οι υπηρεσίες των τοπικών δρομολογίων γίνονται 4 ενώ ο Βόλος αναλαμβάνει και την διανυκτέρευση στην Αθήνα (885/884).
Εκτός κυκλώματος σε Βόλο και Λάρισα υπάρχει διανυκτέρευση στην Θεσσαλονίκη με Desiro (Προαστιακός).
Λάρισα Βόλος > 16 υπηρεσίες /21 μηχανοδηγοί.
Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης.
Αλλαγές στο κύκλωμα των προαστιακών υπηρεσίων προς Λάρισα . 2 διανυκτερεύσεις στην Λάρισα και το μηχανοστάσιο αναλαμβάνει το 601/600.
Καμία άλλη αλλαγή.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου