Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Συμβιβασμένοι με το ψέμμα στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,συνεχίζουν τις επιθέσεις σε όσους δεν ελέγχουν

Ως μνημείο συνδικαλιστικής κουτοπονηρίας θα  διδάσκετε η σημερινή ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών. Οι συνδικαλιστικοί απατεώνες, οι ιερές αγελάδες του συνδικάτου, ανακάλυψαν το 2017
την υπερεργασία στον χώρο των μηχανοδηγών και για άλλη μια φορά έβγαλαν την εμπάθεια που τους διακρίνει για κάθε ριζοσπαστική κίνηση πρόταση-δράση. 
Περιχαρακωμένοι σε ένα παράλληλο σύμπαν,όπου ο γραφικός τους εκπρόσωπος έχει καταντήσει το ανέκδοτο της έλξης,παραχάραξαν τα γεγονότα,δίνοντας φυσικά πλήρη κάλυψη στον πραγματικό εργοδοτικό συνδικαλισμό που εκπροσωπεί στην έλξη ο εκλεγμένος στο Προεδρείο της ΠΟΣ με την ΠΑΣΚ, Νώντας Θεοδωρόπουλος.
Η λυκοφιλία ΠΑΜΕ- ΠΑΣΚ δεν τους αφήνει περιθώρια για άλλες κινήσεις.
Οι συνδικαλιστικοί απατεώνες που δεν ντράπηκαν να λοιδορήσουν πριν 3 μήνες τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον δημόσιο λόγο τους,σήμερα τα έβαλαν με το Σωματείο των μηχανοδηγών,στο οποίο δεν έχουν καν εκπροσώπηση.

Ιδού τι απέκρυψαν οι συνδικαλιστικοί απατεώνες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

  1. Η συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκύπτει μετά απο καταγγελία του Σωματείου μας στο Υπουργείο Εργασίας για το θέμα της υπερεργασίας σε ημέρες ρεπό και την μη χορήγηση των κανονικών αδειών. Οι συνδικαλιστικοί απατεώνες το ξέχασαν αυτό (τυχαία). Ξέχασαν ότι η ΠΕΠΕ είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σωματείο στον σιδηρόδρομο που κατήγγειλε στο Υπουργείο Εργασίας την υπερεργασία!
  2. Στην συμφωνία στο 1ο άρθρο προβλέπονται προσλήψεις ΑΜΕΣΑ ενώ στο 2ο άρθρο λύνεται ουσιαστικά και δια παντός το πρόβλημα με τους συναδέλφους που δεν λάμβαναν τα ρεπό τους,εδώ και χρόνια, λόγω της έλλειψης προσωπικού.
  3. Μπαίνει φραγή στην υπερεργασία καθώς συμφωνούνται όρια συνεχόμενης εργασίας,αφού η υπερεκμετάλευση των μηχανοδηγών έφτανε και τις 31 μέρες συνεχόμενης δουλειάς. Οι συνδικαλιστικοί απατεώνες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,αυτά δεν τα έχουν δεί,δεν τα ξέρουν, δεν τα άκουσαν.Δεν αναφέρονται ΠΟΤΕ στο ότι συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ υπογράφει τα προγράμματα εργασίας. Τολμούν μάλιστα να αναφέρονται σε θέματα ασφάλειας κυκλοφορίας όταν με την συμφωνία στην ουσία περιορίζεται η υπερεργασία. 
  4. Οι συνδικαλιστικοί απατεώνες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ψεύδονται χυδαία,είναι ΨΕΥΤΕΣ όταν αναφέρουν σε αλλαγή στον τρόπο αποζημίωσης των τρενοχιλιομέτρων. Είναι κοινοί ΨΕΥΤΕΣ και δίνουν τα πάντα για να ακουστούν. Εκτός αν στηρίζουν,τα διαχρονικά τσιράκια του συστήματος στην χώρα, πλασματικές αμοιβές. Αν δεν το κάνουν αυτό,να ζητήσουν ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ, γιατί άλλως είναι συνδικαλιστικοί ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,έχουμε κάθε δικαίωμα να το λέμε αυτό.
  5. Το ΠΑΜΕ εισάγει τον όρο ανενεργός εργασία στον σιδηρόδρομο,χωρίς ποτέ να έχει υπάρξει τέτοιο θέμα. ΠΙΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΙ δεν γίνεται. Θεωρούν ότι όταν ένας μηχανοδηγός είναι σε εφεδρεία δεν πληρώνεται, αν δεν του καταβάλονται τρενοχιλιόμετρα. ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ να γίνουν για τους μηχανοδηγούς, οι συνδικαλιστικοί απατεώνες;
  6. Αλήθεια το ΠΑΜΕ ισχυρίζεται ότι οι μηχανοδηγοί λαμβάνουν τις μισές τους αναπαύσεις το μήνα και ότι η ΠΕΠΕ τους αναγκάζει σε υπερεργασία; Μήπως συμβαίνει το αντίθετο τελικά;
  7. Γιατί το ΠΑΜΕ δεν καλεί τα μέλη του στην έλξη -και όχι μόνο- να εκτελέσουν τις αναπαύσεις τους. Όπως τα καλούν να ανατρέψουν τον καπιταλισμό! Το να πάρεις τις αναπαύσεις είναι -νομίζουμε - πολύ απλό στην έλξη (πλέον). Γιατί δεν τους καλούν να το πράξουν.
  8. Το ΠΑΜΕ θέλει να μας πείσει ότι...είναι η μοναδική δύναμη που παλεύει για εμάς. Το ΑΝΕΚΔΟΤΟ. Την ώρα που καταγγέλει την υπερεργασία τα μέλη του,είναι πρώτα σε αυτήν σε όλο το σιδηρόδρομο,ενώ συνδικαλιστές του με πλήρη απαλλαγή στο παρελθόν βρέθηκαν με υπόλοιπα κανονικής άδειας .(ξέρουμε ,ξέρουμε, ήταν ...προβοκάτσια σύντροφοι).Τους ξέρουμε καλά πλεόν γιατί έχουν ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ στον χείριστο βαθμό αυτούς που τους παρέδωσαν την σκυτάλη στον σιδηρόδρομο. Τους ξεπέρασαν στο ψέμμα και στην κουτοπονηρία,ΜΑΚΡΑΝ.Για αυτό και μίκρυναν το ΠΑΜΕ στον σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια (και όχι  μόνο σε ποσοστά σε εκλογές).
  9. Το ΠΑΜΕ ξεχνά ότι στα 14 σημεία της συμφωνίας, τα 4 ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ μνημονιακούς Νόμους,και αντεργατικές ρυθμίσεις του Κανονισμού Εργασίας. Το ΠΑΜΕ δεν είδε τις προσλήψεις,δεν είδε την αύξηση των αμοιβών και μάλιστα σε μια ιδιωτική εταιρεία,δεν κατάλαβε ποτέ γιατί γίνεται αυτή η συμφωνία. Αντίθετα πανηγύριζε την αύξηση των αμοιβών στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, της ανεργίας του 50%, των συνεχών εργατικών δυστυχημάτων, της αδήλωτης και μαύρης εργασίας,επειδή εκεί οι δυνάμεις είναι "ταξικές". Όσοι άλλοι κερδίζουν αυξήσεις είναι "συμβιβασμένοι".
  10. Και τέλος οι συνδικαλιστικοί απατεώνες του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν κατάλαβαν ποτέ ότι σε μια ιδιωτική εταιρεία ένα Σωματείο προωθεί μέσω Συμφωνίας, το συλλογικό δίκαιο για τα εργασιακά με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον και τα δικαιώματα των εργαζομένων που εκπροσωπεί.Το μόνο που το ενδιαφέρει είναι η μικροπολιτική του κριτική.
Ας είναι και έτσι.
Οι σιδηροδρομικοί ξέρουν.
Οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν.
Τους αφήνουμε στον κόσμο τους και διασκεδάζουμε όσο αποτελούν την ουρά της ΠΑΣΚ. Την φωτογραφία την καθιερώνουμε πλέον,απλά θα αλλάζουμε την λεζάντα κάθε φορά!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου