Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

H κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί παρελθόν. Από σήμερα, «μιλά» ιταλικά. Αλλαγές στο δ.σ.

Ολοκληρώθηκε η πώληση και η μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane, έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ.
Η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Ιταλίας από
την Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, κυρία Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, κ. Renato Mazzoncini.

«Το ΤΑΙΠΕΔ ολοκληρώνει μία διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια και η οποία ανοίγει μία νέα σελίδα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ», επισημαίνει το ΤΑΙΠΕΔ.

Η Ferrovie Dello Stato Italiane αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναλαμβάνει, σύμφωνα με στελέχη της, να ενισχύσει και αναπτύξει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία μεταβιβάζεται με κερδοφορία 3,58 εκατ. και κύκλο εργασιών περί τα 118 εκατ., εάν συμπεριληφθούν τα 40 εκατ. των άγονων γραμμών (στοιχεία 2016).

Από την πλευρά τους, οι Ιταλοί υπόσχονται επενδύσεις 500 εκατ. και συνάμα πρόκειται να πραγματοποιήσουν αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο, με κυριότερη αυτή του προέδρου. Αντίθετα, αναμένεται να παραμείνει διευθύνων σύμβουλος ο Φ. Τσαλίδης

Πάντως, την ίδια ώρα, στο μέγαρο του ΟΣΕ, σιδηροδρομικοί και εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς πραγματοποιούσαν παράσταση διαμαρτυρίας.

Οι δηλώσεις του Έλληνα και Ιταλού πρωθυπουργού

Το θέμα των επενδύσεων βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Αλέξη Τσίπρα με τον Ιταλό ομόλογό του Πάολο Τζεντιλόνι.

Όπως ανακοίνωσαν οι δύο πρωθυπουργοί, υπεγράφη η συμφωνία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ιταλική εταιρία Ferrovie Dello Stato έχει την πρόθεση να επενδύσει 500 εκατ. ευρώ στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.

«Η σημερινή μέρα σηματοδοτεί την επανεκκίνηση σε πολύ στέρεη βάση των ελληνοϊταλικών σχέσεων», σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας, στην κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Πάολο Τζεντιλόνι στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο της 1ης Διακυβερνητικής Συνόδου Ελλάδας-Ιταλίας.
Τόνισε ότι οι δύο χώρες εξέρχονται από μια πολυετή κρίση, αντιμετωπίζουν κοινές προκλήσεις και προβλήματα και αναζητούν κοινό τόπο για λύσεις απέναντι σε αυτά τα προβλήματα.

«Οι χώρες του Νότου έχουν να παίξουν σημαντικό ρόλο για την νέα αρχιτεκτονική της Ευρώπης», υπογράμμισε.

«Η Ελλάδα βγαίνει από την κρίση και τώρα χρειάζεται να ενισχυθεί η προοπτική της ανάπτυξης με σημαντικές ξένες επενδύσεις που θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας», σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας και πρόσθεσε ότι η Ιταλία είναι πολύ σημαντικός εταίρος και στον τομέα των επενδύσεων και πως συμφώνησαν με τον Πάολο Τζεντιλόνι για την ανάγκη να ενισχύσουν αυτή τη σχέση.

«Ιδιαίτερη αναφορά κάναμε και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς σήμερα υπογράφηκε η συμφωνία», είπε ο πρωθυπουργός και επισήμανε την πρόθεση της ιταλικής Ferrovie Dello Stato να επενδύσει 500 εκατ. ευρώ στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.

Είμαστε ο πρώτος στρατηγικός εμπορικός εταίρος της Ελλάδας και ευελπιστούμε αυτός ο χώρος συνεργασίας να ενισχυθεί περαιτέρω, όπως και στον τομέα των επενδύσεων, υπογράμμισε ο ιταλός πρωθυπουργός Πάολο Τζεντιλόνι στην κοινή συνέντευξη Τύπου.

Ο Ιταλός πρωθυπουργός επισήμανε ότι η σημερινή μέρα φέρνει πολύ ευχάριστα νέα, την υπογραφή μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ferrovie Dello Stato, καθώς και άλλες επενδύσεις.

Ο κ. Τζεντιλόνι τόνισε πως «το ευρύτερο οικονομικό κλίμα αλλάζει προς το καλύτερο και πρέπει να αδράξουμε την ευκαιρία». Πρόσθεσε δε ότι δεν μπορούν να υπάρξουν δύο ταχύτητες ανάμεσα στον Βορρά και τον Νότο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου