Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ "δείχνει" ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ για καθυστερήσεις σε γραμμές και έργα

Σημαντικές ειδήσεις βγήκαν από τη χθεσινή συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αφορμή το νέο τουριστικό δρομολόγιο Κατάκολο-Αρχαία Ολυμπία. Καταρχάς το πρώτο και σημαντικότερο είναι πως για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραμένει άγνωστο το πότε θα δοθεί
σε εμπορική λειτουργία το τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι. Όπως δήλωσε ο Φίλιππος Τσαλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ιδιωτικόποιημένη πλέον εταιρείας, έχουν στείλει επιστολή σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ζητώντας να μάθουν πότε θα δοθεί το συγκεκριμένο τμήμα στην κυκλοφορία, αλλά απάντηση δεν έχουν λάβει και υπάρχει μία σχετική απαισιοδοξία για το πότε θα γίνει αυτό.
Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Πετράκης που παρέστη στην εκδήλωση, είπε πως αυτή την εποχή διεξάγονται δοκιμαστικά δρομολόγια σε όλους τους τύπους τρένων και πως είναι θέμα χρόνου να αποδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα αυτό, με πιθανότερο να είναι στις αρχές του έτους. Ήταν πάντως κάτι παραπάνω από εμφανές ότι υπήρχε διάσταση απόψεων για το θέμα της λειτουργίας των νέων τμημάτων.
Σε σχέση με την δρομολόγηση τρένων, ο κος Τσαλίδης είπε πως είναι αδύνατον να έρθουν νέα υπεραυτόματα τρένα όπως εκείνα που λειτουργούν στην Ιταλία καθώς η ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει ολοκληρώσει τα έργα στο διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, αλλά και τα έργα τηλεδιοίκησης και ETMS και ουσιαστικά προανήγγειλε την έλευση παλιάς γενιάς τρένων υψηλών ταχυτήτων, επιβεβαιώνοντας σχετικές φήμες πολλών για το πως θα διαχειριστεί η "Ιταλική" ΤΡΑΙΝΟΣΕ τις επιβατικές μεταφορές στην Ελλάδα.
Συμπληρωματικά σε αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι ο κ.Πετράκης σε δημοσιογραφικό "πηγαδάκι" μίλησε για ολοκλήρωση των έργων στο Λιανοκλάδι-Δομοκός που είναι το τελευταίο υπό κατασκευή τμήμα στο διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το 2019 και όχι μέσα στο 2018 που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε.
Σε σχέση με την περικοπή δρομολογίων, ο κ.Τσαλίδης μίλησε για εξορθολογισμό και αναδιάρθρωση και έφερε παράδειγμα πρωινό δρομολόγιο του Προαστιακού προς Κιάτο που κάθε Κυριακή είναι πρακτικά άδειο. Είναι φανερό ότι η αναδιάρθρωση θα γίνει με εμπορικά κριτήρια, αλλά όπως διευκρίνισε, "το ότι συζητάμε για τα δρομολόγια, δεν σημαίνει ότι έχουμε αποφασίσει περικοπές".
Σημαντική είδηση αποτελεί επίσης η προαναγγελία απο τον κ.Τσαλίδη πως όλα τα δρομολόγια του Προαστιακού (προς Αεροδρόμιο, Κιάτο και Χαλκίδα) θα ξεκινούν από τον Πειραιά μόλις αποδοθεί το ηλεκτροκινούμενο τμήμα Αθήνα-Πειραιάς σε εμπορική λειτουργία και υποσχέθηκε πύκνωση δρομολογίων στο αστικό τμήμα λέγοντας πως θα μπορούσε τις ώρες αιχμής να δρομολογηθεί ένα τρένο ανά 20 λεπτά. Είναι πλέον φανερό πως οι "ανέφελες" μέρες των σιδηροδρομικών έργων έχουν τελειώσει καθώς η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως εμπορικός operator αρχίζει και δείχνει την δυσαρέσκεια της για τις καθυστερήσεις στα έργα αλλά και την συντήρηση των γραμμών. Αναφορικά με αυτό ο κ.Πετράκης είπε πως θα δρομολογηθούν 2-3 σχετικές ξεχωριστές εργολαβίες το 2018 χωρίς όμως να κατονομάσει κόστος και τμήματα.
Επίσης ενδιαφέρον είχε και η αναφορά του κ.Πετράκη στα έργα που πραγματοποιούνται με "αυτεπιστασία" (από τον ίδιο τον ΟΣΕ δηλαδή) στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη και με κόστος μόλις 50.000 και στοχευμένες παρεμβάσεις το δρομολόγιο θα έχει ένα κέρδος 25 λεπτών σε σχέση με σήμερα.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου