Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Κ. Καραμανλής: «Αντί για εξαγγελίες, ας λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των ελληνικών σιδηροδρόμων

Επίθεση του Κ.Καραμανλή στην Κυβέρνηση για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, επειδή δεν κάνει πραγματικό έργο, κάνει εξαγγελίες χωρίς αντίκρισμα για “φαραωνικού” τύπου έργα.

Η σημερινή υπογραφή μνημονίου συνεργασίας για τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τη Βάρνα της Βουλγαρίας, δυστυχώς αφορά σε ένα έργο που δεν έχει μελετηθεί, δεν έχει κοστολογηθεί, δεν έχει καμία εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά παρόλα αυτά υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 5 δις ευρώ.

Ένα έργο που δεν συνοδεύεται από καμία μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, χωρίς παράλληλα να υπάρχουν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για την αναγκαιότητά του.

Αντιλαμβανόμαστε ότι ο κ. Τσίπρας ενόψει της Δ.Ε.Θ. αισθάνεται την ανάγκη να κινηθεί σε επικοινωνιακούς ρυθμούς, προσπαθώντας να καλύψει την πλήρη ανεπάρκεια της Κυβέρνησής του στο στρατηγικό σχεδιασμό έργων υποδομών και μεταφορών.

Αντί, λοιπόν, να προβαίνει σε τέτοιου είδους κινήσεις, θα τον συμβουλεύαμε να προσπαθήσει να δώσει λύσεις στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χρειάζεται ενίσχυση, βελτίωση και αποπεράτωση, στο πλαίσιο του Εθνικού Σιδηροδρομικού Σχεδιασμού που χάραξε η Νέα Δημοκρατία.

Να ασχοληθεί, επίσης, η Κυβέρνηση με τη συντήρηση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου, που έχει οδηγήσει σε τουλάχιστον 4 εκτροχιασμούς και στο κλείσιμο της γραμμής λόγω χιονόπτωσης.

Να επενδύσει σοβαρά στην ανάπτυξη των λιμένων του Βορρά, π.χ. της Αλεξανδρούπολης, και να εκπονήσει, επιτέλους, ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο για τις συνδυασμένες μεταφορές.

Καλές οι φιέστες, καλές οι κορδέλες, αλλά ας ασχοληθεί, επιτέλους, η Κυβέρνηση με τα πραγματικά και τα ουσιώδη θέματα κι όχι με “φαραωνικές” εξαγγελίες»

1 σχόλιο:

  1. Ακόμα αυτός ο αετός της διανόησης, δεν έχει καταλάβει ότι τον Γενάρη ΔΕΝ έκλεισε η γραμμή λόγω χιονόπτωσης; Δεν του το εξήγησαν οι πληροφοριοδότες του ότι η δυσλειτουργία των αιχμών δεν είναι απολεισμός γραμμής; Οι αλλεπάλληλες βλάβες στις μηχανές του ίδιου τραίνου οδήγησαν στην τεράστια καθυστέρηση. Και η έλλειψη μηχανών που επιδεινώθηκε, οδήγησε στην κατάργηση τραίνων τις επόμενες μέρες. Οι αιτίες για όλα αυτά βρίσκονται στις πολιτικές του κόμματός του και του κυβερνητικού τους εταίρου. Ένας-ένας στην αρχή και μαζί μετά. Και σε αυτές τις πολιτικές δεν χωράει καμμιά ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Μεγάλα είναι μόνο τα οδικά έργα σαν τα 200 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων στην Αττική που είχε εξαγγείλει ο Σουφλιάς. Αυτός ο κολλημένος θα είναι Υπουργός Συγκοινωνιων σε μια μελλοντική Κυβέρνηση Κυριάκου; Υπάρχει συνάδελφος που θα ψηφίσει αυτούς τους τιτάνες του πνεύματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή